Powered by Smartsupp

Mannol Dexron VI (1 l)

Kód produktu: 82071
Mannol Dexron VI (1 l) Univerzální celoroční syntetická převodová kapalina (ATF) pro automatické převodovky, hydraulické měniče, hydraulické posilovače řízení, automobilové hydraulické spojky a další hydraulická zařízení, včetně těch, která pracu...
Více informací
Specifikace

GM DEXRON VI, FORD Mercon LV, TOYOTA Type WS, HYUNDAI SP-IV, NISSAN Matic S, ALLISON C4, CHRYSLER ATF +4, SHELL M-1375.4, JASO 1A, MB 236.14

195 Kč
161 Kč bez DPH

Potřebujete poradit?

+420 543 251 596 Po–Pá: 8.00–17.00

Popis produktu

Mannol Dexron VI (1 l)

Univerzální celoroční syntetická převodová kapalina (ATF) pro automatické převodovky, hydraulické měniče, hydraulické posilovače řízení, automobilové hydraulické spojky a další hydraulická zařízení, včetně těch, která pracují v těžkých podmínkách nákladních a terénních vozidel.

Vlastnosti:
» Zajišťuje bezchybný chod automatické převodovky, zaručuje minimální opotřebení, dlouhou životnost převodovek a úsporu paliva. Byl vyvinut na základě požadavků stanovených skupinami GM a Ford.
» Nejkvalitnější nízkoviskózní syntetická báze s trvale vysokým viskozitním indexem v kombinaci s multifunkčním balíčkem aditiv zachovává všechny své vlastnosti v širokém rozsahu teplot: zajišťuje dobré mazací vlastnosti při nízkých (-45 °C a nižších) teplotách v zimě a zajišťuje stabilní olejový film při extrémním zatížení a vysokých teplotách v létě;
» Vysoce technologická kombinace aditiv zajišťuje vynikající kluzné vlastnosti pro ozubené spojky a vynikající třecí vlastnosti pro třecí prvky, čímž zajišťuje významnou úsporu paliva, plynulé, přesné a hladké řazení převodovky za jakýchkoli jízdních podmínek a prodlouženou životnost automatické převodovky samotného a všech převodových prvků. Zajišťuje koordinovaný a hladký chod spojek. Zabraňuje oděru;
» Má výjimečnou tepelně-oxidační a chemickou stabilitu a odolnost proti vysokoteplotní tepelné degradaci po celou dobu životnosti, umožňuje snížit lakování, tvorbu kalů, sazí a jiných karbonových usazenin, prodloužit dobu mezi výměnami oleje a zajistit životnost součástí převodovky, čímž se snižují náklady na údržbu zařízení;
» Účinně chrání kovové části ze železných a neželezných slitin (zejména radiátory) před korozí v provozu i mimo něj, má velkou kompatibilitu s materiály třecích spojek, účinně odolává provzdušňování a tvorbě pěny;
» Zajišťuje vynikající kompatibilitu se všemi těsnícími materiály, zabraňuje jejich bobtnání, tvrdnutí a smršťování, což umožňuje snížit náklady na náhradní díly a zamezit únikům, účinně chrání fluoroelastomerová těsnění těžkých zařízení, snižuje hluk.

Parametry

Hmotnost 1 kg

Poradna a informace ze světa maziv

Mazivářské mýty, Mýtus první - kdo a jak vyrábí základové oleje

Článek Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze vyjasňující mýty, které zahalují oblast výroby olejů.

Celý článek
Mazivářské mýty, Mýtus druhý - kvalita základových mazacích olejů

Pokračování seriálu Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze o motorových olejích. Týkající se problematiky kvality základových olejů a jejich vlivu na kvalitu motorových olejů. Text je ke stažení také ve formátu PDF.

Mazivářské mýty, Mýtus třetí - minerál, polosyntetika, syntetika

Již třetí pokračování seriálu Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze o motorových olejích. V tomto díle se pan Černý zaměřuje na omyly související s označováním olejů. Text je ke stažení také ve formátu PDF.

Diskuzní fórum