Článek Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze vyjasňující mýty, které zahalují oblast výroby olejů.
Celý článekLiqui Moly Čistič na váhy vzduchu (200 ml)
Speciální aktivní rozpouštěcí prostředek pro rychlé a šetrné čištění citlivých součástek měřičů hmotnosti protékajícího vzduchu v benzínových a dieselových motorech.
Čistič se také vyznačuje svým rychlým a bezezbytkovým odpařováním. Znečištěné tepelné čidlo v měřiči vede k předávání nesprávných hodnot potřebných pro výpočet poměru směsi paliva a vzduchu. Tím dochází ke zhoršenému startování motoru, k nepravidelnému volnoběhu, ke zřetelnému snížení výkonu motoru a ke zvýšení spotřeby pohonných hmot. Rovněž znečištěná čidla mohou u vozidel vybavených automatickou převodovkou být příčinou řadících problémů. Použití čističe v mnoha případech může nahradit drahou výměnu měřiče – váhy vzduchu.
Použití:
» Pro odstraňování nečistot z teplotních drátků nebo destiček měřičů hmotnosti protékajícího vzduchu (váhy vzduchu).
» Čistič je doporučený pro benzínové i dieselové motory!
Vlastnosti
» Výborný čisticí účinek.
» Jednoduché použití, úsporná spotřeba čističe.
» Rychlé a bezezbytkové odpaření rozpouštědel.
Technická data:
» Báze : směs rozpouštědel
» Forma : tekutina / aerosol
» Barva : bezbarvý, transparentní
» Vůně : charakteristická
» Hustota při +20 °C : 0,76 g/cm3 DIN 51562
Aplikace:
» Odpojit vlastní měřič od elektroinstalace vozidla a měřič vymontovat.
» Znečištěné součástky měřiče, jako jsou např. teplotní čidla (drátky nebo destičky), sytě nastříkat čističem a rozpuštěné nečistoty nechat odkapat.
» Nedotýkat se citlivých součástek měřiče!Měřič před montáží zpět do vozidla je nutné nechat úplně uschnout.
» Čistič je doporučeno použít vždy při výměně vzduchového filtru nebo pro preventivní předcházení problémům. » Poznámka: Před použitím čističe na plastové součástky, které by mohly být
citlivé na rozpouštědla, a obzvláště u mechanicky zatížených plastových součástek, je nutné tyto plasty přezkoušet na snášenlivost s čističem.
Nebezpečí:
H222 - Extrémně hořlavý aerosol.
H229 - Nádoba je pod tlakem: při zahřívání se může roztrhnout.
H315 - Dráždí kůži.
H319 - Způsobuje vážné podráždění očí.
H336 - Může způsobit ospalost nebo závratě.
H412 - Škodlivý pro vodní organismy, s dlouhodobými účinky.
Hmotnost | 0,20 kg |
---|
Článek Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze vyjasňující mýty, které zahalují oblast výroby olejů.
Celý článekPokračování seriálu Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze o motorových olejích. Týkající se problematiky kvality základových olejů a jejich vlivu na kvalitu motorových olejů. Text je ke stažení také ve formátu PDF.
Již třetí pokračování seriálu Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze o motorových olejích. V tomto díle se pan Černý zaměřuje na omyly související s označováním olejů. Text je ke stažení také ve formátu PDF.