Zase všetcí spíte..?

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9929
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Colommbo »

Já vím, Bohumile, já vím... Jenže když už patnáctiletej kluk ze vsi nemusel šlapat a moh jen kroutit heftem, bylo to pro něj skoro jako první sex... 8)
Naposledy upravil(a) Colommbo dne úte bře 24, 2020 9:28, celkem upraveno 1 x.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Pitris »

to Hombre: to řazení bylo k autu. Ty dáváš meziplyn i na moto? Jak, když mezi kvalty není neutrál? "Nevrkneš" si jen při zmáčklé spojce plynem?

to Colommbo: :P
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Brembo
Příspěvky: 2294
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Brembo »

dávam medziplyn s radením na 2x na moto pri radení z 2 do 1. Rozdiel tam je poznat,pri ostatných prevodových stupnoch je medziplnyn s radením na 2x nemožné.
Colommbo píše:Zkušeností s různými auty nemám mnoho, ale ač koncernové vozy nemusím, dycky jsem si pochvaloval jejich lehkost řazení (Fabie, Oktávky), třeba v porovnání s Oply to bylo nebe a dudy ve prospěch VAGu. Nynější eMBéčko mě v tomto směru velmi příjemně překvapilo, řazení jde ještě lehčeji než u koncernu, kvalty přesně zapadají a ještě to v kulise hezky tlumeně klepne. Neřadím však nijak rychle (takže psí nohu vlastně nepotřebuju), pěkně raz-dva jak nás učili v autoškole... :P
Za to možu prevodovky GM,ktoré sa príliš neosvedčili. GM robil len manuál,aj to velmy zle. Boli s nimi problémi v každom aute,kam ich dávali.Automat GM som nevidel
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9929
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Colommbo »

Za těch pár let, co se pohybuju po oplích fórech, bych neřekl, že s převodovkami od GM byly problémy v každém autě. Snad s výjimkou choulostivých šestikvaltů M32WR, tam to však byla spíš otázka objemu náplně a jejího poddimenzování, ty dělávaly opravdu neplechu. Jo, semtam potíže s táhly, vypadlé kloubky apod., ale převodovky jako takové že by se sypaly...? :? Automaty bývaly, co vím, od japonského Aisinu. Sám jsem s manuálem ve svých Omegách nikdy potíže neměl, jen jsem poznamenal, že koncernové řazení ve mně zanechalo mnohem pozitivnější dojem. Avšak pouze to řazení. :D
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Pedro »

Jirko, z nostalgie jedinci obcas zapomínají na mínusy. Problemy s lankama, karbecem, spojkou,prevodovkou,kladivkama...
Navic to nejelo. Vyhozenych 4721kc.
Od 16ti na praseti, dedictvi, dezajn hruza, aspon fungovalo. Odlehcil jsem ho,co to slo.
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Hombre »

Pitris píše:to Hombre: to řazení bylo k autu. Ty dáváš meziplyn i na moto? Jak, když mezi kvalty není neutrál? "Nevrkneš" si jen při zmáčklé spojce plynem?
Vrknu, abych srovnal otáčky motoru a převodovky při podřazení. Ten bawec je stejně auto na dvou kolech.:lol:
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Pedro »

To je meziplyn o nicem. Synchronum to nepomuze,jen mozna prima estetika na ucho.
Proslapovat,heftovat, plynem,to akorat odnasi lozisko.
Smysl to ma, pokud se spojka znovu, krátkodobě,spoji i s almarou a roztoci hridel.
A je to potřeba, pokud synchrony nacnuty nebo chtena uleva pro ne. Kdyz nekdo lovi sekundy na kolo,ztraci
Rozhodne je lepší, podřadit natvrdo. Počítat s tim ze adheze hnane nápravy, ohledně difu, u moto zadního,bude krátkodobě v pipi.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9929
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Colommbo »

Hen ty meziplyny - "bílý balet"... :wink: https://www.youtube.com/watch?v=BxH6PCG_U1Y
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2268
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od tonny »

V pěkných lakýrkách to tam Ayrton dával, skoro jako Jarda. :wink:
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Pitris »

Vysoká škola od Pana Profesora :wink:
Byť profesor měl přezdívku Prost....

PS: Jinak Senna by před 5-ti dny slavil 60.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Jerry3 »

Mne spíš zaujala ta současná práce s pedály brzdy i plynu. Tedy něco, co u naprosté většiny koncernových vozů nelze - pro "utopenost" pedálu plynu. :evil:
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2519
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od lefort »

Ano, krásná technika pata - špička. Já k tomu ještě dodám, že v mnohých případech je dnes současné zmáčknutí plynu a brzdy softwarově blokované, takže Jardo, i kdybys tam tu patu zlomil, nic se konat nebude! :twisted:
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Jerry3 »

Vypnout, všechno! :twisted:

P.S.: Lépe to vystihuje slovenský výraz "zahlušiť". :lol:
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9929
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Colommbo »

lefort píše:...v mnohých případech je dnes současné zmáčknutí plynu a brzdy softwarově blokované, takže...
...v mnohých případech je nemožné i brzdění levou nohou (za současného neubrání plynu)...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Pedro »

Do chuja s takovymi auty.

Nsx, asi jedina Honda co bych snesl. Ne bilou.
To co dela a nohama,neni zadna extra veda. Meziplyny falesne,jen na udrzeni otacek. S nesynchro prevody je to vetsi zivocisna zabava.
Odpovědět