Zase všetcí spíte..?
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 9929
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Zase všetcí spíte..?
Já vím, Bohumile, já vím... Jenže když už patnáctiletej kluk ze vsi nemusel šlapat a moh jen kroutit heftem, bylo to pro něj skoro jako první sex...
Naposledy upravil(a) Colommbo dne úte bře 24, 2020 9:28, celkem upraveno 1 x.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Zase všetcí spíte..?
to Hombre: to řazení bylo k autu. Ty dáváš meziplyn i na moto? Jak, když mezi kvalty není neutrál? "Nevrkneš" si jen při zmáčklé spojce plynem?
to Colommbo:
to Colommbo:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Zase všetcí spíte..?
dávam medziplyn s radením na 2x na moto pri radení z 2 do 1. Rozdiel tam je poznat,pri ostatných prevodových stupnoch je medziplnyn s radením na 2x nemožné.
Za to možu prevodovky GM,ktoré sa príliš neosvedčili. GM robil len manuál,aj to velmy zle. Boli s nimi problémi v každom aute,kam ich dávali.Automat GM som nevidelColommbo píše:Zkušeností s různými auty nemám mnoho, ale ač koncernové vozy nemusím, dycky jsem si pochvaloval jejich lehkost řazení (Fabie, Oktávky), třeba v porovnání s Oply to bylo nebe a dudy ve prospěch VAGu. Nynější eMBéčko mě v tomto směru velmi příjemně překvapilo, řazení jde ještě lehčeji než u koncernu, kvalty přesně zapadají a ještě to v kulise hezky tlumeně klepne. Neřadím však nijak rychle (takže psí nohu vlastně nepotřebuju), pěkně raz-dva jak nás učili v autoškole...
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
- Colommbo
- Příspěvky: 9929
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Zase všetcí spíte..?
Za těch pár let, co se pohybuju po oplích fórech, bych neřekl, že s převodovkami od GM byly problémy v každém autě. Snad s výjimkou choulostivých šestikvaltů M32WR, tam to však byla spíš otázka objemu náplně a jejího poddimenzování, ty dělávaly opravdu neplechu. Jo, semtam potíže s táhly, vypadlé kloubky apod., ale převodovky jako takové že by se sypaly...? Automaty bývaly, co vím, od japonského Aisinu. Sám jsem s manuálem ve svých Omegách nikdy potíže neměl, jen jsem poznamenal, že koncernové řazení ve mně zanechalo mnohem pozitivnější dojem. Avšak pouze to řazení.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Zase všetcí spíte..?
Jirko, z nostalgie jedinci obcas zapomínají na mínusy. Problemy s lankama, karbecem, spojkou,prevodovkou,kladivkama...
Navic to nejelo. Vyhozenych 4721kc.
Od 16ti na praseti, dedictvi, dezajn hruza, aspon fungovalo. Odlehcil jsem ho,co to slo.
Navic to nejelo. Vyhozenych 4721kc.
Od 16ti na praseti, dedictvi, dezajn hruza, aspon fungovalo. Odlehcil jsem ho,co to slo.
Re: Zase všetcí spíte..?
Vrknu, abych srovnal otáčky motoru a převodovky při podřazení. Ten bawec je stejně auto na dvou kolech.Pitris píše:to Hombre: to řazení bylo k autu. Ty dáváš meziplyn i na moto? Jak, když mezi kvalty není neutrál? "Nevrkneš" si jen při zmáčklé spojce plynem?
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Zase všetcí spíte..?
To je meziplyn o nicem. Synchronum to nepomuze,jen mozna prima estetika na ucho.
Proslapovat,heftovat, plynem,to akorat odnasi lozisko.
Smysl to ma, pokud se spojka znovu, krátkodobě,spoji i s almarou a roztoci hridel.
A je to potřeba, pokud synchrony nacnuty nebo chtena uleva pro ne. Kdyz nekdo lovi sekundy na kolo,ztraci
Rozhodne je lepší, podřadit natvrdo. Počítat s tim ze adheze hnane nápravy, ohledně difu, u moto zadního,bude krátkodobě v pipi.
Proslapovat,heftovat, plynem,to akorat odnasi lozisko.
Smysl to ma, pokud se spojka znovu, krátkodobě,spoji i s almarou a roztoci hridel.
A je to potřeba, pokud synchrony nacnuty nebo chtena uleva pro ne. Kdyz nekdo lovi sekundy na kolo,ztraci
Rozhodne je lepší, podřadit natvrdo. Počítat s tim ze adheze hnane nápravy, ohledně difu, u moto zadního,bude krátkodobě v pipi.
- Colommbo
- Příspěvky: 9929
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Zase všetcí spíte..?
Hen ty meziplyny - "bílý balet"... https://www.youtube.com/watch?v=BxH6PCG_U1Y
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Zase všetcí spíte..?
V pěkných lakýrkách to tam Ayrton dával, skoro jako Jarda.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Zase všetcí spíte..?
Vysoká škola od Pana Profesora
Byť profesor měl přezdívku Prost....
PS: Jinak Senna by před 5-ti dny slavil 60.
Byť profesor měl přezdívku Prost....
PS: Jinak Senna by před 5-ti dny slavil 60.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Zase všetcí spíte..?
Mne spíš zaujala ta současná práce s pedály brzdy i plynu. Tedy něco, co u naprosté většiny koncernových vozů nelze - pro "utopenost" pedálu plynu.
Re: Zase všetcí spíte..?
Ano, krásná technika pata - špička. Já k tomu ještě dodám, že v mnohých případech je dnes současné zmáčknutí plynu a brzdy softwarově blokované, takže Jardo, i kdybys tam tu patu zlomil, nic se konat nebude!
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Zase všetcí spíte..?
Vypnout, všechno!
P.S.: Lépe to vystihuje slovenský výraz "zahlušiť".
P.S.: Lépe to vystihuje slovenský výraz "zahlušiť".
- Colommbo
- Příspěvky: 9929
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Zase všetcí spíte..?
...v mnohých případech je nemožné i brzdění levou nohou (za současného neubrání plynu)...lefort píše:...v mnohých případech je dnes současné zmáčknutí plynu a brzdy softwarově blokované, takže...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Zase všetcí spíte..?
Do chuja s takovymi auty.
Nsx, asi jedina Honda co bych snesl. Ne bilou.
To co dela a nohama,neni zadna extra veda. Meziplyny falesne,jen na udrzeni otacek. S nesynchro prevody je to vetsi zivocisna zabava.
Nsx, asi jedina Honda co bych snesl. Ne bilou.
To co dela a nohama,neni zadna extra veda. Meziplyny falesne,jen na udrzeni otacek. S nesynchro prevody je to vetsi zivocisna zabava.