Zajíždění moto destiček
Moderátor: Colommbo
Re: Zajíždění moto destiček
Za mě určitě ne, ale NIC o tom nevím. Jestli to někomu perfektně brzdí, tak to bude komponentama, stavem brzdové soustavy a použitýma kotoučema/deskama.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Zajíždění moto destiček
Kámoš ma ty destičky na úplně stejné motorce a je to maso. Já ted čistil pistky, nez jsem dal novy desky, nova kapalina, a moje moto ma najeto o 40 tisíc km min....Takže to bude dobré
Re: Zajíždění moto destiček
Já vím, četl jsem to celé. Neříkám, že to tak nemůže fungovat, jen bych pro takové počínání musel mít relevantní info a to nemám.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
- BigBang
- Příspěvky: 1871
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajíždění moto destiček
Osobně bych tomu pár kilometrů na sednutí dal s volným bržděním. Neříkám 200, ale aspoň těch 50, krátkou projížďku, jo. Když už, tak to ničemu neuškodí
Zadní destičky jsem na KLE hodil sintr GoldFreny a nijak je nezajížděl. Brzdí super. A to ji používám často přesně z toho důvodu, co zmiňoval Durex - nenoří se tolik předek.
Zadní destičky jsem na KLE hodil sintr GoldFreny a nijak je nezajížděl. Brzdí super. A to ji používám často přesně z toho důvodu, co zmiňoval Durex - nenoří se tolik předek.
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajíždění moto destiček
Použití závodních desek do běžného provozu je absolutní nesmysl a koleduješ si ... alespoň co já mám zkušenost,tak pokud nejsou ohřátý,tak nebrzdi. A to opravdu chceš, když jedeš pohodu,studený brzdy a někdo ti tam skočí...
Race desky jen na race. Do normalniho provozu sinter a není problém. Nikdy sem je na ničem na silnici neutavil
Race desky jen na race. Do normalniho provozu sinter a není problém. Nikdy sem je na ničem na silnici neutavil
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Zajíždění moto destiček
Durex:
Závodní komponenty jsou super, pokud člověk přesně ví co tím získá a hlavně o co tím přijde. A vždycky o něco přijde (a tím nemyslím jen peníze).
Závodní komponenty jsou super, pokud člověk přesně ví co tím získá a hlavně o co tím přijde. A vždycky o něco přijde (a tím nemyslím jen peníze).
Re: Zajíždění moto destiček
Protože do vlákna nove-brzdove-kotou-e-desky-zaji-d-ni-t4469.html
už nejde přispívat, tak navážu zde. Zajímá mě to mj. proto, že indián v podpisu má nové třmeny, kotouče i desky.
V odkazu je mi vše jasné a dává logiku. Nicméně jsem narazil na fóru auto hi-fi clubu https://www.autohificlub.cz/forum/13-os ... dnich-brzd
na zajímavý názor podpořený firmou Renovak - zakázkové třecí komponenty. Bohužel tam uvedené odkazy už s ohledem na stáří nejsou funkční, nicméně citace se občas objevují.
Zjednodušeně vypečení brzd se tam doporučuje obdobným způsobem, ale s podmínkou zastavení po opakovaném brzdění bez použití brzd (pokud možno) a vychladnutí stáním na místě. Údajně jinak dojde k roznesení vylučovaného pojiva na kotouč a vytvoření skloviny. Pokud dojde k zastavení, tak se pojivo vyloučí jen na povrch destiček a po vychladnutí a následném brzděním se z desek opráší. Pokroucení kotouče nehrozí...
Zajímal by mě váš názor. Asi by bylo vhodnější mrknou do té diskuze, než jen přečíst můj kusý výcuc.
už nejde přispívat, tak navážu zde. Zajímá mě to mj. proto, že indián v podpisu má nové třmeny, kotouče i desky.
V odkazu je mi vše jasné a dává logiku. Nicméně jsem narazil na fóru auto hi-fi clubu https://www.autohificlub.cz/forum/13-os ... dnich-brzd
na zajímavý názor podpořený firmou Renovak - zakázkové třecí komponenty. Bohužel tam uvedené odkazy už s ohledem na stáří nejsou funkční, nicméně citace se občas objevují.
Zjednodušeně vypečení brzd se tam doporučuje obdobným způsobem, ale s podmínkou zastavení po opakovaném brzdění bez použití brzd (pokud možno) a vychladnutí stáním na místě. Údajně jinak dojde k roznesení vylučovaného pojiva na kotouč a vytvoření skloviny. Pokud dojde k zastavení, tak se pojivo vyloučí jen na povrch destiček a po vychladnutí a následném brzděním se z desek opráší. Pokroucení kotouče nehrozí...
Zajímal by mě váš názor. Asi by bylo vhodnější mrknou do té diskuze, než jen přečíst můj kusý výcuc.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajíždění moto destiček
Já se předem omlouvám, ale nečetl sem diskuzi a ani na to nemám moc čas. Ale obecně pokud jde o motobrzdy, kde jsou kotouče ocelové, tak je dobré brzdy zabrzdit stejně, jako je tomu u auta s litinou. Většinou se mění desky a je potřeba, aby si sedly na již jetý kotouč.
Pokud se mění sestava desky a kotouč, tak si taky musí sednout. Ta procedura je ale o dost jednodušší.
Platí to obecně pro všechny materiály desek. Platí to i u race materiálu, ale tam je potřeba vždy ke správný funkci zajistit správnou teplotu brzd. A většinou tam, kde přestává silniční sinter fungovat a dochází k vadnutí, tam začíná ideálně fungovat závodní nářadí.
Pokud se mění sestava desky a kotouč, tak si taky musí sednout. Ta procedura je ale o dost jednodušší.
Platí to obecně pro všechny materiály desek. Platí to i u race materiálu, ale tam je potřeba vždy ke správný funkci zajistit správnou teplotu brzd. A většinou tam, kde přestává silniční sinter fungovat a dochází k vadnutí, tam začíná ideálně fungovat závodní nářadí.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajíždění moto destiček
A ještě tedy doplním,že je ideální to rozjet kolem 100 km/h a brzdit skoro do zastavení a zase opakovat rozjezd 10x zasebou. A pak brzdy nechat zchladit volnou jízdou. A kdykoliv v průběhu ježdění a brzdění si dávat pozor na to,aby nedocházelo k tomu,že se po intenzivním brzdění bude brzdit až do absolutního zastavení s tlakem na páčce, že pak dojde právě k připečení desek.
Vím,že v krizi to vždy nejde,ale jen se toho co nejvíc vyvarovat
Vím,že v krizi to vždy nejde,ale jen se toho co nejvíc vyvarovat
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis