zahraniční testy naft

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Teplý bratr

zahraniční testy naft

Příspěvek od Teplý bratr »

Nevíte náhodou někdo prosím o nějakých testech naft z ciziny? Třeba z německa rakouska atd.?
FF

Příspěvek od FF »

Niekde som natrafil na toto, ale je to len o zmrznutí nafty:
Obrázek
...kvalita je nižšia, ale dá sa to prečítať.
Teplý bratr

zahraniční testy naft

Příspěvek od Teplý bratr »

Ok dík .Já sem se snažil najít nějakej test přímo od ÖAMTC nabo ADAC ale nenašel jsem nic
bjukemen
Příspěvky: 4877
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Příspěvek od bjukemen »

..by ma zaujímalo niekedy najsť test aj na mazivosť nafty ta by ma celkomzaujímala aka asi je
FF

Příspěvek od FF »

Veď to je skoro ono! Mazivosť a mrazivosť - nebuď detailista! :lol:
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

bjukemen píše:..by ma zaujímalo niekedy najsť test aj na mazivosť nafty ta by ma celkomzaujímala aka asi je
Aj mňa by to zaujímalo. Traduje sa síce, že od doby, kedy sa začala do nafty pridávať biozložka, je vraj mazivosť dobrá, testy som ale nikde nevidel. Tiež by bolo dobré vedieť, akému čepadlu je aká hodnota mazivosti tá vyhovujúca. Len preto, že norma, ktorá ju stanovuje je už pomerne stará.
e-panolin.cz

Příspěvek od e-panolin.cz »

Pro ty co chtějí jít do hloubky jako @Matyzak 8) "
něco a testu aditiv do nafty - http://www.41.cz/vif/doc/test_aditiv.pdf
něco o palivech staršího data z doupěte tribotechnických gurů - http://www.tribotechnika.cz/texty/Tti_3_99.pdf
bjukemen
Příspěvky: 4877
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Příspěvek od bjukemen »

..neviem či je ta mazivosť dostatočna to by sa potom tak nezadierali črpadla VP44 každych 80 000km na slovensku a v nemecku vydrži 180 000


..tak či tak davam do nafty ako zvyčajne 2t olej Mogul TS
e-panolin.cz

Příspěvek od e-panolin.cz »

Mazivost pro motorovou naftu / EN 590 / je max. 460 mikrometrů, výrobci vstřikovacích zařízení požadují 300 mikrometrů. Čím menší hodnota, tím více maže.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

bjukemen píše:..neviem či je ta mazivosť dostatočna to by sa potom tak nezadierali črpadla VP44 každych 80 000km na slovensku a v nemecku vydrži 180 000


..tak či tak davam do nafty ako zvyčajne 2t olej Mogul TS
V akom pomere? Ja primazávam týmto :http://www.liqui-moly.sk/detail/motorov ... e-dvojtakt
v množstve deci oleja/20l nafty. Dymivosť taká istá, ako bez oleja, teda žiadna.
bjukemen
Příspěvky: 4877
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Příspěvek od bjukemen »

..no davkujem tak isto ako ty ale ja i tak silne pochybujem o dostatočnej mazivosti našej nafty...lebo tie kdejake čerpadla b sa nesypali za šorom...
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Je to tak. Už si len počkať, ako nás tu na fóre začnú kameňovať :lol:
Možno to vyznie kacírsky, ale vif používam už len pri mrazoch pod -10°C.
Ináč je zbytočný.
bjukemen
Příspěvky: 4877
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Příspěvek od bjukemen »

..vif už nepoužívam vobec,nakolko som doteraz nezbadal žiadny prínos mal som kopec aut a daval som do každeho,naproti tomu s olejom mi počutelne stichnu vstreky,ktore už maju niečo za sebou,a hlavne olej rozpušta karbonove usady..hlavne aj koli tomu ho tam davam
craken

Příspěvek od craken »

a aky tam davas olej?
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

craken píše:a aky tam davas olej?
Veď to tam máš napísané.

http://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1898
http://www.liqui-moly.sk/detail/motorov ... e-dvojtakt

miešací pomer cca 1/200, t. j do 20l nafty prileješ 100ml (dve poldeci oleja), rozmiešaš a naleješ do nádrže.
Odpovědět