Vysoká cena servisu

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Radim 28

Příspěvek od Radim 28 »

Svoje auto mám pod firmou, je sice moje, ale firma mi platí pohonné hmoty a část amortizace s určitou časovou prodlevou.Mám sto chutí sem připíchnout fakturu, ale tím někomu ublížím a chci zůstat v anonymitě, není to alibistická výmluva, ale mám k tomu svoje důvody.Nejde mi o to pošpinit servis, je to moje blbost, že jsem razantněji nepřistoupil na uzavření zakázky.Mě šlo spíše o to jestli je to někde také možné.Nehodlám z toho dělat aféru.Při předání vozu jsem se informoval na předběžnou cenu.Musím přiznat, že mi přijímací technik řekl, že automaticky je kompletně auto diagnostikováno a prohlídnuto a následující rozsah je rozpočítán do ceny servisu.Na faktúře je jen zmíněn bez ocenění.Byla mi zdělena cena výměny oleje 12 000,-, což pro mě bylo přijatelnější.Zakázkový list už bohužel nemám.Při dotazu, když jsem auto přebíral, co s ním, mi bylo řečeno, že ho můžu zahodit, že mi už k ničemu není.

Pro mipesu

Po D1 jezdím, prakticky, deně na rekvalifikaci z Prahy do Třince a zpět.Jezdím tak už druhý měsíc a ještě měsíc jezdit budu.Černého Passata sice mám, ale ta RZ nesedí, sice serii 9A také mám, ale zbytek nesouhlasí.Ty časy by mohli sedět v úterý a ve čtvrtek, kdy mám být na devátou v Třinci.To skutečně okolo páté projíždím u Exitu u Zruče nad Sázavou, tempomat mám nastavený na cca 155km/h, takže ohnivá čára určitě ne.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Problém je pouze v tom, že takhle jim to bude procházet dál!

Dva zdánlivě nesouvisející příklady:

1/ Kolega měl jet na dovolenou na jih a protože někomu z jeho rodiny během dovolené krátce předtím tamtéž odešla klima, dal na jeho radu a nechal si "oservisovat" klimu. Třebaže má Hondu (ta porouchaná klima byla na Opelu) a klima mu věrně sloužila přes 6 let, výsledkem "oservisování" bylo to, že už po dvou měsících klima neklimovala. První "oprava" následovala tam, kde si ji nechal prvně oservisovat, další dvě opravy už absolvoval jinde, ale klima stále nejde. Do oprav, tedy včetně toho prvního oservisování, už nasypal přes 25 tis. Kč a teď po něm chtějí 60 tis. Kč za výměnu celého systému. Vzhledem k zůstatkové hodnotě vozu ho přenechává synovi, který si ho rád vezme i bez funkční klimy. Podotýkám, že v tom prvním servisu (značkový Škoda/Seat/VW/Honda) mu ukradli téměř nové speciální zapalovací svíčky a šoupli mu tam obyč. které navíc zaplatil, včetně práce s výměnou... To, že se s nimi nechtěl dohadovat a reklamovat, mne zcela vykolejilo - ale jsou to jeho peníze a jeho povaha.

2/ Kolegyně zaplatila za montáž "speciálního" autoalarmu (ve skutečnosti úplný základ, dokonce s obyč. ultrazvukovými čidly, nikoli s radarem) ve značkovém servisu Audi na její A4 přes 50 tis. Kč. Po první jízdě (byť šlo o několik set km) alarm furt houkal, auto nešlo odemknout apod. Sice se mi do toho vůbec nechtělo, ale to, co jsem nakonec zjistit, předčilo veškerá má očekávání: žádný spoj dodatečné kabeláže nebyl spájen (oholené kabely jen tak zamotané do sebe), žádný z těch oholených kabelů nebyl zaizolován tepelně smršťovací bužírkou, ale jen tak ledabyle zaplácnut minimalistickým kousíčkem elektropásky. Ta páska prostě už v rámci první jízdy na mnohých místech odpadla či se posunula, v kabeláži se objevily přechodové odpory, některá holá místa se dotýkala kovových částí karoserie. Docela se divím, že to nechytlo, jelikož s dodatečnými pojistkovými členy, které tam být měly (výrobce alarmu s nimi počítá), se páni "superspeciál" montážníci také nebabrali! Ale ani ona se neozvala: Kam by prý potom chodila? Navíc je ten typ zákazníka na 100% přesvědčený, že "za kvalitu se přece platí".

Jinými slovy: Dokud se najdou zákazníci ochotní tohle snášet, dotud budou mít tyhle servisy o kšeft postaráno.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

To snad ani není možné!!!!!
mipesa
Příspěvky: 765
Registrován: čtv srp 28, 2008 20:39

Příspěvek od mipesa »

Abych nezapoměl:jak jsem slíbil viděnou fakturu mýma očima na A6. Cena oleje v I.S.R Longlive 5W-30, ale nevím jaký 745,-/l, jestli jsem se dobře orientoval, cena servisní hodiny 1 445,-, vložka filtru 565,-, těsnění 29,-, mytí auta 500,-, diagnostika 2 890,-, spoj.materiál 69,-.Celková cena na faktuře byla, bez mála 9 000,-.Je to dost, že jo?
cimik
Příspěvky: 112
Registrován: ned čer 21, 2009 11:56
Bydliště: jihovýchod moravy

Příspěvek od cimik »

Já jsem včera viděl od kamaráda na vlastní oči fakturu za prohlídku a výměny oleje na nové VW Polo, která byla vystavena na částku 11492Kč. Kamarád to však vyřešil geniálně, řekl jim, že darebáky sponzorovat nebude, dal jim tři tisíce, sedl do auta a odjel. Hleděli jako z jara, ale kámoš má strach, co s tím budou dělat dál.
Mazda 3 e-Skyactiv 186, r. 2024
Petro Canada Supreme Synthetic 0w-20

Fiat Punto 1,2 44kw, r. 2004
Liquy Moly Molygen New Generation 10w-40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

cimik píše:.....darebáky sponzorovat nebude, dal jim tři tisíce, sedl do auta a odjel.....
celkem originální nápad, jak "okrást zloděje" - otázkou zůstává, jestli si to nechají líbit.
Ale myslím si, že s těmi třemi tisíci to tak zhruba "trefil".
I když - úplně "košer" to od něho nebylo.....dalo se to řešit jinak.....
hawkeye

Příspěvek od hawkeye »

staci mat znameho mechanika a je to.
sice ked je auto v zaruke asi sa neoplati to riesit takto ale je to svinstvo kolko si v serviscoh pytaju.

kazda vymena oleja a filtrov u mna znamena len cena materialu + cca 15-20e robota.

nechcem vidiet fakturu za octavku.
stacilo mi ked mi na feliciu pri vymene oleja + filtra + zakladna prehliadka (brzdy,podvozok,nastavenie svetiel) dali fakturu na 5500sk a to bolo pred cca 4r

co teraz viem tak za hodinu roboty si u nas pytaju 600-800sk (20-27e)
a opravuju stylom, ze auto ti v servise stoji 4h len tak

lahko nabehne cifra 12-14tisic
hawkeye

Příspěvek od hawkeye »

ked tu citam o klime...
pokazil sa mi kompresor. novy original zo skody? 21.000 :shock:
nakoniec nie original "skoda" ale original novy urceny pre octavie za 6000

takze ak sa nieco pokazi treba poriadne pohladat a najst to iste len za normalne prachy
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvek od skodovkar »

hawkeye píše:ked tu citam o klime...
pokazil sa mi kompresor. novy original zo skody? 21.000 :shock:
nakoniec nie original "skoda" ale original novy urceny pre octavie za 6000

takze ak sa nieco pokazi treba poriadne pohladat a najst to iste len za normalne prachy
Tak je to jasné, že tovární díly jsou předražené. Na fáčku se porouchalo pal. čerpadlo (elektrické) originální díl Xtisíc, čínský werk (!) 600Kč a jelo to.
To se ani nebavím o spotřebním materiálu vzduchové filtry aj. , řemeny ...
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

skodovkar píše:.....originální díl Xtisíc, čínský werk (!) 600Kč a jelo to.
Třeba se číňanům to čerpadlo povedlo :lol: - většinou je ale životnost (a KVALITA) jejich výrobků hodně nízká, až mizerná.....a bohužel, jsou téměř všude - "jich mnógo".....
.....a je dost nebezpečné, když někoho zláká cena těchto šmejdů, a koupí třeba pneu, nebo disky "made in china" :( třeba tady: http://www.pneurevue.cz/casopis/clanek.php?id=160


Je fakt, že některé origo náhradní díly jsou HODNĚ předražené, ty "čínské" zase levné, ale chtělo by to "něco mezi" - a většinou se už dá najít náhradní díl rozumné kvality i ceny.
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvek od skodovkar »

Co se týká spotřebního materiálu, tak se ho chytli poláci třeba vzduchové filtry , dělají i výfuky třeba i na Š 100 ale v nevalné kvalitě, reznou a reznou až proreziví :roll:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Já osobně bych polské výrobky řadil "o něco výš", než čínské, ale oboje stojí za prd..... :(
ka-spel
Příspěvky: 1092
Registrován: úte lis 07, 2006 22:51
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ka-spel »

On u těch dílů na starší auta bude taky problém v tom, že prvovýroba už v podstatě není a druhovýroba valí na již použitých ojetých formách v lepším případě. V tom horším na okopčených nekvalitních.
byloObrázek
je Obrázek
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvek od skodovkar »

Forma jak forma, ale tloušťka materiálu a ošetření taky udělají své.
řepoňa

Příspěvek od řepoňa »

deš je na krabičce napsaný originál škoda ešče neznamená žeto néni z čine.
věčina činskéch dodavatelu pro světový ótomobilke má iso 01-02
Odpovědět