bez dpf takže by som to videl asi takto : u dízlaku sa nedosahuje takých teplôt ako u benzíňaku tak by som dal 5w30 A5/B5. ak nie dlhé trasy tak sa dá aj 0w20 ( ešte nižšia spotreba ) a ak vyslovene krátke cúračky tak aj 0w16... a interval ako píšeš normálny čiže 15 tkm.jerome píše:Mám za sebou zábeh motora v SF na 10W40. Rozmýšľam aký olej dať už na normálny interval. Mechanik mi ponúka jeho sudový Mobil1 ESP 5W30 ACEA C2,C3 alebo radšej kúpiť 5W30/5W40 s B4 ?
Motor je 2.2CRDi bez DPF. Vďaka za názory
Výměna oleje.
Moderátor: Colommbo
Re: Výměna oleje.
Toyota Corolla XI gen. 1.6 valvematic - Shell HU Prof. AF 5w30/ Ravenol MTF-3
Re: Výměna oleje.
A co tak -5w8 Kvůli spotřebě
Kterej nafťák za posledních tak 10 let nemá DPF Řekl bych že možná už žádnej....
Takže je to buď motor s vykuchaným filtrem a bude jezdit jen do první emisní,
nebo je to motor s rokem výroby 200x, kde NEMAJÍ "vodičky" typu 0w20 CO DĚLAT
Kterej nafťák za posledních tak 10 let nemá DPF Řekl bych že možná už žádnej....
Takže je to buď motor s vykuchaným filtrem a bude jezdit jen do první emisní,
nebo je to motor s rokem výroby 200x, kde NEMAJÍ "vodičky" typu 0w20 CO DĚLAT
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Výměna oleje.
a ešte som zabudol na dosť dôležitý fakt a síce že top oleje pre hyundai nájdete len v kauflande
Toyota Corolla XI gen. 1.6 valvematic - Shell HU Prof. AF 5w30/ Ravenol MTF-3
Re: Výměna oleje.
Mirec 29, buďto si robíš prdel,alebo si sa za tú dobu, čo si tu na fóre,ešte nič nenaučil
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Výměna oleje.
to zase pŕŕŕ... toto je fakt kvalitné fórum ale sranda musí byť a sory pitris ak som ťa naštartoval
Toyota Corolla XI gen. 1.6 valvematic - Shell HU Prof. AF 5w30/ Ravenol MTF-3
Re: Výměna oleje.
Mirec já vím že Ty víš Ale někdo se toho chytit může a u turbodieselu zamění víčko od chladiče za víčko od víka ventilů....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Výměna oleje.
Viečko ako viečko po tom čo som prežil tento týždeň aj tomu by som veril že sa to dá ale dosť aby som nehumusil vlákno...
Toyota Corolla XI gen. 1.6 valvematic - Shell HU Prof. AF 5w30/ Ravenol MTF-3
Re: Výměna oleje.
Tak to zas nee. To se "sedm set desítkou" je to správnéMirec 29 píše:Viečko ako viečko
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Výměna oleje.
Áno 710 je istota lebo ak chýba,môže sa stať aj toto:
https://www.youtube.com/watch?v=RPQH_4jww9k
Všimnite si viskozitu Podľa všetkého ide o pleťovku A1/B1 - A5/B5
https://www.youtube.com/watch?v=RPQH_4jww9k
Všimnite si viskozitu Podľa všetkého ide o pleťovku A1/B1 - A5/B5
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Výměna oleje.
A tohle není zas tak úplně blbě napsaný
https://www.garaz.cz/clanek/jaky-olej-m ... .seznam.cz
https://www.garaz.cz/clanek/jaky-olej-m ... .seznam.cz
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Výměna oleje.
Zatim jsem najel 2700km na Maxlife 10w40 a dolil 1.2 L.
Nicméně už olej na měrce na ty km dost ztmavl.. Je fakt ze po zahratí se s tim obcas neseru a tocky k omezovači. Motor je uvnitr porad dost znecisteny z longlive intervalu a pri posledni vymene jsem odpustil o 0.5 l starého min, než minulé vymeny. Mozna ma taky Maxlife vice cisticich aditiv. Vzhledem k tomu, ze stal 850kc, tak při 4000km ho vyměnim. Akorat doliju zbytek co mam na dolívání a hotovo.
Nicméně už olej na měrce na ty km dost ztmavl.. Je fakt ze po zahratí se s tim obcas neseru a tocky k omezovači. Motor je uvnitr porad dost znecisteny z longlive intervalu a pri posledni vymene jsem odpustil o 0.5 l starého min, než minulé vymeny. Mozna ma taky Maxlife vice cisticich aditiv. Vzhledem k tomu, ze stal 850kc, tak při 4000km ho vyměnim. Akorat doliju zbytek co mam na dolívání a hotovo.
Re: Výměna oleje.
Všimol som si tento údaj len pri niektorých modeloch v mazacích plánoch...že pri olejovej náplni motora sú uvedené objemy:
Service fill (servisné plnenie) 3,8l
Dry fill (prvá náplň) 4,5l
Filter capacity (kapacita filtra) 0,2l
kedy sa tam dáva ten väčší objem 4,5l len pri výrobe, keď je ešte motor vo vnútri úplne suchý ? A to tam ostane pri výmene akože v útrobách bežne ten rozdiel 0,7l starého oleja vždy ? Ten objem filtra je už tam akože zarátaní hej ?
Nie pri každom aute to je takto rozdelené...prečo ? Niekde sa udáva len jeden objem bez poznámky
Ďakujem
Service fill (servisné plnenie) 3,8l
Dry fill (prvá náplň) 4,5l
Filter capacity (kapacita filtra) 0,2l
kedy sa tam dáva ten väčší objem 4,5l len pri výrobe, keď je ešte motor vo vnútri úplne suchý ? A to tam ostane pri výmene akože v útrobách bežne ten rozdiel 0,7l starého oleja vždy ? Ten objem filtra je už tam akože zarátaní hej ?
Nie pri každom aute to je takto rozdelené...prečo ? Niekde sa udáva len jeden objem bez poznámky
Ďakujem
Re: Výměna oleje.
Ze žádného motoru nevyteče všechno - v některém zůstane oleje/vody víc, v druhém míň. A někdy pomůže aby toho vyteklo víc, některou stranu auta zvednout....
A objem filtra je už tam akože zarátán
A objem filtra je už tam akože zarátán
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Výměna oleje.
len potom nechápem, že načo to tam píšu...keď "Dry fill" je bežnému užívateľovi viac menej k ničemu...
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Výměna oleje.
Jo mám vypustný šroub na boku vany a vzadu....Takže by mělo po vytečení oleje pomoci ještě zvednout opačnou stranu auta zvedákem. A před výměnou najet cca na 10cm dřeva předníma kolama. Tak by mělo vytéci co nejvícPitris píše:Ze žádného motoru nevyteče všechno - v některém zůstane oleje/vody víc, v druhém míň. A někdy pomůže aby toho vyteklo víc, některou stranu auta zvednout....
A objem filtra je už tam akože zarátán