VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
Moderátor: Colommbo
Re: VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
A jinak - i Yacco dělá olej "proti LSPI". Ale ten když už, tak až po záruce. Nemá VW normy. Ovšem nejlepší lék proti LSPI je motor nepodtáčet !!! A ne po ohřátí, ale po prohřátí využívat i horní půlku otáčkového spektra
Re: VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
Mám trocha času, aj olej s filtrom...
...auto - len dlhšie trate mimo mesto - (YETI 2.0 TDI CR) od nova 5x výmena oleja po 15 tis. km, potom prechod na výmenu po 10tis.km...aktuálne má máličko nad 100 tis.km... má význam urobiť jednu výmenu navyše po 2 tis.km, alebo je to zbytočné?
ďakujem!
...auto - len dlhšie trate mimo mesto - (YETI 2.0 TDI CR) od nova 5x výmena oleja po 15 tis. km, potom prechod na výmenu po 10tis.km...aktuálne má máličko nad 100 tis.km... má význam urobiť jednu výmenu navyše po 2 tis.km, alebo je to zbytočné?
ďakujem!
ŠKODA YETI 2.0 TDI CR 81kW / RAVENOL VMO 5W-40 C3
ŠKODA OCTAVIA 4 2.0 TDI CR 85kW / RAVENOL VSW 0W-30
ŠKODA OCTAVIA 4 2.0 TDI CR 85kW / RAVENOL VSW 0W-30
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
Při udávané (a zrychlené) frekvenci výměn mi to přijde zbytečné.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
Vidím to rovnako.. v tomto prípade prakticky zbytočnosť.
Re: VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
to mj: A klidně zůstaň i toho oleje co máš v podpisu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
vďaka!
ŠKODA YETI 2.0 TDI CR 81kW / RAVENOL VMO 5W-40 C3
ŠKODA OCTAVIA 4 2.0 TDI CR 85kW / RAVENOL VSW 0W-30
ŠKODA OCTAVIA 4 2.0 TDI CR 85kW / RAVENOL VSW 0W-30
Re: VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
4x som menil po 20 000km, tak 4x po 15 000km. Teraz mam 6000km, mam olej aj filter k dispozicii, vymeniť?
Potom by som prešiel na výmeny po 10 000km.
Auto jazdilo posledných 6000km len dlhé trasy.
Potom by som prešiel na výmeny po 10 000km.
Auto jazdilo posledných 6000km len dlhé trasy.
Re: VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
A těch 4 x 15 tkm se jezdilo jak? Krátké nebo dlouhé jízdy?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
mesto 30%, mimo 60%, dialnica 10%
Re: VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
Byť jsem čekal odpověď spíše jak a ne kde, tak tou výměnou po 6-ti tkm nic nepokazíš. Ba právě naopak....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
Ospravedlnujem sa, jazdim dost aj v otackach, uzivam si jazdu, ide to dobre a nic to nezere...
Olej som nakoniec vymenil a spekulujem aky bude dalsi po 5000km.
Teraz som dal Shell ECT C2/C3 0W-30.
Poradte nieco kvalitnejsie.
Auto je 1.6 TDI s DPF plus chip 110kW norma podla Skody je VW 507.00.
Pozeral som Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30 a Motul Specific 504 00 507 00 5W-30.
Takisto aj Millers Oils XF Lonf Life 5W-40 ale ten ma normu len 505.01 ale je aj zaroven ACEA C3-10.
Millers ma ale tri oleje XF EE a Trident...
A tiez aj Yacco LUBE DE 5W-30.
A este aj Mobil1 ESP FORMULA 5W-30.
Zatial olej neberie ani deci na vymenu (predtym 15t teraz 5-7t).
Olej som nakoniec vymenil a spekulujem aky bude dalsi po 5000km.
Teraz som dal Shell ECT C2/C3 0W-30.
Poradte nieco kvalitnejsie.
Auto je 1.6 TDI s DPF plus chip 110kW norma podla Skody je VW 507.00.
Pozeral som Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30 a Motul Specific 504 00 507 00 5W-30.
Takisto aj Millers Oils XF Lonf Life 5W-40 ale ten ma normu len 505.01 ale je aj zaroven ACEA C3-10.
Millers ma ale tri oleje XF EE a Trident...
A tiez aj Yacco LUBE DE 5W-30.
A este aj Mobil1 ESP FORMULA 5W-30.
Zatial olej neberie ani deci na vymenu (predtym 15t teraz 5-7t).
Re: VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
S tímto si olej moc vybírat nejdecayc píše:Auto je 1.6 TDI s DPF....
Ten Shell ECT není špatný, spíš i naopak, ale třeba ten Mobil1 5w30 ESP bych řadil trošku výš. Anebo Ravenol VMP 5w30 nebo Amsoil European Car Formula 5w30 Improved ESP Synthetic
Jestli 5w40, tak např. Millers EE, Ravenol VMO nebo Yacco VX 1000 FAP....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
Vdaka. Co sa tyka 5W-40 Millers XF je lacnejsi o 20eur ako EE, co nanho povies?
Re: VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
Millers oils XF je taky dobrá volba, ale jestli 5w40 a hlídáš cenu, tak dej Repsol 505.01.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
celkom by ma zaujimalo ako časom dopadne ten motor, prevodovka keď si ho "fúkol" na 150 ps zo 110 ps. čo na to turbo, čerpadlo, vstreky,DPF, kluka, ložiska ,atd.....
za mna radšej 2,0 TDi v tom výkone - fabrickom
možno som to spomínal, pred dlhým časom sme čipli 1,9 PD 136 ps na 160 ps, na tu dobu to išlo jak z praku, ale vstreky dostavali na hubu- po 2 vymenených to išlo von. Čip robený cez autorizak- žiadny garazista.
za mna radšej 2,0 TDi v tom výkone - fabrickom
možno som to spomínal, pred dlhým časom sme čipli 1,9 PD 136 ps na 160 ps, na tu dobu to išlo jak z praku, ale vstreky dostavali na hubu- po 2 vymenených to išlo von. Čip robený cez autorizak- žiadny garazista.