volvo xc70 d5 dpf
Moderátor: Colommbo
Re: volvo xc70 d5 dpf
Já to tu opět trochu oživím...
Shell mě zklamal, po 8k km už je slyšet, že to není ono. Takže přemýšlím co teď. (ještě jsem dojížděl co jsem měl, viz příspěvek z února.)
YACCO VX 1000 FAP 5W-40 + BG
nebo
Motorový olej Ravenol VMO CleanSynto® 5W-40 + BG
nebo
Millers EE LONGLIFE 5W40 bez BG
Všichni si BG chválí, tak snad s tím neudělám krok vedle. Jen do toho Millera se mi to nějak ekluje to tam lejt.
Nebo
Shell mě zklamal, po 8k km už je slyšet, že to není ono. Takže přemýšlím co teď. (ještě jsem dojížděl co jsem měl, viz příspěvek z února.)
YACCO VX 1000 FAP 5W-40 + BG
nebo
Motorový olej Ravenol VMO CleanSynto® 5W-40 + BG
nebo
Millers EE LONGLIFE 5W40 bez BG
Všichni si BG chválí, tak snad s tím neudělám krok vedle. Jen do toho Millera se mi to nějak ekluje to tam lejt.
Nebo
Re: volvo xc70 d5 dpf
Yacco VX 1000 FAP, Ravenol VMO, Millers EE - bez BG.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: volvo xc70 d5 dpf
Takže chápu správně, že si můžu hodit kostkou? Přesně tohle jsem nechtěl slyšet.
Re: volvo xc70 d5 dpf
Tak si někdo za něj hoďte kostkou a napište mu, který je ten nejlepší,,,
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: volvo xc70 d5 dpf
Na jednu stranu mě těší, že jsem asi vybral dobrý oleje. Ale když já jsem tak strašně nerozhodný
Re: volvo xc70 d5 dpf
Sunoco Synturo Xenon 5W-40
Re: volvo xc70 d5 dpf
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: volvo xc70 d5 dpf
ravenol VMO
...keď len toľko stačí ku šťastiu
...keď len toľko stačí ku šťastiu
ŠKODA YETI 2.0 TDI CR 81kW / RAVENOL VMO 5W-40 C3
ŠKODA OCTAVIA 4 2.0 TDI CR 85kW / RAVENOL VSW 0W-30
ŠKODA OCTAVIA 4 2.0 TDI CR 85kW / RAVENOL VSW 0W-30
Re: volvo xc70 d5 dpf
To je tak špatný ten Ravenol VMO ? A nebo naopak je to fajn olej?
Re: volvo xc70 d5 dpf
Za mňa (dlhodobo) 1!
ŠKODA YETI 2.0 TDI CR 81kW / RAVENOL VMO 5W-40 C3
ŠKODA OCTAVIA 4 2.0 TDI CR 85kW / RAVENOL VSW 0W-30
ŠKODA OCTAVIA 4 2.0 TDI CR 85kW / RAVENOL VSW 0W-30
Re: volvo xc70 d5 dpf
Aplikováno BG. Asi to má něco do sebe, takhle čistou nádobu na olejový filtr jsem ještě neviděl...
Nalít Ravenol, ujeto cca 500km a pecka. Při 90km/h slyším jen gumy a vzduch. Při 130km/h na tempomat taky. Nádhera. Takže buď jsem měl ten Shell pancovanej a nebo to je prostě krám.
Jediný na co jsem po debatě s mechanikem narazil je, že by údajně při použít 5W40 místo 5W30 nemuselo olejové čerpadlo dodávat takový tlak. Ale zas tak zásadní změna to podle mě není.
Kor když vím, že jsou lidi co jezdí Mobil 1 Rally Formula 5W50 na stejném motoru několik desítek tisíc km bez problémů.
Co myslíte? Má cenu to řešit?
Nalít Ravenol, ujeto cca 500km a pecka. Při 90km/h slyším jen gumy a vzduch. Při 130km/h na tempomat taky. Nádhera. Takže buď jsem měl ten Shell pancovanej a nebo to je prostě krám.
Jediný na co jsem po debatě s mechanikem narazil je, že by údajně při použít 5W40 místo 5W30 nemuselo olejové čerpadlo dodávat takový tlak. Ale zas tak zásadní změna to podle mě není.
Kor když vím, že jsou lidi co jezdí Mobil 1 Rally Formula 5W50 na stejném motoru několik desítek tisíc km bez problémů.
Co myslíte? Má cenu to řešit?
Re: volvo xc70 d5 dpf
Ne. Čerpadlu je to fuk.
A krom toho jsou na tom oleje 5w40 a 5w30 s normální HTHS viskozitně dost podobně a rozdíl při provozní teplotě bude podstatně větší mezi oleji 40 a 50 než mezi 40 a 30.
A krom toho jsou na tom oleje 5w40 a 5w30 s normální HTHS viskozitně dost podobně a rozdíl při provozní teplotě bude podstatně větší mezi oleji 40 a 50 než mezi 40 a 30.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF