VIF
Moderátor: Colommbo
Re: VIF
bastien: nicméně má skodovkar pravdu. Dvoutaktní motor "skousne" benzin s VIF-em v pohodě
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VIF
Že jo A krom toho se Tomas-SA ptal, zda-li VIF dvoutaktu nevadí. Takže nevadí.....
.....a račte prominout, při Vašem vzdělání ale VIF nejenom maže, ale i čistí palivový systém
.....a račte prominout, při Vašem vzdělání ale VIF nejenom maže, ale i čistí palivový systém
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VIF
Víš co, nejhorší na tom všem je, že ani za to roky (sleduju to tu cca 5 let) není žádný jednoznačný výstup, který by byl jednoznačný a dalo se jím řídit. Z principu mě bio štve, nicméně mi nikdy nijak neuškodilo ani u PD ani u CR. Zvýšit výkon motoru nepotřebuju a jestli mi vezme 5,1 nebo 5,5 litru mi je celkem fuk. Mám-li být upřímný, raději natankuju s bio než bez. Maxx jsem zkoušel 2x, výkon spíše šel dolů (když něco). Ten mi přijde jako jedna z nejhorších naft ( ). Verva naopak nějaký smysl mít může, ale spíše jde o nepatrné zklidnění, bez vlivu na výkon nebo spotřebu. Kdo chce bude si tam lít cokoliv a platit více a stejně mu to nijak nepomůže. Nicméně to je alespoň smysluplnější než noční telefonáty lidí kartářkám do TV, byť výsledek je velmi podobný. Zajímavá je i počin SHERON Super Diesel aditiv - ty tomu Pitrisi rozumíš, nejde náhodou o přebalený Vif s jiným názvem?
Re: VIF
No a přitom zrovna Verva by měla být aditivovaná mj. i právě tím VIFem. A co se týče toho Sheronu, tak podle tohoto http://www.sheron.eu/GetDocument.aspx?Vt=e&Id=11619 to "přebalený" VIF asi bude. Ale já mám - a dobrou (co se týče zlepšení odezvy motoru a snížení spotřeby) zkušenost s "milerem".
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VIF
To malé balení VIF 125 ml má jinou koncentraci, že se uvádí, že je na jednu nádrž 50-60 litrů? Má ta lahvička nějaké cejchování? Potřebuji nějakou lahvičku s úzkým hrdlem na snadné dávkování rozlívání z většího balení VIFu.
bylo
je
je
Re: VIF
zdravím,já používám na přelití Vifu již použité lahvičky třeba od sonaxu nebo něco takového.Protože jsem takový schraňovatel,tak už mám 4,tak to vždycky naplním všechno a mám na chvíli klid .Jinak na VIF celkem věřím,mám HTP kombíka a po Praze skáču za 6.1-6.5 l a na dovolené s 2 kolama na kouli a naložený za 5.8-6.3l.Nejezdím 130,ale tacho 120,ale stejně si myslím,že v tom má prsty VIF .
Re: VIF
Čaute, mám čerstvou zkušenost s VIFem v motorce. Začal jsem to míchat do benzínu poté, co teď testovali benzíny ve Světě motorů. A první postřehy po cca 300 km ježdění (jezdím už druhou nádrž) jsou takové, že reálně mi klesl výkon (subjektivně) a maximálka se snížila o skoro 10 km/h (to jsem si dneska vyzkoušel a divil jsem se, proč to víc nejede...). Toto se mi ještě nestalo, ať jsem tankoval cokoli a kdekoli. Může mít VIF negativní vliv na výkon motoru u motorky?? Přecejen je to odlišná konstrukce od automobilového motoru. Je to 650 ccm, karburátor. Změny pozoruji v otáčkách od 9000 do 12000. Dneska jsem testoval výkon na okruhu, který jezdím pravidelně a podmínky byly stejné jako vždy.
Re: VIF
Můj názor a zkušenost na VIF je asi taková. Tato přísada není na nějaké zvyšování výkonu, ale způsob jak vrátit motor do kondice a v tomto stavu aby zůstal. Při dání VIFU do paliva, na 90% může nastat na určitou dobu snížení výkonu. Záleží na mohutnosti zanesení palivového přívodu. To snížení výkonu má za následek prvotní rozpouštění bordelu v přívodu, které přicpává trysky jak vstřikovací, tak v karburátoru. Je to však dočastné, chvilku se bude motor trápit na výkonu, ale v momentě, jak se vše uvolní a bordel prolítne výfukem, nastane ten efekt, že z ničeho nic vystřelí kára jako z praku. Mně po aplikaci motor nechtěl v tahu přelézt hranici 3500ot/min a žral jako tank o 3L více. Na dálnici mě předjížděly kamiony a já nemohl předjet nic. Asi po 1000 km , jako mávnutím kouzelného proutku , motor vystřelil do omezovače, že jsem nestačil ani sundat nohu z plynu. Od té doby tankuji jen prémiovku a kdybych musel obyč 95, tak tam cmrndnu VIF, co vozím v kufru. Nehledě na pročistění motoru, se mě snížila i průměrná spotřeba o 0,5L a to jsem dříve musel hlídát pedál plynu, což nyní neřeším, jezdím jak mám náladu a na peněženku to vychází šul nul, nebo o nějakou korunu navíc.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: VIF
Díky za názor.
No a motorka je určitě náchylnější na jakékoli nečistoty... Navíc nejezdí každý den a úsady v 8 let staré motorce být mohou - do motoru nevidím. Uvidím jak se bude situace vyvíjet. Zkusím po čase natankovat bez VIFu a budu sledovat změny. A spotřebu. Tu si zapisuju, takže uvidím, jak se toto aditivum dlouhodobě projevuje.
No a motorka je určitě náchylnější na jakékoli nečistoty... Navíc nejezdí každý den a úsady v 8 let staré motorce být mohou - do motoru nevidím. Uvidím jak se bude situace vyvíjet. Zkusím po čase natankovat bez VIFu a budu sledovat změny. A spotřebu. Tu si zapisuju, takže uvidím, jak se toto aditivum dlouhodobě projevuje.