VIF
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: VIF
Přesně, paralelu s klimou jsem chtěl zmínit, byls rychlejší.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: VIF
S tou klimou si dovolím připomenout, že v mezidobí mohlo dojít k přechodu od kompresorů s pevně daným nominálním výkonem na kompresory s plynule regulovaným výkonem. To jen, že interpretace může být založena na špatném základě.
Re: VIF
Mne vadne stale vzdy citim ked pridam vif teda v naftovom motoresvara@ píše:Je to docela možné. U silnějších pohonných jednotek se efekt "vadnutí" motoru nemusí postřehnout,
nebo se nemusí projevit vůbec.
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: VIF
I u nafty cítíš slabší výkon?bjukemen píše:Mne vadne stale vzdy citim ked pridam vif teda v naftovom motoresvara@ píše:Je to docela možné. U silnějších pohonných jednotek se efekt "vadnutí" motoru nemusí postřehnout,
nebo se nemusí projevit vůbec.
Ja teď budu zkoušet aditivum COMMA DIESEL MAGIC.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: VIF
Trošku promazáno, výsledek viagry do nádrže v Humoru, a o chatách v bjukově "spacím" vláknu viewtopic.php?t=3936&start=3683
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VIF
Ď
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VIF
No asi to neco čistí,bo po vyjetí nádrze s aditivem COMMA D-TOX a teď COMMA DIESEL MAGIC,už tolik "nehulím",resp.to při oroštování za sebou nevidím,tak jako před aplikací.NOVON píše:Ja teď budu zkoušet aditivum COMMA DIESEL MAGIC.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: VIF
To pry plati u audi..u skodovky nevim no.Jerry3 píše:A to je ten "pokrok díky technice". Jaký to převratný úspěch, v 21. století!NOVON píše:...už tolik "nehulím",resp.to při oroštování za sebou nevidím...
Asi ti to udela radost,ale tedkom zelena ovecka zlobi
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: VIF
Tiež som to spomínal veľmi dávno, to som mal ešte PDčkovú OII. Doporučené a väčšie dávkovanie = zdochnutý motor a väčší smrad z výfuku. Aj som prestal používať. Problémy na emisnej a pod. Čo v prenesenom význame korešponduje s vyjadreniami mechanika pre rokmi , keď som mu spomenul , že v každej nádrži je VIF : "Pred emisnou radšej vyjazdi 2 nádrže bez VIFu". Nepočúval ho a pripisoval som to veku vozidla.svara@ píše:jsou mé zkušenosti, že skutečně s Vifem docházelo k mírnému vadnutí motoru. Toto se stupňovalo s vyššími dávkami vifu.
Ale teraz na prednedávnom obstaranej OIII s CR motorom, čiže úplne iná technika, som dal tomu znova šancu a.. efekt je úplne rovnaký Navyše teraz mám možnosť pozorovať aj ďalší efekt, a to častejšie regenerácie DPF s VIF a bez VIF (sledujem cez VAG DPF aplikáciu).
So Slovnaft EVOplus bez problémov. Aj keď nerád, ešte skúsim VPower keďže máme 2.10kc/l zľavu a ušetrím starosti so smradľavou plechovkou v kufri.
Ten efekt tam proste je a kto necíti , nie je možno tak precitlivelo vnímavý k svojmu autu.
OctaviaIII Combi 1.6TDI 81KW 2016, Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W30, Wynns Supremium
Leto: Nokian Wetproof
Zima: BFGoodrich g-Force Winter2
Honda Jazz 1.3iDSi 61KW CVT 2006, 5W40, Motul Stabilizer
ex OctaviaII 1.9TDI,ARAL Hightronic 5W40
Leto: Nokian Wetproof
Zima: BFGoodrich g-Force Winter2
Honda Jazz 1.3iDSi 61KW CVT 2006, 5W40, Motul Stabilizer
ex OctaviaII 1.9TDI,ARAL Hightronic 5W40
Re: VIF
Anebo tam ten efekt je jen u některých motorů a u některých ne....sosko píše::
Ten efekt tam proste je a kto necíti , nie je možno tak precitlivelo vnímavý k svojmu autu.
Ale stejně jste frajeři že poznáte že hned po natankování to jede jinak.... Hlavně když pak několik kilometrů jedete ještě na staré palivo z filtru a z trubek
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VIF
Kto tvrdí, že to je hneď po natankovaní
Aj keď dáme subjektívne dojmy bokom, väčší smrad z výfuku snáď každý rozozná , ale hlavne častejšie regenerácie DPF mám podložené meraniami cez OBD
Aj keď dáme subjektívne dojmy bokom, väčší smrad z výfuku snáď každý rozozná , ale hlavne častejšie regenerácie DPF mám podložené meraniami cez OBD
OctaviaIII Combi 1.6TDI 81KW 2016, Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W30, Wynns Supremium
Leto: Nokian Wetproof
Zima: BFGoodrich g-Force Winter2
Honda Jazz 1.3iDSi 61KW CVT 2006, 5W40, Motul Stabilizer
ex OctaviaII 1.9TDI,ARAL Hightronic 5W40
Leto: Nokian Wetproof
Zima: BFGoodrich g-Force Winter2
Honda Jazz 1.3iDSi 61KW CVT 2006, 5W40, Motul Stabilizer
ex OctaviaII 1.9TDI,ARAL Hightronic 5W40