VIF
Moderátor: Colommbo
Re: VIF
Ustoupil jsem komplet od VIFu pred ca 4 roky (neni dobry,absolut se neosvedcil!) a od te doby pridavam Monzol5c 1 : 250.
Jedinecna vec!
A do motoroveho oleje 10% Mathy-M.
Neni nic lepsiho.
Interval vymeny oleje : 60.000 Km,motor jen vrni,od vymeny k vymene 0 l spotreby oleje!!!!
Fantastisch!
Citroen C5 III x7 140 HDi,FAP
Jedinecna vec!
A do motoroveho oleje 10% Mathy-M.
Neni nic lepsiho.
Interval vymeny oleje : 60.000 Km,motor jen vrni,od vymeny k vymene 0 l spotreby oleje!!!!
Fantastisch!
Citroen C5 III x7 140 HDi,FAP
Re: VIF
A ještě by si do nafty a oleje mohl nachcat. To je taky jedinečný, fantastisch a nic lepšího není
Jestli si myslíš že tady tím někoho ohromíš, tak si na omylu. Je mi tě líto. Vlastně tebe ani ne - toho motoru ano. A 0 (slovy nula) je tak akorát stupňů - venku. Seš king....
Edit: A krom toho někde kecáš, anebo acetonu říkáš Monzol5c , protože:
Jestli si myslíš že tady tím někoho ohromíš, tak si na omylu. Je mi tě líto. Vlastně tebe ani ne - toho motoru ano. A 0 (slovy nula) je tak akorát stupňů - venku. Seš king....
Edit: A krom toho někde kecáš, anebo acetonu říkáš Monzol5c , protože:
A jasně. Dáš do nafty aceton aby se odmastila, a 2T olej aby mazala Jdi se bodnout, alchymisto....luboal [color=#FF0000]15.5.2016[/color] píše:C5 140 HDI FAP,cistsi spalovani,uspora paliva cca 10%,hladky chod motoru.Proste spokojenost.
Neprehanet s acetonem!!!Pomer michani 1:2000-1:5000.
Nechtel jsem tomu nejdriv verit,takova blbost - aceton do nafty!Ale nekolik clanku na zahranicnich forech (Nemecko,Italie) me primelo k experimentovani.Nekdo dava i 1:1000 az 1:500 ale to neriskuji,mohlo by to spatne dopadnout,je mi to moc silne. Zustavam u 1:2000(1ml na 2l Diesel) + 2T(polosynth.1:200 tj.1cl na 2l Diesel) pri teto koncentraci nemusim mit obavy o "meke" casti motoru.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9850
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: VIF
luboal: 60tis.km výměnný interval je buď provokace nebo projev lidské hlouposti a naprosté motorové ignorace, spotřeba oleje za tu dobu 0 (slovy nula) je nesmysl. Nazdar!
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: VIF
luboal: 60tis.km výměnný interval je buď provokace nebo projev lidské hlouposti a naprosté motorové ignorace, spotřeba oleje za tu dobu 0 (slovy nula) je nesmysl. Nazdar!
Pánové, to pokračování je v Humoru http://www.oleje.cz/forum/humor-t3783-1793.html bo "svobodomyslný pán z Rimlova" si jen popletl vlákna a chtěl nás pobavit. Anebo se zmýlil ve fóru - tady mu to nikdo baštit nebude; možná ale kdyby vlezl na VWfórum nebo do pohádky, tak tam by mu ten "extraölwechsel-interwall" třeba brali a ještě by tam byl za hlavní superstar.... Tady se akorát ztrapnil.... I s luboalem. Jo a luboale a rimle. 1+1=3. Psali to. Taky tomu věříteriml píše:Zadny nesmysl,staci spravny additiv pridavat.
Servus.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VIF
V jiném vlákně probíráno dávkování "jednorázováho" balení....
Ekolube píše:Zdravíme všechny olejáře na našem fóru.
Opravdu mají zavádějící údaje na etiketě VIF Benzín aditiv 125ml.
Řešeno se společností VIF.
Dostali jsme vyjádření o stažení z prodeje.
Budou nové etikety.
Jinak barva aditiva je v pořádku.
S pozdravem
EKOLUBE, s.r.o.
Pražákova 10
619 00 Brno
Czech Republic
Tel. +420 543 251 596
prodejna@ekolube.cz
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VIF
Ptáš se dobře ale blbýho Asi se zeptat na tom e-mailu. Já osobně si ale myslím že chybně je těch 40 - 60 litrů. Je to víc jak dvojnásobná koncentrace (pokud stejný VIF jako ten 500 ml).
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VIF
Chci se zeptat jestli si tady někdo dělal dávkovač na VIF (ta origo plechovka je dost špatná na používání a navíc nejde ani celá vylít) z dávkovače od Millera? Čím jste to lepili? Měl jsem akorát vteřinové a to se na to nechytalo, chemopren se rozpouštěl a přes to tavné to propouští a zase mám smrad v kufru. Co jsem se díval po lepidlech na plasty, tak všude se uvádí mimo PE, PP. Víčko mám to bezpečnostní na zatlačení z aditiva STP. http://ka-spel.rajce.idnes.cz/garaz/#IM ... 135911.jpg
bylo
je
je
Re: VIF
Ten VIF jde ale do dávkovače Millers přelít Párkrát jsem to už dělal. Chce to jen trochu času ale jde to. VIF nalít vrchem do 'miler'odměrky, dávkovač nechat dnem dolů, ale nahnout ho bokem aby ta odměrka byla níž než přepouštěcí ventilek v hrdle. Pak zmáčkneš opatrně velký zásobník - vyfoukneš vzduch - a otočíš nádobku odměrkou nahoru a pustíš zásobník. Ono si to ten VIF z odměrky "nacucne".... Snad to pochopitelno
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VIF
Jasně. Proč to dělat jednoduše když to jde složitě
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VIF
Zato ten Tvůj systém je án cvó
Hlavně to lepení....
Hlavně to lepení....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VIF
Rok už používám injekční stříkačku 60ml za 20 kaček z lékárny.
Když je na pumpě frmol, tak zastavím před a do stříkačky si VIF natáhnu a pak popojedu ke stojanu. Když tam nikdo není tak až u stojanu.
Jen pozor, doporučuji si stupnici na stříkačce vyrýt - VIF mi ji po prvním "oblemcání" sundal...
Když je na pumpě frmol, tak zastavím před a do stříkačky si VIF natáhnu a pak popojedu ke stojanu. Když tam nikdo není tak až u stojanu.
Jen pozor, doporučuji si stupnici na stříkačce vyrýt - VIF mi ji po prvním "oblemcání" sundal...