Oleje.cz

 

Změny v (auto)legislativě

Další nezařaditelná témata

Moderátoři: Pitris, Demo

Re: Změny v (auto)legislativě

Příspěvekod Pitris » stř srp 15, 2018 16:53

A ještě jedna změna (a snad k lepšímu :wink: )
https://m.novinky.cz/articleDetails?aId ... &sId=&mId=
Honda ACCORD 2.0 i-VTEC 114kW - zima Ravenol VSI 5w40, léto Millers oils CFS 10w40, v převodovce Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 RR Fireblade 109kW - Elf SPORT 4 campione 4T 10w60
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 19795
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Změny v (auto)legislativě

Příspěvekod skodovkar » čtv srp 16, 2018 21:47

To je otázka. Na stovárně jsem si měnil tachometr, protože mi nechodila ručička. Mechanismus je spojen i s počítadlem kilometrů. Takže jsem mezi dvěmi technickými kontrolami najel 40 000 km :roll: :roll: :roll:
skodovkar
 
Příspěvky: 5313
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Změny v (auto)legislativě

Příspěvekod skodovkar » úte zář 04, 2018 8:03

Zajímavé info, nevím čím budeme časem jezdit...
https://auto.idnes.cz/rozhovor-martin-h ... tomoto_fdv
skodovkar
 
Příspěvky: 5313
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Změny v (auto)legislativě

Příspěvekod Pitris » úte zář 04, 2018 19:13

Někdy by asi ledacos vyřešila i defenestrace - v Bruselu....
Honda ACCORD 2.0 i-VTEC 114kW - zima Ravenol VSI 5w40, léto Millers oils CFS 10w40, v převodovce Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 RR Fireblade 109kW - Elf SPORT 4 campione 4T 10w60
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 19795
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Změny v (auto)legislativě

Příspěvekod pepoh » úte zář 04, 2018 20:30

https://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000673/1735041/Platia-nove-predpisy-na-meranie-skodlivin--VW-mal-skreslovat-udaje-aj-pri-benzine komentare pod clankom :lol:

https://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000612/1735043/Z-ponuky-VW-zmizla-polovica-modelov--mnohe-sa-nevratia
bez absolvovania WLTP a RDE je predaj nového auta v EÚ od soboty protizákonný, VW jednoducho nebude vôbec predávať celý rad áut.
Problém zaskočil mnohé automobilky. Volkswagen prestal predávať polovicu zo svojich modelov.
zaskocil?? vedeli to vcas. karma je zdarma, najma za dieselgate.
Emise podle nových norem: Toyota a PSA vše stihly, Škoda do konce roku
Uživatelský avatar
pepoh
 
Příspěvky: 362
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Změny v (auto)legislativě

Příspěvekod tonny » úte zář 04, 2018 21:51

Pitris píše:Někdy by asi ledacos vyřešila i defenestrace - v Bruselu....

:wink:
Ford Explorer 1998, V6 4.0 lpg momentálně Lidl W5 10W-40
Uživatelský avatar
tonny
 
Příspěvky: 661
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Změny v (auto)legislativě

Příspěvekod spellcross » úte zář 04, 2018 22:17

skodovkar píše:Zajímavé info, nevím čím budeme časem jezdit...
https://auto.idnes.cz/rozhovor-martin-h ... tomoto_fdv


zrovna jsem chtěl sem tenhle článek dát. To je k smíchu až k pláči. Nepředstavitelný peklo!
spellcross
 
Příspěvky: 36
Registrován: čtv čer 14, 2018 20:07

citát z Jaké pneu do Změny v (auto)legislativě

Příspěvekod bloke » pát zář 07, 2018 12:24

A na kolko, 100 kg svalov (či skôr tuko-kostí-svalov :P)?
Ono je to ťažké, mnohí manažeři majú typicky 65 kg aj s oblekom a topánkami, iní riadiaci pozostatkovia z čias KSS KSČ typicky 120 kg+ (á la s. minister Richter), šoférujú už aj 17-19 roční muších váh... aj keď takých 5 kíl priemeru by mohli pridať, čo je zas pre auto prd.
75 kg je moja zatial nedosiahnutá méta na zhodenie, ale aj to by išlo o rannú váhu, najedený oblečený obutý, s taškou a pitím by som bol jeden človek v aute zas cez 80.
Takže normu objednávam pre 85 kg, to by mohli byť všetci priemerne spokojní :D.

Lenže to zas úplne neplatí na autá s jednou priemernou ženou :mrgreen: ;
normy vystaviť aspoň pre obe pohlavia
bjukemen píše:Mali by zmenit normu, 75kg chlap ? :-D
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Uživatelský avatar
bloke
 
Příspěvky: 1015
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: Změny v (auto)legislativě

Příspěvekod Pedro » pát zář 07, 2018 19:06

Jen zkušenost. Minulý týden jsem prodal motku a urednikovi se nelibila plna moc, kterou jsem dal overenou a z ofi webu staženou. Nového majitele vyhodil. Ten sel na jiny registr a úplně ok, za par minut prepsano.
ALMERA 3dv. Castrol High Mileage SL 15w40. Ost. náplně Castrol r. 2017. Toyo 350. Malé tech.úpravy
SEDICI 4x4 Total CF 5w40 C3
SH 150 - možná
SV 650 Shell SL 15w50
MAN 26.360 (práce) Shell truck 15w40
Ren. MIDLUM 12.220 (práce) oil ???
Uživatelský avatar
Pedro
 
Příspěvky: 6042
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Změny v (auto)legislativě

Příspěvekod Pitris » úte zář 11, 2018 17:20

Honda ACCORD 2.0 i-VTEC 114kW - zima Ravenol VSI 5w40, léto Millers oils CFS 10w40, v převodovce Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 RR Fireblade 109kW - Elf SPORT 4 campione 4T 10w60
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 19795
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Změny v (auto)legislativě

Příspěvekod skodovkar » úte zář 11, 2018 17:35

Pakliže při kontrole na STK nebo SME dojde ke zjištění nižšího stavu kilometrů na počítadle tachometru než při předchozí kontrole, provozovatel takového vozidla má na odstranění této závady lhůtu 30 dnů. Během této doby musí předložit platný protokol o provedení opravy nebo výměny počítadla ujeté vzdálenosti, jinak vozidlo ztratí technickou způsobilost. To je super, když máš pětimístné počítadlo :wink: Proto mám napsáno na https://www.kontrolatachometru.cz/ takové hovadiny:

Datum prohlídky Druh prohlídky Stav km Poznámka
18.09.2012 Opakovaná 123 500
24.08.2012 Pravidelná 125 368
28.06.2010 Pravidelná 24 369

A to jsem si předtím měnil tachometr, který měl cca 86tKm :?
Má se zapisovat stav počítadla ať si ho každý může dohledat. Další buzerace nedává smysl.
skodovkar
 
Příspěvky: 5313
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Změny v (auto)legislativě

Příspěvekod Pitris » pát zář 14, 2018 15:28

Že by se aspoň něco začalo v dobré obraceti https://www.novinky.cz/krimi/483351-poj ... -soud.html
Honda ACCORD 2.0 i-VTEC 114kW - zima Ravenol VSI 5w40, léto Millers oils CFS 10w40, v převodovce Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 RR Fireblade 109kW - Elf SPORT 4 campione 4T 10w60
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 19795
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Změny v (auto)legislativě

Příspěvekod skodovkar » pát zář 14, 2018 21:03

Kdo chce, tak si zaplatí DASku nebo něco podobného, daleko lepší než takové pojištění.
skodovkar
 
Příspěvky: 5313
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Změny v (auto)legislativě

Příspěvekod bloke » sob zář 15, 2018 10:09

Dostal som raz nálepku DAS, tipol som si načo bude vhodná, vyskúšal som a naozaj. Od jej umiestnenia na zadné okno klesol počet lepičov-sa za môj zadný nárazník (pozorovatelné v tom čase pred rokmi, teraz už nevedno). V súčasnosti už v SR ani nemajú tak peknú DASovitú nálepku https://www.das.sk/ .

Ale situácie na chodníkoch sa mi celé nepozdávajú, ako sa naň každý každý trepe hlava-nehlava.
Popri nejnedisciplinovanejšej množine účastíkov c.p. (cyklisti), sem očividne pribúdajú ďalší s množstvom svojich bezohladných zástupcov - drbú si to vo svojom konštantnom rozbehu aj 30km/h, ako na dráhe vystavanej iba pre nich.
Článok sa snaživo snaží, no keď svoje základné jasné povinnosti za dlhé roky nepochopila snáď väčšina cyklistov, tak ich (z neho) nepochopí ani plno elektro-kolobežkárov. Zvlášť keď je popretkávaný dobrými úmyslami, zároveň však aj zamotaniami sa do čudností:
Podľa majiteľa autoškoly Ľuboša Lipana platí, že ak ide po chodníku, nemal by ísť rýchlejšie ako je rýchlosť chôdze chodcov. Sám by ale elektrické kolobežky rozdelil podľa toho, na čo slúžia.
Ak slúžia na prepravu a jazdia vyššou rýchlosťou, tak to považuje za nemotorové vozidlo, ktoré nepatrí na chodník, ale na cestu.“
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Uživatelský avatar
bloke
 
Příspěvky: 1015
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: Změny v (auto)legislativě

Příspěvekod skodovkar » stř zář 19, 2018 22:32

Domorodé obyvatelstvo přesedlá na koně, nově příchozí si vezmou velbloudy. Chtěl jsem to dát do humoru, ale... :lol:
Výbor pro životní prostředí na návrh maltské sociální demokratky Miriam Dalliové vyzval k výraznému zpřísnění limitů CO2 u automobilů od roku 2021.
EU je pro některé země neomezených možností :wink:
https://auto.idnes.cz/automobilky-prisn ... tomoto_fdv

Miriam Dalli
Group of the Progressive Alliance of Socialists and Democrats in the European Parliament
Skupina Progresivní Aliance Socialistů a Demokratů v Evropském Parlamentu :(

Vzdělání:

2007-2013 : vysokoškolské vzdělání, práva: doktorka práv, Maltská univerzita
2001-2003 : vysokoškolské vzdělání: magisterský titul v oboru evropská studia, Maltská univerzita
1998-2001 : vysokoškolské vzdělání: titul MBA Executive, Maltská univerzita
1994-1998 : vysokoškolské vzdělání: bakalářský titul v oboru komunikace, BA (Hons), Maltská univerzita

Práce:
2013-2014 : veřejné služby, veřejná správa: poradkyně na ministerstvu energetiky
2010-2013 : soukromý sektor: Vodafone Malta
2005-2009 : soukromý sektor: vedoucí zpravodajství ONE News (TV)
1998-2005 : soukromý sektor: novinářka, ONE News (TV a rozhlas)


Obrázek
http://www.europarl.europa.eu/meps/en/1 ... LI_cv.html

Z toho je vidět, že je velikým "odborníkem" na dané téma. Já chápu, že i budižkničemové chtějí jíst, ale nemůže třeba pomáhat při pravidelném stěhování Europarlamentu mezi Štrasburkem a Bruselí? Případně vybírat na záchodcích nebo prodávat v bufetu? :|
Stačí se podívat jak se násoska Juncker potácí uprostřed té manéže https://www.youtube.com/watch?v=CPa7-WiZ3uE a těžko se ještě něčemu divit. Ale velice kulišácky ve střízlivé chvilce došel k tomu, že Stav EU za 2018 raději řekně ve FR a DE, aby mu tupá masa poddaných, která se standardně učí hlavně anglicky, nerozuměla.
skodovkar
 
Příspěvky: 5313
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

PředchozíDalší

Zpět na Ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků