
To je náhle fofr, ked netreba

Pitris píše:Jo, taky nevim co je na tom motoru tak vyjímečného, ze potřebuje svoje vláknoA bude to tam přesunuto
Ono je to i tady vhodny-olej-seat-leon-1-8t-132kw-lpg-t7675.html stačí se jenom podivat....
Na olej VW504/507 se vykašli - v benziňáku nepotřebuješ olej pro nafťák s DPF. (Mimochodem píšeš 8V - co dělá těch dalších 8 ventilů?)
Vybral bych (kvůli těm dálnicím) SAE 5w40 s ACEA A3 (a ne C3) a můžeš i VW 502.00
Třeba Shell Helix Ultra, Ravenol VST, Yacco VX 1000, Valvoline SynPower, nebo Repsol Competicion. A nebo - pokud bys tomu fakt šlapal na krk, tak třeba Millers CFS, Ravenol RCS nebo Yacco Galaxie. Třeba....
A pak měnil po roce.
Motory EA888 jsou skutečně motorářským klenotem a etalonem kvalitypapirek99 píše:....1.8TFSI 132kw CJSB ea888
Pitris píše:Ano, nezklamal....
Motory EA888 jsou skutečně motorářským klenotem a etalonem kvalitypapirek99 píše:....1.8TFSI 132kw CJSB ea888https://www.auto.cz/motory-1-8-tsi-a-2- ... eny-103972 byť Ty ho možná už máš trochu poléčený. Nicméně trvám na tom, že z hlediska mazání - resp. potřeb motoru ohledně (typu) oleje jsou ty 1.8T a 1.8TFSI (TSI) úplně stejné. Takže buďto se zařídíš podle toho co jsem o oleji napsal, nebo si vyber mazadlo jaké chceš....
PS: A proč si myslíš že u těch ventilů bylsmajlík? Ty motory oba jsou bez GPF a oba jsou zážehové 1.8 s turbem, tak nevím co se čertíš?
lefort píše:Hurá, další koncerňák do sbírky!
No to sis teda vybral. Jako slepej ve tměpapirek99 píše:radšej pôjdem peši ako na nejakom Tdíííčku alebo Japoncovi![]()
![]()
![]()
![]()
Tak si přečti znovu co jsem napsal....papirek99 píše:....jednoducho som čakal že mi sem niekto napíše že zober ten lebo ma na lepšie aditívna alebo viacej vydrží keď tomu nakladáš
Tak to ale potom jedině kastról 5w30 507papirek99 píše:....nechcem nič low budget alebo avarage
Uživatelé procházející toto fórum: dko a 0 návštevníků