pevny vs longlife interval
Moderátor: Colommbo
Re: pevny vs longlife interval
vzdy je v motore nejaka skulinka co schova trochu oleja, nevytece vsecko.
jediny sposob je rozobrat motor a dosucha utriet handrou ( )
jediny sposob je rozobrat motor a dosucha utriet handrou ( )
Re: pevny vs longlife interval
tak ja mam este asi pol deciJa to zkousel asi 2x a vyprsklo to sotva par kapek, tak uz to nedelam.
Uplne idealny by bol preplachovaci olej
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: pevny vs longlife interval
Tak tak. Stejne tak extremne dlouhe vykapavani, nechal jsem vytect vsechen olej (cca minutu), pak vanu odsunul a dal tam kelimek a nechal to cely den, neb jsem nikam nepotreboval jet a auto mi v garazi nezavazelo - no, vyteklo z toho navic necele deci od okamziku, kdy by byl normalne cas to znovu zaspuntovat a nalit novy olej. Takze opet uz si tim praci zbytecne nekomplikuju.pepoh píše:vzdy je v motore nejaka skulinka co schova trochu oleja, nevytece vsecko.
jediny sposob je rozobrat motor a dosucha utriet handrou ( )
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
Re: pevny vs longlife interval
zvyknem po cca 20min vykapávania oleja ešte vytlačiť zvyšky pomocou tlakového vzduchu cez otvor na merku.. vytlačím takto ešte 1 - 1,5 dcl oleja.
Re: pevny vs longlife interval
Ale běžným motorovým olejem - NE proplachovacím, bo ani ten nevypustíš všechen. A já bych teda proplachovacím olejem motorový kontaminovaný mít nechtělMisojogi píše:Uplne idealny by bol preplachovaci olej
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: pevny vs longlife interval
Misojogi: při Tvé olejové náplni 2,7 litru bych jako proplachovací použil normální olej co tam daváš běžně, anebo bych měnil častěji.
Re: pevny vs longlife interval
To se vrátila doba plstěných vložek, obtokových filtrů a olejů bez detergentů? Doba, kdy se proplach dělal i naftou? Měň olej co 5tKm a budeš ho mít vypucovaný, že kastle z toho zrezne závistí.Misojogi píše:Uplne idealny by bol preplachovaci olej
Re: pevny vs longlife interval
skodovkar píše:Měň olej co 5tKm a budeš ho mít vypucovaný, že kastle z toho zrezne závistí.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: pevny vs longlife interval
pri Ombreho metode mi rozhodne par kvapiek nevyprsklo ale dva deci oleja minimalne
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: pevny vs longlife interval
Já ji aplikoval 3x. Vždy u nové "ojetiny". Něco navíc ven šlo. Jinak ale při mnou praktikovaných intervalech výměn (zima 5 tkm a léto do 10-ti tkm) mi to přijde zbytečné....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: pevny vs longlife interval
Je mozne ze je to zbytocne, kazdopadne je to minuta prace navyse
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: pevny vs longlife interval
Tak. A kdo poslechne, bude toho doktora pro motor brzo potřebovat....Návštěvník píše:....a pak klidně jezdi LL. Tady ti doktoři jsou schopni ti doporučit naprosto zbytečně měnit olej po pár tisících....
Je tam i o těch výměnách oleje v motoru https://www.autoweb.cz/caste-chyby-maji ... -internetu
PS: Sorry za "dabl"příspěvek, ale řekl bych že by se hodil ještě i do dalších vláken
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF