Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
No není to asi úplně férovej souboj . Bohužel sem na Mitu nedělal nic na motoru a nechtělo se mi to po dílně roztláčet . Nicméně ta Derbina zase vrčí (teda spíš ječí) a bylo to zase něco jinýho v té záplavě čtyřtaktů. A kdyby někdo byl na zvuk 2T alergickej,tak pro navození atmosféry jedna R6 od půlky videa po seřízení motoru.
https://www.youtube.com/watch?v=X3-fhB2vD00
https://www.youtube.com/watch?v=X3-fhB2vD00
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ten větší štěká nádherně
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak tohle se neomrzi...
https://youtu.be/5bCGdcmwg3Y
https://youtu.be/5bCGdcmwg3Y
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Honzo, tady taky pěkná motorka zepředu i zezadu http://obrazky.trinom.org/obrazky/p3lv_ ... 5056_n.jpg
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ano ano. Tot ma vahova kategorie.
Radsi lehke GTI nez mastodonta s V8.
Jak to rika J3. Zkoumani kosternich pozustatku na zivych ..?,.....?
Radsi lehke GTI nez mastodonta s V8.
Jak to rika J3. Zkoumani kosternich pozustatku na zivych ..?,.....?
- Colommbo
- Příspěvky: 9934
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
V případě lepší poloviny lidstva to mám stejně jako ty, Peťo. U aut naopak...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To ještě není objekt vhodný ke studiu kosterních pozůstatků za živa - příliš mnoho měkkých tkání...
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Motorkáři, k čemu je vlastně dobrý výkonný naháč, když se na něm nedá jezdit rychle, tedy trvale rychle?
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jsme ve vlákně o motorkách, tak zůstanu (k té fotce od tonnyho) u motorek
Jako výkonný naháč mi to nepřijde, spíš jen hodně hlasité puf-puf....
A to je asi i odpověď: Výkonný naháč dělá ještě hlasitěji puf-puf
A tomu já motorka neříkám bez urážky.
Jako výkonný naháč mi to nepřijde, spíš jen hodně hlasité puf-puf....
A to je asi i odpověď: Výkonný naháč dělá ještě hlasitěji puf-puf
A tomu já motorka neříkám bez urážky.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Takových jsem v sobotu potkal: samé puf-puf, a rychlostně leda tak prd-prd!Pitris píše:A to je asi asi i odpověď: Výkonný naháč dělá ještě hlasitěji puf-puf
- Colommbo
- Příspěvky: 9934
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ve vlákně o motorkách u nich zůstanu - abyste se z toho puf-puf náhodou neposrali, pánové...!
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Neboj, neé Ale beru, že někomu se chce na záchod ze supersportu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
No tak výkonný naháč je třeba BKing. A je to fakt super svezení! Přesně víte, jak se cítí balvan, který letí z katapultu ven Aby to nebylo nějak špatně pochopeno. Tak cítíte veškerý nápor a ta síla je prostě super
Silný naháče vůbec nezaracuju. Naopak. Takový Tuono V4 je taky nářez! Je pravda, že od 220 km/h se na horším asfaltu rozvlní a když se člověk nepo, tak to vyleze hodně nad 240 km/h. Ale není to moc stabilní. Ale trénovanej člověk se udrží
V podstatě je spousta naháčů použitelnějších, než jejich silniční dárci. Pro normální ježdění mají lepší průběh krouťáku a posez tak neunavuje na delších cestách a nebo při zevlovačce městem popřípadě popojížděním v koloně.
A do 200 se dá jezdit běžně což v podstatě v normálním provozu taky stačí Takže kde je problém?
Silný naháče vůbec nezaracuju. Naopak. Takový Tuono V4 je taky nářez! Je pravda, že od 220 km/h se na horším asfaltu rozvlní a když se člověk nepo, tak to vyleze hodně nad 240 km/h. Ale není to moc stabilní. Ale trénovanej člověk se udrží
V podstatě je spousta naháčů použitelnějších, než jejich silniční dárci. Pro normální ježdění mají lepší průběh krouťáku a posez tak neunavuje na delších cestách a nebo při zevlovačce městem popřípadě popojížděním v koloně.
A do 200 se dá jezdit běžně což v podstatě v normálním provozu taky stačí Takže kde je problém?
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
A k tomu puf puf ... Třeba ta V4 s rychlořazením sakra plive do výfuku a to je moooc velký žrádlo
A často se i stává, že naháč je v Mejtě rychlejší než silnice
A často se i stává, že naháč je v Mejtě rychlejší než silnice
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tomu poslednímu věřím, předchozímu však moc ne. Proč? Protože jsem zatím nepotkal nikoho na naháči, kdo by dlouhodobě valil.