Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

No není to asi úplně férovej souboj :D. Bohužel sem na Mitu nedělal nic na motoru a nechtělo se mi to po dílně roztláčet :D. Nicméně ta Derbina zase vrčí (teda spíš ječí) a bylo to zase něco jinýho v té záplavě čtyřtaktů. A kdyby někdo byl na zvuk 2T alergickej,tak pro navození atmosféry jedna R6 od půlky videa po seřízení motoru.

https://www.youtube.com/watch?v=X3-fhB2vD00
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27485
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Ten větší štěká nádherně :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Tak tohle se neomrzi...
https://youtu.be/5bCGdcmwg3Y
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2268
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od tonny »

Honzo, tady taky pěkná motorka zepředu i zezadu http://obrazky.trinom.org/obrazky/p3lv_ ... 5056_n.jpg
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Ano ano. Tot ma vahova kategorie.

Radsi lehke GTI nez mastodonta s V8.

Jak to rika J3. Zkoumani kosternich pozustatku na zivych ..?,.....?
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9934
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

V případě lepší poloviny lidstva to mám stejně jako ty, Peťo. U aut naopak... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

To ještě není objekt vhodný ke studiu kosterních pozůstatků za živa - příliš mnoho měkkých tkání... :lol:
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

Motorkáři, k čemu je vlastně dobrý výkonný naháč, když se na něm nedá jezdit rychle, tedy trvale rychle?
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27485
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Jsme ve vlákně o motorkách, tak zůstanu (k té fotce od tonnyho) u motorek :)
Jako výkonný naháč mi to nepřijde, spíš jen hodně hlasité puf-puf....
A to je asi i odpověď: Výkonný naháč dělá ještě hlasitěji puf-puf :twisted:
A tomu já motorka neříkám :evil: bez urážky.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

Pitris píše:A to je asi asi i odpověď: Výkonný naháč dělá ještě hlasitěji puf-puf :twisted:
Takových jsem v sobotu potkal: samé puf-puf, a rychlostně leda tak prd-prd! :P
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9934
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Ve vlákně o motorkách u nich zůstanu - abyste se z toho puf-puf náhodou neposrali, pánové...! :lol:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27485
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Neboj, neé :P Ale beru, že někomu se chce na záchod ze supersportu :)
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

No tak výkonný naháč je třeba BKing. A je to fakt super svezení! Přesně víte, jak se cítí balvan, který letí z katapultu ven :lol: Aby to nebylo nějak špatně pochopeno. Tak cítíte veškerý nápor a ta síla je prostě super :)

Silný naháče vůbec nezaracuju. Naopak. Takový Tuono V4 je taky nářez! Je pravda, že od 220 km/h se na horším asfaltu rozvlní a když se člověk nepo, tak to vyleze hodně nad 240 km/h. Ale není to moc stabilní. Ale trénovanej člověk se udrží :wink:

V podstatě je spousta naháčů použitelnějších, než jejich silniční dárci. Pro normální ježdění mají lepší průběh krouťáku a posez tak neunavuje na delších cestách a nebo při zevlovačce městem popřípadě popojížděním v koloně.

A do 200 se dá jezdit běžně což v podstatě v normálním provozu taky stačí :twisted: Takže kde je problém? :D
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

A k tomu puf puf ... Třeba ta V4 s rychlořazením sakra plive do výfuku a to je moooc velký žrádlo :wink:

A často se i stává, že naháč je v Mejtě rychlejší než silnice :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

Tomu poslednímu věřím, předchozímu však moc ne. Proč? Protože jsem zatím nepotkal nikoho na naháči, kdo by dlouhodobě valil.
Odpovědět