Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
- Durex
- Příspěvky: 3940
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Spotřeba u moto je taky pro mě úsměvný téma. I když jak se to vezme. V drtivý většině se spotřeba na moto neřeší, nebo to alespoň lidi tvrdí. Co si budeme povídat. Málokdo mávne úplně rukou a nebo tu spotřebu fakt jako neřeší.
Mě bere třeba kačena od 5 do 10l na 100 km. Ačkoliv si vedu přesný zápisy o tankování a z toho vím spotřebu na 4 desetiný místa,tak ji neřeším. Řeším jen v případě cestování. Jednak abych věděl,kolik tak zhruba projedu a měl sebou kačky a pak když sem někde mimo civilizaci,tak jak dlouho mi to bude pod zadkem ještě vrčet.
Rád se svezu a tak mi to vezme víc a nejezdím na spotřebu,ale pro zábavu.
Byly a jsou motorky,které fakt chlastaj a ještě maj malou nádrž. Typický je příklad staré Yamahy V-Max. Tam se výlety plánovaly podle benzínek a cca každou hodinu jí člověk musel hledat. Tuhle motorku si vyloženě koupil člověk,co to neřešil.
Pak je sorta lidí,co jezdí motorky,který nechlastaj a jezdí spíš zadarmo a jsou to lidi,co tu spotřebu taky neřeší a berou to jako příjemnej bonus.
A pak jsou lidi,co tu spotřebu řeší,ale jednak si nikdy nepořídej pořádnou motorku a když,tak se ani nesvezou
Takže v mých očích je spotřeba u moto jen doplňkový údaj,který mě buď potěší a nebo na něj nebudu radši myslet Je paradoxní,že v 90 letech uměli udělat motorky,co jeli a nežrali. A s příchodem vstřikování šla spotřeba dost nahoru.
Celá ta řada NC sice nechlastá a dá se s tím jezdit jak se 125 skútrem,ale není to motorka pro mě a nechtěl bych jí, i když by mi naopak 4l na 100 km ještě někdo platil ... Ale je to o osobních preferencích. Zkus a uvidíš. Rozhodně se ti za to nebudu posmívat,nebo si tě nějak dobírat. Má to 2 kola a to se cení
Mě bere třeba kačena od 5 do 10l na 100 km. Ačkoliv si vedu přesný zápisy o tankování a z toho vím spotřebu na 4 desetiný místa,tak ji neřeším. Řeším jen v případě cestování. Jednak abych věděl,kolik tak zhruba projedu a měl sebou kačky a pak když sem někde mimo civilizaci,tak jak dlouho mi to bude pod zadkem ještě vrčet.
Rád se svezu a tak mi to vezme víc a nejezdím na spotřebu,ale pro zábavu.
Byly a jsou motorky,které fakt chlastaj a ještě maj malou nádrž. Typický je příklad staré Yamahy V-Max. Tam se výlety plánovaly podle benzínek a cca každou hodinu jí člověk musel hledat. Tuhle motorku si vyloženě koupil člověk,co to neřešil.
Pak je sorta lidí,co jezdí motorky,který nechlastaj a jezdí spíš zadarmo a jsou to lidi,co tu spotřebu taky neřeší a berou to jako příjemnej bonus.
A pak jsou lidi,co tu spotřebu řeší,ale jednak si nikdy nepořídej pořádnou motorku a když,tak se ani nesvezou
Takže v mých očích je spotřeba u moto jen doplňkový údaj,který mě buď potěší a nebo na něj nebudu radši myslet Je paradoxní,že v 90 letech uměli udělat motorky,co jeli a nežrali. A s příchodem vstřikování šla spotřeba dost nahoru.
Celá ta řada NC sice nechlastá a dá se s tím jezdit jak se 125 skútrem,ale není to motorka pro mě a nechtěl bych jí, i když by mi naopak 4l na 100 km ještě někdo platil ... Ale je to o osobních preferencích. Zkus a uvidíš. Rozhodně se ti za to nebudu posmívat,nebo si tě nějak dobírat. Má to 2 kola a to se cení
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Napsal jsi to dobře, docela se s tím ztotožňuji. Spotřebu paliva v módu "jedu pro zábavu a rád si u toho hodně zatopím" člověk až tak neřit nemůže, ve většině případů určitě ne.
Narážel jsem spíse na to, že když se nedej Bože, ocitnu v končinách, kde prostě nenatankuji, ujedu trochu víc, než třeba jiný stroj s větším apetitem. Nemusí to být markantní rozdíl, ale decka sem, decka tam, dojedu k benzínce a netlačím. Vím, předvídavost by měla být na místě a nevysušovat nádrž taky. To, že tahleta Honda jezdí za 4, nebo 5 není až tak rozhodné v běžném kontextu, ale když je benzínu v nádrži málo v prdeli světa... Existují však ve stejné třídě jiné motorky, které "chlastají" docela víc.
Spotřebu si taky zaznamenávám detailně, nejen k vůli pohybu peněz, ale taky tím můžu někdy odhalit závadu na technice. Nebo se tím uklidnňuji, těžko říct
Dnes jsme s klukama v práci probírali téma motorek a už vím o dalším, co nad koupí uvažuje. Sice úplně v jiné cenové relaci - KTM Adventure, či jak se to píše, ale čím víc jednostopých v domě, tím lépe.
Tahle Hondička je sice takové ořezávatko, ale líbí se mi třeba i praktičnost - možnost ukrýt přílbu, což jsem viděl zatím jen u scooteru. V neposlední řadě člověk vidí přínos i servis 20 km od baráku a jistotu, alespoň relativní, že by nějaká zavada byla kryta tovární zárukou. Nevím, jaká je kvalita servisní sítě Honda, možná bude stát za bačkoru, těžko říct. 2018 má kontrolu trakce, z toho jsem trošku rozpačitý...
Jak jsi psal, jediným ukazatelem, co rozhodne pro koupi Hondy vs. Triumpha, bude pocit za řídítky, teorie a testy na webu to za mě neudělají. Díky za info
Narážel jsem spíse na to, že když se nedej Bože, ocitnu v končinách, kde prostě nenatankuji, ujedu trochu víc, než třeba jiný stroj s větším apetitem. Nemusí to být markantní rozdíl, ale decka sem, decka tam, dojedu k benzínce a netlačím. Vím, předvídavost by měla být na místě a nevysušovat nádrž taky. To, že tahleta Honda jezdí za 4, nebo 5 není až tak rozhodné v běžném kontextu, ale když je benzínu v nádrži málo v prdeli světa... Existují však ve stejné třídě jiné motorky, které "chlastají" docela víc.
Spotřebu si taky zaznamenávám detailně, nejen k vůli pohybu peněz, ale taky tím můžu někdy odhalit závadu na technice. Nebo se tím uklidnňuji, těžko říct
Dnes jsme s klukama v práci probírali téma motorek a už vím o dalším, co nad koupí uvažuje. Sice úplně v jiné cenové relaci - KTM Adventure, či jak se to píše, ale čím víc jednostopých v domě, tím lépe.
Tahle Hondička je sice takové ořezávatko, ale líbí se mi třeba i praktičnost - možnost ukrýt přílbu, což jsem viděl zatím jen u scooteru. V neposlední řadě člověk vidí přínos i servis 20 km od baráku a jistotu, alespoň relativní, že by nějaká zavada byla kryta tovární zárukou. Nevím, jaká je kvalita servisní sítě Honda, možná bude stát za bačkoru, těžko říct. 2018 má kontrolu trakce, z toho jsem trošku rozpačitý...
Jak jsi psal, jediným ukazatelem, co rozhodne pro koupi Hondy vs. Triumpha, bude pocit za řídítky, teorie a testy na webu to za mě neudělají. Díky za info
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Spotrebu u motky i auta neresim, pokud to neni moc na to co to je a jak to pouzivam. Zadny zaznamy nevedu, jen mrknu na tacho a pomer paliva. Alma se pohybuje 4,75-6,5.
S žádnou SVOJI motkou jsem neprelezl dolu ci hore 4-6,5.
Dalky ani couracky. Do práce 6km. Na to je mi líto auta, radsi drtim moto. Proto nejsem motorkar ale motocyklista.
Hanz, pro tebe je, nejen, NC malá. A mas jine nároky. Ja taky jiné. A i jini.
Taky jsem se hledal, na svých, pujcenych..., a po par letech nasel. Taky nad tim někdo ohrnuje, ale pac uz mi jedna rukama prosla, ac ne v ok stavu, po pujcenkach, Kawe a Hornikovi, jsem se vratil k ni. Dražší ale nenapadena KuDem a v zajetem stavu.
Podotykam, ze ze zkušenosti preferuji J znacky, ale favorita nemam. Resim konkrétní stroje. Jestli K, S, Y, H.,
mi je fuk.
S žádnou SVOJI motkou jsem neprelezl dolu ci hore 4-6,5.
Dalky ani couracky. Do práce 6km. Na to je mi líto auta, radsi drtim moto. Proto nejsem motorkar ale motocyklista.
Hanz, pro tebe je, nejen, NC malá. A mas jine nároky. Ja taky jiné. A i jini.
Taky jsem se hledal, na svých, pujcenych..., a po par letech nasel. Taky nad tim někdo ohrnuje, ale pac uz mi jedna rukama prosla, ac ne v ok stavu, po pujcenkach, Kawe a Hornikovi, jsem se vratil k ni. Dražší ale nenapadena KuDem a v zajetem stavu.
Podotykam, ze ze zkušenosti preferuji J znacky, ale favorita nemam. Resim konkrétní stroje. Jestli K, S, Y, H.,
mi je fuk.
- Durex
- Příspěvky: 3940
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jo Advík je Advík. Jede to pekelně (na cestovní enduro kór) a v podstatě nic lepšího neseženeš.
Servis je vždy o lidech. A i v Hondě sem viděl mlátit kladivem do rámu ...
A ještě k té spotřebě. Třeba 1150 advík má 30l nádrž a při spotřebě 5 na sto je akční rádius taky dobrej Tím je to,že jsou motorky,co berou málo,ale mají taky malou nádrž. V podstatě jsou veškerý možný kombinace. Ale v dnešní době 200 km dáš na každou nádrž (beru v potaz kategorii ve které se pohybuješ a normální jízdou) a stejně delší dobu na tom nevydržíš sedět bez zastávky
Servis je vždy o lidech. A i v Hondě sem viděl mlátit kladivem do rámu ...
A ještě k té spotřebě. Třeba 1150 advík má 30l nádrž a při spotřebě 5 na sto je akční rádius taky dobrej Tím je to,že jsou motorky,co berou málo,ale mají taky malou nádrž. V podstatě jsou veškerý možný kombinace. Ale v dnešní době 200 km dáš na každou nádrž (beru v potaz kategorii ve které se pohybuješ a normální jízdou) a stejně delší dobu na tom nevydržíš sedět bez zastávky
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jo, jo. Ukazoval mi dnes nějaké video, kde jezdec drtil nějakou řadu Adventury 260 km/h. To si nedokážu představit. I kdyby tacho lhalo, tak pořád to bude blízko k rychlosti, kterou jezdit na s stroji takto vzpřímeným posazem, musí snést jen ďábel. Ruce jak gumídek a krční páteř od mloka.
On neuvažuje o takové střele, chce 1090. I tohle je samozřejmě pekelně rychlý stroj, alespoň v mých očích určitě ano. Oba jsme spíše kochači a jezdili na motorkách naposledy před 20 lety. Krize středního věku je na světě
On neuvažuje o takové střele, chce 1090. I tohle je samozřejmě pekelně rychlý stroj, alespoň v mých očích určitě ano. Oba jsme spíše kochači a jezdili na motorkách naposledy před 20 lety. Krize středního věku je na světě
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
No zatím je jediným výstupem téhle debaty to,že máš hlavu jak ementál.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jak se to vezme. Jsou dva kandidáti, z toho jeden si zítra pouze osedím, bo tu má chcát až do pátečního večera. Ementál bude, když mi nebude vyhovovat ani jeden z těch dvou strojů
Jinak po sérií testů jsem se ujistil, že DCT bude zřejmě dobrá fičůra, chválí. Jo a MY 2018 má posunutý omezovač o 900 RPM nahoru.
Jinak po sérií testů jsem se ujistil, že DCT bude zřejmě dobrá fičůra, chválí. Jo a MY 2018 má posunutý omezovač o 900 RPM nahoru.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
K 8.000 Je mi jasné že to každý nemusí, ale tady se Fároš teprve pořádně probouzíLibor píše:....posunutý omezovač o 900 RPM nahoru.
A když jste nakousli za kolik, tak normálně okolo 6-ti, ale v Brně na okruhu si vzal na 100 km 12.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To uz jde, vyuzijes to minimalne vzhledem k charakteru motoru. Tak pri agresivním rozjezdu.
Na tyto otáčky taky nechodím. Nyni. S Hornetem a malejma pistkama a ctyrma, se obcas muselo, bo dole nic, kdyz bylo potřeba. Na tohle je 2V lepsi.
Na tyto otáčky taky nechodím. Nyni. S Hornetem a malejma pistkama a ctyrma, se obcas muselo, bo dole nic, kdyz bylo potřeba. Na tohle je 2V lepsi.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Myslím, že to ani osm nebude, ale lehce pod.
Dnešní návštěva v Hondě. Dojem z motorky pozitivní. Ač je o 3 cm vyšší, než Tiger v nižší poloze sedla, celýma šlapkama v teniskách jsem se dotýkal v pohodě země. "Trojúhelník" taky v pohodě, ruce na řídítkách lehce pokrčené, nohy přesně kopírovaly tvar vybrání, sedlo akorát, ani měkké, ani tvrdé. Motorka v reálu vypadá větší, než jsem čekal. Zpracování stroje bez viditelných vad, slícování lepší, než u aut. Modrá perleť tomu sluší (uvažuji nad modrou, nebo bílou). LED světla mají silný, vykreslený kužel. Po nastartování zvuk na kubaturu zajímavý, vybrace jsem čekal vyšší. Svezení, nejen k vůli počasí, dnes neproběhlo.
Dodání stroje s DCT do tří týdnů, manuál ihned. Naprostá většina strojů prodaných s DCT.
První dojem skvělý. Myslel jsem, že na to budu malý, ale motka překvalila. Uvidím, co jízda.
Dnešní návštěva v Hondě. Dojem z motorky pozitivní. Ač je o 3 cm vyšší, než Tiger v nižší poloze sedla, celýma šlapkama v teniskách jsem se dotýkal v pohodě země. "Trojúhelník" taky v pohodě, ruce na řídítkách lehce pokrčené, nohy přesně kopírovaly tvar vybrání, sedlo akorát, ani měkké, ani tvrdé. Motorka v reálu vypadá větší, než jsem čekal. Zpracování stroje bez viditelných vad, slícování lepší, než u aut. Modrá perleť tomu sluší (uvažuji nad modrou, nebo bílou). LED světla mají silný, vykreslený kužel. Po nastartování zvuk na kubaturu zajímavý, vybrace jsem čekal vyšší. Svezení, nejen k vůli počasí, dnes neproběhlo.
Dodání stroje s DCT do tří týdnů, manuál ihned. Naprostá většina strojů prodaných s DCT.
První dojem skvělý. Myslel jsem, že na to budu malý, ale motka překvalila. Uvidím, co jízda.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Libore, ber to tak, že jde o budgetovou motku japonské provenience, nic víc. A rozhodně nepočítej s tím, že by se ti do "nádrže" vešla integrální přilba. Navíc je ve srovnání s CFM hodně předražená.
- Durex
- Příspěvky: 3940
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Já si nemůžu pomoct. Je to prostě takovej korejskej styl ... Včera u mě byl kamarád s Tigrem 800 xc. Tak sem na tu motorku zase koukal a je prostě někde jinde ... Motor,podvozek a hlavně zvuk. Ten tříhrnek je fakt úžasnej! Tyhle 2 motorky se nemůžou vůbec srovnávat ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Akorát že Libor začal uvažovat o nové...
- Durex
- Příspěvky: 3940
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To je mi jedno. Ale jetej Tiger je pořád lepší,jak nový NC Na tom se nic nemění ... Ale je to každého rozhodnutí. Už jen když si někdo srovná přední vidlice. Levná klasika NC proti USD na Triumphu.
To prostě tady není o čem ... Myslím,že to video to asi osvětlí. Tohle by ta plastová hračka nikdy nedala
https://www.youtube.com/watch?v=aTvYAcJOx3s
ICON ty videa umí
A já vím,jak je enduro návykový. Aby tě to pak někdy nemrzelo,že si s NC nikdy nezařádíš ...
To prostě tady není o čem ... Myslím,že to video to asi osvětlí. Tohle by ta plastová hračka nikdy nedala
https://www.youtube.com/watch?v=aTvYAcJOx3s
ICON ty videa umí
A já vím,jak je enduro návykový. Aby tě to pak někdy nemrzelo,že si s NC nikdy nezařádíš ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Abych byl správně pochopen: pokud bych měl omezený rozpočet a z nějakého důvodu si chtěl pořídit novou motorku, pak by moje volba byla v současnosti jednoznačná - CFM. Tím rozhodně nechci říct, že je srovnatelná s Tigerem 800. To ani náhodou!