Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
Re: Jaké auto?
Swifta předchozí generace jsem rozebraného kompletně neměl, jen jsem u 5D dělal dutiny. Nedokázu posoudit. Nová generace bude složitější.
HR-V: komplet 4x dveře, komplet podlaha vpředu+přední stěna uvnitř auta až k čelnimu sklu (sedadla, plasty prahů a podběhů ex, koberec ex, půl palubky ex). Při demontáži toho všeho zlomený jeden "zub" plastové příchytky (14 Kč Elit), plast žádný. Světe div se, nic po složení nevrže.
Venkovní podběhy jsou uchyceny na masivních klipech, tam to bylo bez újmy. Plast pod stěrači má stejný systém jak podběhy, vyjma lišty u čelního skla. Taky bez poškození, jakož i klipy tlumeni kapoty. Tovární tlumení motoru jsem nahradil nehořlavou tlumící hmotou, tam to šlo lehce. Zavazadlový prostor je vytlumený perfektně, tam bez úprav.
Co tím chci říct. Cca 18 kg tlumící hmoty v autě navíc způsobilo mnohem vyšsí cestovní komfort. Hondu kritizují za vnitřní hluk. Kdyby na tom automobilka zapracovala, nebudou auta tolik kritizována novináři za tento neduh a neodradí tím potencionální zákazníky.
Třeba jsem mimoň, budiž, ale v Hondě se sami zajímali kde, jak, co a za kolik. O záruku jsem nepřišel. Potěšilo mě to.
HR-V: komplet 4x dveře, komplet podlaha vpředu+přední stěna uvnitř auta až k čelnimu sklu (sedadla, plasty prahů a podběhů ex, koberec ex, půl palubky ex). Při demontáži toho všeho zlomený jeden "zub" plastové příchytky (14 Kč Elit), plast žádný. Světe div se, nic po složení nevrže.
Venkovní podběhy jsou uchyceny na masivních klipech, tam to bylo bez újmy. Plast pod stěrači má stejný systém jak podběhy, vyjma lišty u čelního skla. Taky bez poškození, jakož i klipy tlumeni kapoty. Tovární tlumení motoru jsem nahradil nehořlavou tlumící hmotou, tam to šlo lehce. Zavazadlový prostor je vytlumený perfektně, tam bez úprav.
Co tím chci říct. Cca 18 kg tlumící hmoty v autě navíc způsobilo mnohem vyšsí cestovní komfort. Hondu kritizují za vnitřní hluk. Kdyby na tom automobilka zapracovala, nebudou auta tolik kritizována novináři za tento neduh a neodradí tím potencionální zákazníky.
Třeba jsem mimoň, budiž, ale v Hondě se sami zajímali kde, jak, co a za kolik. O záruku jsem nepřišel. Potěšilo mě to.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Jaké auto?
Tohle mi přijde docela šokující:
https://drivetribe.com/p/heres-why-you- ... ce=organic
https://drivetribe.com/p/heres-why-you- ... ce=organic
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Jaké auto?
Zajímavé...
U nového (kdysi) služebního Subaru Legacy jsem měl z výroby "zapomenutý šroubek" někde v přístrojovce, který se při ostrém tempu v serpentýnách pěkně hlasitě přesouval ze strany na stranu. Pokus o reklamaci byl marný: že prý nic nenašli a kvůli důkladnějšímu hledání by museli zdemontovat celou přístrojovku, což dělat nehodlají, poněvadž na to nemají stanovený/normovaný postup.
A ještě k rušení centrálu: Volvo S40 během služební cesty do FR, kde jsem bydlel v laciném cesťáckém hotelu, řvalo celou první noc, než jsem ráno zcela odpojil klakson; auto nešlo odemknout dálkáčem centrálu, ale po ručním odemčení klíčem šlo kupodivu nastartovat, ovšem odjet s ním už jen s aktivovanými výstražnými blikači - ty jsem vyřadil z činnosti vytažením příslušného relé z pojistkové skříňky, čímž jsem si však zároveň zneprovoznil i směrovky. A příčina problému? Bezdrátové ovládání zámků na dveřích všech pokojů z hotelové recepce, resp. "ochrana vozu" před otevřením na dálku cestou skenování ovládacích kódů, tzv. antiscan.
U nového (kdysi) služebního Subaru Legacy jsem měl z výroby "zapomenutý šroubek" někde v přístrojovce, který se při ostrém tempu v serpentýnách pěkně hlasitě přesouval ze strany na stranu. Pokus o reklamaci byl marný: že prý nic nenašli a kvůli důkladnějšímu hledání by museli zdemontovat celou přístrojovku, což dělat nehodlají, poněvadž na to nemají stanovený/normovaný postup.
A ještě k rušení centrálu: Volvo S40 během služební cesty do FR, kde jsem bydlel v laciném cesťáckém hotelu, řvalo celou první noc, než jsem ráno zcela odpojil klakson; auto nešlo odemknout dálkáčem centrálu, ale po ručním odemčení klíčem šlo kupodivu nastartovat, ovšem odjet s ním už jen s aktivovanými výstražnými blikači - ty jsem vyřadil z činnosti vytažením příslušného relé z pojistkové skříňky, čímž jsem si však zároveň zneprovoznil i směrovky. A příčina problému? Bezdrátové ovládání zámků na dveřích všech pokojů z hotelové recepce, resp. "ochrana vozu" před otevřením na dálku cestou skenování ovládacích kódů, tzv. antiscan.
Re: Jaké auto?
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Jaké auto?
Jo, tak tomuhle rozumím a mohu se s tím ztotožnit.
Re: Jaké auto?
Včera jsem čekal ve frontě před semaforem a vpravo vedle mne u chodníku stála zaparkovaná Toyota GT86. Měla poškrábané boční stahovací okénko, evidentně něčím uvnitř prostoru dveří řidiče.lefort píše:Tohle mi přijde docela šokující:
https://drivetribe.com/p/heres-why-you- ... ce=organic
Re: Jaké auto?
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Jaké auto?
Mazda nahradí 1,5 l novým 1,8 l dieslom. Jedna z mála značiek, ktorá ma "rozum". Mohla by to byť skvelá základná motorizácia aj pre Mazdu 3, po ktorej pokukujem. Aj keď, asi skôr s 2,0 skyactiv-G.
https://driveit.sk/mazda-cx-3-skyactiv-d-upsizing/
http://www.auto.cz/mazda-1-8-skyactiv-u ... x-3-121746
https://driveit.sk/mazda-cx-3-skyactiv-d-upsizing/
http://www.auto.cz/mazda-1-8-skyactiv-u ... x-3-121746
Re: Jaké auto?
Přidám zase něco do diskuze. Táta jezdí Avensisem 2,0 chrochtákem 81kW, kombajn kulatá kastle cca 2001. Když dával pravý blinkr, tak začal rychle blikat a pak se zpomalil na běžnou rychlost. Kouknul jsem na světlo a celá zadní svítilna svítila o něco méně než na druhé straně. Vyndal jsem paticovou lištu se dvěmi žárovkami a zjistil jsem po odpojení konektoru, že jazýčky i svorky jsou vyrezlé (jeden už skoro nebyl), pak to tedy přestalo svítit úplně Tak jsem koukal, kde je chyba a zjistil jsem, že svítilna držela už na jediném šroubku (ze tří) a byla volná, tím pádem to asi netěsnilo. A po totálním rozsypání kontaktů je zvukový i světelný interval hodně zkrácen, prostě to auto pozná, že žárovka je KO. Takže za to palec nahoru, nevím jak je to třeba u VAGu.
Re: Jaké auto?
U OI když nesvítí žárovka blinkru, tak ostatní blikají rychleji.
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Jaké auto?
To je normální. Změní se proudové zatížení přerušovače.
A když při zapnutí blinkru nebo při rozsvícení brzdových světel svítí "napůl" i další žárovky ve sdružené svítilně, tak je tam špatné ukostření....
A když při zapnutí blinkru nebo při rozsvícení brzdových světel svítí "napůl" i další žárovky ve sdružené svítilně, tak je tam špatné ukostření....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
Ještě bych dodal, že svorkovnice je zabodnutá do desky a pár centimetrů za svorkovnicí to vypadá, jako by každý vodič byl zvlášť spojen samostatnou spojkou se svazkem, jako by to ti kluci žlutí očekávali tím pádem bude stačit odpojit jen ty jednotlivé propojky a vyměnit to vše za nimi (konektor a desku). Je to i na druhé straně, takže to asi bude fabrikácké řešení.
Re: Jaké auto?
Avensis je výrobou z GB. V jeho elektroinstalaci jsem se sice nehrabal, ale mám srovnání Nissanu Sunny z JP a Primery z GB: nebe a dudy! Takovou bídu jako v Primeře bych neočekával. Na japonských autech vyrobených mimo Japonsko je to holt znát.
Re: Jaké auto?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
radost a pycha "made in germany" , dozivotna retaz ... menena castejsie jak remen na kvantach aut..
sranda ta "diskusia" pod clankom, to asi brigadnici zo skoda public-relations oddelenia, zachranuju situaciu a narychlo pisu pozitivne komentare
sranda ta "diskusia" pod clankom, to asi brigadnici zo skoda public-relations oddelenia, zachranuju situaciu a narychlo pisu pozitivne komentare