Oleje.cz

 

Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátoři: Pitris, Demo

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Pedro » pát led 12, 2018 7:11

No prave ty kastle, ja to vlitlo do soli a nebylo uz z pocatku nasmrdlano a prolito olejem.
Ja mel raritni sportwagen. Jsem to ale blb :|
ALMERA 3dv, benzin, Elf 5w40, Castrol High Mill.15w40. Ost.náplně r. 2017-Castrol. Toyo 350+BaPolar, malé tech.úpravy
SEDICI nafta,Total 5w40 C3
EN 500 Elf 10w40
SV 650 Motul 10w40
OCT I combi, benzin,(práce)mix 5,10,15w40
MAN 26.360 (práce)Shell truck
Uživatelský avatar
Pedro
 
Příspěvky: 5828
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Jerry3 » pát led 12, 2018 8:54

Známý měl Toyotu Starlet 1,3. Co jsem to sledoval, tak dosáhla přinejmenším 470 tis. km jen s běžnou údržbou. Jezdil s ní jak krátké trasy každý den do práce, tak občas i dlouhé trasy, tj. 2500 km za víkend. Ale na ty měl primárně Saaba 900 Aero.
Jerry3
 
Příspěvky: 5071
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod ZeZo » pát led 12, 2018 9:14

Par rokov dozadu (asi 3-4) na jednom sk fore spominal majitel Toyoty Land Cruiser 100
(benzin 4.7i V8, automat), ze ten stroj ma na tacho 680-tisic km (bez poruchy), a nevie si predstavit,
za ake nove auto - zrovnatelnej kvality - by ho vymenil.
ZeZo
 
Příspěvky: 17
Registrován: pon úno 10, 2014 12:36

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod tonny » pát led 12, 2018 11:58

Před pár lety kamarád automechanik prodával Octávii TDI, najeto necelých 750.000km, udržovaná v dobrém stavu za hodně dobrou cenu. Nový majitel, starší pán, chtěl po něm, jestli by nemohl stočit km na něco kolem 200.000km, prý kvůli manželce, aby si nemyslela, že je to vylítaný křáp.
Ford Explorer 1998, V6 4.0 lpg momentálně MO EE 10W-40
Uživatelský avatar
tonny
 
Příspěvky: 557
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod ZeZo » pát led 12, 2018 12:22

Ide aj o to, kolko dielov je na tychto starsich autach este povodnych, na mojej RAV4 I, rv 1999 je este povodny vyfuk, pritom nebol nikdy opravovany. Predtym na Legende KA9 bol vyfuk 1x zvarany a na zadnych lemoch sa zacinala objavovat korozia. Na RAVke ani stopa po korozii, pritom to auto jazdilo
na Sk celorocne (aj tu bolo zakupene).
ZeZo
 
Příspěvky: 17
Registrován: pon úno 10, 2014 12:36

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod NOVON » pát led 12, 2018 18:37

tonny: No vidis to a pak ze jsou oktavky šunky,podle nekterych..
OCTAVIA Combi 1.9 TDI 66 kW AGR- TOTAL QUARTZ 9000 ENERGY
MAZDA 323F BJ 1.5 16V 65 kW ZL05- ENI I-SINT 10W-40
Uživatelský avatar
NOVON
 
Příspěvky: 2258
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01
Bydliště: kopr

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod jerome » pát led 12, 2018 19:44

NOVON každé auto môže byť po 750.000 udržiavané a v dobrom stave. Otázka je potom koľko doňho majiteľ za tú dobu dal peňazí. Tie spomínané staré Toyoty by to zvládli max. s výmenou náplní,filtrov a spotrebákov :wink: Ak niečo podobné zažil aj spomínaný mechanik s Oktávkou - klobúk dole 8)
Honda Civic 1.4iS 66kw => MOL Essence 10W40
Kia Sportage II 2.0CRDi 103kw => Master Oil c-tec Power 5W-30
Uživatelský avatar
jerome
 
Příspěvky: 4303
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Jerry3 » pát led 12, 2018 19:47

NOVON píše:tonny: No vidis to a pak ze jsou oktavky šunky,podle nekterych..

Jde o to, co od auta očekáváš. Aneb nejlepší lopata je rýč! :P
Jerry3
 
Příspěvky: 5071
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod tonny » pát led 12, 2018 20:21

Ta Octávie byla dovezena z Rakouska, chvilku s ní jezdil, na ty km rozhodně nevypadala. Ale u nás stejně všechny ojetiny maj do 200.000km.
Já mívám ojetiny dlouho a výfuk jsem vařil snad jen na Pajeru rv 1992, klasika vstup do tlumiče. a to jsem před Japonci měl i Francouze, R 20TL, R Espace, Peugot 306.
Ford Explorer 1998, V6 4.0 lpg momentálně MO EE 10W-40
Uživatelský avatar
tonny
 
Příspěvky: 557
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod tonny » pát led 12, 2018 20:25

Jerry3 píše:Jde o to, co od auta očekáváš.

Myslím, že jsi to právě rozlouskl. Majitelé vozidel většinou se potřebují dostat do práce, do obchodňáku nebo na chatu a to co nejlevněji. A nejlevnější by mělo vycházet auto domácí výroby s největším kufrem a nejmenší spotřebou.
Ford Explorer 1998, V6 4.0 lpg momentálně MO EE 10W-40
Uživatelský avatar
tonny
 
Příspěvky: 557
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Jerry3 » pát led 12, 2018 20:36

tonny píše:...A nejlevnější by mělo vycházet auto domácí výroby s největším kufrem a nejmenší spotřebou.

Ano, ten podmiňovací způsob je rozhodně na místě. :wink:
Jerry3
 
Příspěvky: 5071
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Jezevcik » sob led 13, 2018 0:27

Tonny, Ty jsi měl R 20? Zlatá éra francouzských vozů.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Uživatelský avatar
Jezevcik
 
Příspěvky: 3199
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod tonny » sob led 13, 2018 0:49

Jo, to byl kočár. Já byl druhej majitel, byl kupován u nás v Tuzexu, barva taková písková, motor 1,7. Pojízdnej obývák. Na podnikání (1995) to bylo malé, tak jsem koupil Espace rv 1991 z CH, ten hranatej, motor 2.0. Taky dobrý ale už to nebylo tak tichounký svezení. Byl zas praktičtější, rychlé vytažení sedadel - rovná plocha na náklad.
Od tý doby kupuji čím dál tím starší auta.
Ford Explorer 1998, V6 4.0 lpg momentálně MO EE 10W-40
Uživatelský avatar
tonny
 
Příspěvky: 557
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Jezevcik » sob led 13, 2018 1:19

A teď si představ, že v té kastli pro R 20 byl šestiválec 2,7 l, trochu jiný podvozek a celé se to jen pro odlišení jmenovalo R 30. Úplně vidím ty klasické francouzské detektivky.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Uživatelský avatar
Jezevcik
 
Příspěvky: 3199
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Jerry3 » sob led 13, 2018 7:46

tonny píše:
Jerry3 píše:Jde o to, co od auta očekáváš.

Myslím, že jsi to právě rozlouskl. Majitelé vozidel většinou se potřebují dostat do práce, do obchodňáku nebo na chatu a to co nejlevněji...

Já od auta očekávám, že se a mne bude s.át co nejméně. A svým způsobem rád vzpomínám na období, kdy jsem po rozvodu neměl na benzín: tolik krásných míst, kam se člověk dostane jen pěšky, maximálně pak na horském kole, jsem v životě nepoznal! :D
Jerry3
 
Příspěvky: 5071
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků