Oleje.cz

 

Ostatní

Další nezařaditelná témata

Moderátoři: Pitris, Demo

Re: Ostatní

Příspěvekod NOVON » stř úno 21, 2018 17:56

jerry3: No asi nepochopil..Proc tedy o tom debatuješ a v čem nemám pravdu?
Pokud jde o nejake plivání na koncern VAG,tak na to opravdu nemám poslední dobou náladu..resp. je mi to jedno.
OCTAVIA Combi 1.9 TDI 66 kW AGR- TOTAL QUARTZ 9000 ENERGY
MAZDA 323F BJ 1.5 16V 65 kW ZL05- ENI I-SINT 10W-40
Uživatelský avatar
NOVON
 
Příspěvky: 2218
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01
Bydliště: kopr

Re: Ostatní

Příspěvekod Jerry3 » stř úno 21, 2018 18:11

Večer ti to sem napíšu, teď nemohu. A na koncern si já vždy rád plivnu, pokud mi k tomu zavdá důvod (nikdy neplivu jen tak, zbůhdarma či pro potěšení). A to se dnes opět stalo.
Jerry3
 
Příspěvky: 4757
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvekod Jerry3 » čtv úno 22, 2018 0:39

Původně jsem se chtěl rozepsat šířeji, ale už na to teď nějak nemám sílu.

Tak tedy, když jsem byl před nedávnem s autem v servisu, poměrně složitě jsem se dopídil toho, že rozvoďák je časově přetažený o více jak čtyři roky. Proto jsem s ním odmítl jet na dlouhou služebku. Bylo mi nabídnuto mladší auto s méně jak polovičním nájezdem. Budiž, i to má již přetaženou časovou lhůtu výměny rozvodů, ale aspoň má prd najeto. Projel jsem ho a zkonstatoval, že dvouhmoťák je před smrtí, tudíž ani s ním na tu služebku jet nehodlám. Na to jsem byl nařčen z toho, že si stále něco vymýšlím, neboť prý žádný benzínový motor od koncernu přece dvouhmoťák nemá. A že mám dokázat, že tam skutečně je, neboť ten, kdo mne nařkl, v přehledu škodováckých ND žádný dvouhmoťák vyjma TDI-ček nenašel. Učinil jsem vlastní internetový pokus a napoprvé dopadl stejně.

No a teď jsme u toho, v čem se mýlíš: na webu škodováckých ND skutečně nenajdeš žádnou zmínku o tom, že by některé benzínové motory měly dvouhmotu, přestože ji prokazatelně mají. Přitom v případě TDI-ček se za to výrobce nijak nestydí a dvouhmotu "přiznává". Jenže přesvědčit koncerňáka o tom, že i benzínové motory už dávno zhusta dvouhmotu používají, je téměř nemožné.

Toť v kostce důvody, pro které jsem zde téma (ne)dvouhmoty, přesněji rádoby nelogického, ale jinak nepochybně vysoce účelového užívání dvojí terminologie VAG-em, zavedl.
Jerry3
 
Příspěvky: 4757
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvekod tonny » čtv úno 22, 2018 7:20

Jardo, nechtěl bych být Tvým šéfem. :P Kdybych ale musel, tak bych Tě spíš zneužíval. :wink:
Ford Explorer 1998, V6 4.0 lpg momentálně MO EE 10W-40
Uživatelský avatar
tonny
 
Příspěvky: 531
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Ostatní

Příspěvekod Jerry3 » čtv úno 22, 2018 8:23

Je vidět, že naprosto přesně víš, o čem to je! :wink: :lol:
Jerry3
 
Příspěvky: 4757
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvekod NOVON » čtv úno 22, 2018 13:09

Jerry3: Tak ja prece vim,ze se u koncernu dava dvouhmota i do benzínu.Proč si nenainstalovat "kurvít.o",že jo..
Co delá ten "dvouhmoťák před smrtí".
OCTAVIA Combi 1.9 TDI 66 kW AGR- TOTAL QUARTZ 9000 ENERGY
MAZDA 323F BJ 1.5 16V 65 kW ZL05- ENI I-SINT 10W-40
Uživatelský avatar
NOVON
 
Příspěvky: 2218
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01
Bydliště: kopr

Re: Ostatní

Příspěvekod Jerry3 » čtv úno 22, 2018 16:09

NOVON píše:Jerry3: Tak ja prece vim,ze se u koncernu dava dvouhmota i do benzínu.

Že to ty víš, to já přeci ani v nejmenším nezpochybňuji. Jen kritizuji to, proč VAG nenazývá věci pravými jmény.

Ovšem tohle tvoje vyjádření
NOVON píše:Proč si nenainstalovat "kurvít.o",že jo..

to do značné míry vysvětluje: zatímco koncerňáci považují dvouhmotu za kurvítko (proč si nenechat úplně vytřást duši z těla, když to je bez toho kurvítka snazší, že?), tak já považuji dvouhmotový setrvačník za zásadní přínos uživatelské vlídnosti ovládání spojky, zejména pak ve spojení s motorem o vysokém točivém momentu v nízkých otáčkách.

NOVON píše:Co delá ten "dvouhmoťák před smrtí".

Prokluz spojky se nedá plynule nadávkovat, jednou ve stejné poloze v rámci dráhy spojkového pedálu sepne hned napevno, jindy vůbec, povětšinou však trhaně, s přenosem vibrací do celé kastle; při prudším rozjíždění nebo proti kopci v tom někdy zarachotí, jako kdyby se už projevovaly obrovské vůle v soukolí převodovky; občas tam jdou i za jízdy hůře řadit nižší kvalty.
Jerry3
 
Příspěvky: 4757
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvekod bjukemen » čtv úno 22, 2018 18:16

mne sa povacsinou prejavovala dvojhmota tak ze cinkala na volnobeh a pri plnom plyne z nizsich otaciek triaslo celym autom,ale to uz bola dvojhmota uplne po smrti, ked sa to zhodilo mala velke vole do vsetkych smerov
BMW e39 530D

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
ROWE SUPER LEICHTLAUF SAE 10W-40 HC-O + purflux
bjukemen
 
Příspěvky: 4344
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Ostatní

Příspěvekod Pitris » čtv úno 22, 2018 18:44

A je to jen kurvítko, nebo to tam i na něco je :?: :twisted:
Honda ACCORD 2.0 i-VTEC 114kW - Millers oils CFS 10w40, na zimu Gulf Formula G 5w40, v převodovce Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 RR Fireblade 109kW - Elf SPORT 4 campione 4T 10w60
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 18900
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Ostatní

Příspěvekod Jerry3 » čtv úno 22, 2018 18:55

Jerry3 píše:já považuji dvouhmotový setrvačník za zásadní přínos uživatelské vlídnosti ovládání spojky, zejména pak ve spojení s motorem o vysokém točivém momentu v nízkých otáčkách.


Při jízdě různými vozy téměř vždy s jistotou poznám, zda tam dvouhmoťák je či není. A dokonce bych auto s motorem bez dvouhmoťáku, tedy s výjimkou nějakého přemotorovaného sporťáku (o automatické převodovce s HDM teď samozřejmě nehovořím), ani nechtěl.
Jerry3
 
Příspěvky: 4757
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvekod Libor » čtv úno 22, 2018 19:12

NOVON:
Chlape dvoumotnostní setrvačník už je i nových modelech Hond a vydrží. A ten komfort ;-)
DOHC VTEC & VTC
Motul 8100 X-Lite 0W-30
Ravenol HCL 5W30
Uživatelský avatar
Libor
 
Příspěvky: 976
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Ostatní

Příspěvekod NOVON » pát úno 23, 2018 11:45

jerry3,Libor: Ale dyť já vím,že je to o komfortu jizdy,je to znát.Mel jsem oktavku v naftě bez dvojhmoty a ted mam oktu s dvojhmotou.Rozdíl je celkem zasadni při rozjezdu a v nižších otáčkách.Oproti tomu dva stejne benzíny s a bez dvojhmoty jsem nemel možnost porovnat.
Nic proti dvojhmotovým setrvákům nemám,ale ať je delají tak,aby vydržely.I když z vetší části je to o stylu jizdy.
OCTAVIA Combi 1.9 TDI 66 kW AGR- TOTAL QUARTZ 9000 ENERGY
MAZDA 323F BJ 1.5 16V 65 kW ZL05- ENI I-SINT 10W-40
Uživatelský avatar
NOVON
 
Příspěvky: 2218
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01
Bydliště: kopr

Re: Ostatní

Příspěvekod Durex » pát úno 23, 2018 12:19

Tak je to o lidech. Mě vydržel 300 000 km. To mě nepřijde málo. Někomu vydrží 1/3. Ale je to skutečně vada odfláknuté konstrukce a nebo šetření výrobce?
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, KTM 990 LC8 ADV,BMW R1150GS ADV,MB E320 CDI
http://www.motoducks.wz.cz
Elf Moto 4 Road 10W40; 15w50; 10w60
Eneos 20w50, Mogul 10w50, 10w40,Eneos 75w90 GL5; Mogul 80w90H
Total 9000 5w40,Mogul Racing 5W40,Ardeca ATF +Z7
Uživatelský avatar
Durex
 
Příspěvky: 2583
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O

Re: Ostatní

Příspěvekod Colommbo » pát úno 23, 2018 12:25

NOVON píše:...I když z vetší části je to o stylu jizdy.

Durex píše:Tak je to o lidech...

Je to tak, oboje spolu velmi úzce souvisí a sám osobně bych řekl, že tyto okolnosti mají na správnou funkci dvouhmoty a její přetrvávání vliv úplně největší.
Omega 2.6 V6 2001 sedan, včil Yacco Galaxie GT 5W50 (SN) a letní 205/65R15 - u mě dobrý 8)
Uživatelský avatar
Colommbo
 
Příspěvky: 6077
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: Záboří nad Labem

Re: Ostatní

Příspěvekod bjukemen » pát úno 23, 2018 14:20

som presvedceny o tom ze vydrz dvojhmoty je nastavena vyrobcom, neraz som videl konstrukciu rozlisovanej dvojhmoty a boli rezervy na zlepsienie, napr osadenim lepsieho loziska, resp pruzin s inou charakteristikou, ona dvojhmota zvlast trpi u cipovanych diesloch
BMW e39 530D

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
ROWE SUPER LEICHTLAUF SAE 10W-40 HC-O + purflux
bjukemen
 
Příspěvky: 4344
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

PředchozíDalší

Zpět na Ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků