Tak si to tam pane řádně užijte. Mějte se....PavelRS píše:Zítra brzo ráno razíme na dovolenou....
Ostatní
Moderátor: Colommbo
Re: Ostatní
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
Tak jsme včera v pohodě dorazili. Cesta úplně ok. Rakousko prázdné. Slovinsko provoz trošku silnější, ale plynulý. RS vše zvládla v pohodě za 6.9 litru na 100 km. Výjezd na Loibl Pass byl trošku náročnější, asi dvě auta přehřátá stála u krajnice. Olej si možná lehce vzala za těch 619 km, typuju do jedné deci. Byly tam občas stoupání. Tak se mějte my už užíváme v Portoroži.
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Ostatní
Loibl Pass je prima, hlavně v zimě ze slovinské strany. Tak pěknou dovolenou!
Re: Ostatní
Díky Jerry! Ten výjezd parádní, pro motorkáře asi super. Fajn bylo i stoupání od Triebenu.
PS: Měřil jsem to znovu a asi lépe. Vzala nula celá nic. Neměřitelné množství.
Jinak v každým obchoďáku mají Staropramen
PS: Měřil jsem to znovu a asi lépe. Vzala nula celá nic. Neměřitelné množství.
Jinak v každým obchoďáku mají Staropramen
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Ostatní
Trošku retro, když teď ty dovolený https://auto-mania.cz/vzpominate-si-jak ... -internetu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
Nasr*t a rozmazat kolem huby. Ekodebilům Prý Děti Země Vymaštěný paka to jsou https://www.garaz.cz/clanek/ekoterorism ... &source=hp
A co ti, co tam podél ucpaných silnic bydlí
A co ti, co tam podél ucpaných silnic bydlí
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
O praktikách ŘSD jsem si už něco přečetl a poslechl, takže mi v článku chybí body, které DZ připomínkovalo a proč. Jinak je to další tendenční rychlokvašný článek.
Re: Ostatní
Ale vždyť je to furt dokola.... Kvůli žabě nebo kvítku dokážou blokovat roky stavbu (stavby) potřebných silnic, dálnic, křižovatek, obchvatů měst. Kvůli žabě nebo kvítku.... Ale už je jim jedno že ta auta jezdí dál a dál přes města
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
Využívají omezených legálních pravomocí občanské společnosti. Za jakým účelem a proč to je druhá věc, která měla být v článku. Lze si to ale dohledat:
http://detizeme.cz/zprava.shtml?x=2526493
...Děti Země ve svém rozkladu proti druhému stavebnímu povolení pro dálnici D1106-1 opět žádají přezkum všech závazných stanovisek, tj. min. dvacet jedna, přičemž u tří z nich, které se týkají intenzit hluku, ochrany dřevin při výstavbě, termínu zemních prací a ochrany vodotečí, navrhují řadu podmínek upřesnit a nové doplnit.
...
„V rozkladu jsme také upozornili na jednu nejasnost, která spočívá v tom, že závazné stanovisko k zásahu do dvou vodotečí, které bylo součástí prvního stavebního řízení pro úsek D1106-1 a které bylo krajským úřadem zrušeno, takže bylo zrušeno i první stavebního povolení, se zřejmě týká úseku D1106-2, takže není zřejmé, zda je to pravda a pokud ne, tak proč ve stavebním řízení není nové náhradní stanovisko,“ uvádí dále Patrik.
...
Děti Země – Klub za udržitelnou dopravu ve svém rozkladu ze dne 23. 7. 2018 žádají následující:
- změnit podmínku č. 24 stavebního povolení, která se týká hlučnosti při výstavbě dálnice
- přezkoumat zákonnost všech závazných stanovisek, aby bylo prokazatelné, že jsou vydána podle zákona
- v závazném stanovisku na ochranu zdraví dopracovat hlukovou studii a doplnit dvě nové podmínky
- v závazném stanovisku na ochranu významných krajinných prvků změnit podmínku na ochranu dřevin před poškozením a podmínku o době provádění zemních prácí a dále doplnit čtyři nové podmínky
- v závazném stanovisku EIA (o hodnocení vlivů dálnice na životní prostředí) změnit čtyři podmínky, přičemž jeho vydání je problematické, neboť neproběhlo řádným procesem EIA s účastí veřejnosti
- vyjasnit, zda ve spisu chybí závazné stanovisko k zásahu do dvou vodotečí, které bylo krajským úřadem v říjnu 2017 zrušeno, přičemž nové chybí (anebo toto závazné stanovisko se týkalo spíše dálnice D1106-2)
...
http://detizeme.cz/zprava.shtml?x=2526493
...Děti Země ve svém rozkladu proti druhému stavebnímu povolení pro dálnici D1106-1 opět žádají přezkum všech závazných stanovisek, tj. min. dvacet jedna, přičemž u tří z nich, které se týkají intenzit hluku, ochrany dřevin při výstavbě, termínu zemních prací a ochrany vodotečí, navrhují řadu podmínek upřesnit a nové doplnit.
...
„V rozkladu jsme také upozornili na jednu nejasnost, která spočívá v tom, že závazné stanovisko k zásahu do dvou vodotečí, které bylo součástí prvního stavebního řízení pro úsek D1106-1 a které bylo krajským úřadem zrušeno, takže bylo zrušeno i první stavebního povolení, se zřejmě týká úseku D1106-2, takže není zřejmé, zda je to pravda a pokud ne, tak proč ve stavebním řízení není nové náhradní stanovisko,“ uvádí dále Patrik.
...
Děti Země – Klub za udržitelnou dopravu ve svém rozkladu ze dne 23. 7. 2018 žádají následující:
- změnit podmínku č. 24 stavebního povolení, která se týká hlučnosti při výstavbě dálnice
- přezkoumat zákonnost všech závazných stanovisek, aby bylo prokazatelné, že jsou vydána podle zákona
- v závazném stanovisku na ochranu zdraví dopracovat hlukovou studii a doplnit dvě nové podmínky
- v závazném stanovisku na ochranu významných krajinných prvků změnit podmínku na ochranu dřevin před poškozením a podmínku o době provádění zemních prácí a dále doplnit čtyři nové podmínky
- v závazném stanovisku EIA (o hodnocení vlivů dálnice na životní prostředí) změnit čtyři podmínky, přičemž jeho vydání je problematické, neboť neproběhlo řádným procesem EIA s účastí veřejnosti
- vyjasnit, zda ve spisu chybí závazné stanovisko k zásahu do dvou vodotečí, které bylo krajským úřadem v říjnu 2017 zrušeno, přičemž nové chybí (anebo toto závazné stanovisko se týkalo spíše dálnice D1106-2)
...
Re: Ostatní
Hmmm.... Pěkný A řeší někdo, že podél těch ucpaných silnic kvůli náklaďákům praskají lidem domy, a že kvůli věčným kolonám je tam ovzduší totálně v háji, bo při popojíždění v koloně je těch zplodin mnohonásobně víc než když se sviští po dálnici.... Bude se "zkoumat" vliv dálnice, bude se přemýšlet aby se potom při stavbě nepolámalo několik dřeva, ale že TEĎ se tam žít nedá
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
Jsi naprosto právoplatně rozhořčen Ale stejně jako hnutí Occupy Wallstreet (lidi kempovali v NY a protestovali proti záchranám bank) se dost možná zlobíš na špatný subjekt.
Na ŘSD a obecně na úřadech se dá najít až příliš mnoho neschopných jedinců a zrovna v ochraně ŽP je to někdy do očí bijící diletantismus. U Poruby (kde bydlím) stojí už roky dostavěný obchvat tzv. "Prodloužená Rudná", chybí mu ale natáhnout asi 200m. Sice to blokuje i vlastník pozemku, ale byla zjištěna navíc pochybení na straně úředníků (více institucí), která umožnila další průtahy.
Pokud bylo něco v EIA špatně, tak je to na pováženou a buď se za tím něco zakrývá, nebo je to diletantství. A proč se ozývají zrovna "zelené" organizace je prosté, běžný člověk (obec) se v dané problematice nevyzná, neví jak se obchází např. hlukové normy, kapacitní zátěž nebo neustálé posouvání kolaudačního řízení (třebaže stavba je už roky využívána).Důsledkem může být změna konstrukce daného objektu, lepší zvuková izolace a dokonce i jiná trasa.
Na ŘSD a obecně na úřadech se dá najít až příliš mnoho neschopných jedinců a zrovna v ochraně ŽP je to někdy do očí bijící diletantismus. U Poruby (kde bydlím) stojí už roky dostavěný obchvat tzv. "Prodloužená Rudná", chybí mu ale natáhnout asi 200m. Sice to blokuje i vlastník pozemku, ale byla zjištěna navíc pochybení na straně úředníků (více institucí), která umožnila další průtahy.
Pokud bylo něco v EIA špatně, tak je to na pováženou a buď se za tím něco zakrývá, nebo je to diletantství. A proč se ozývají zrovna "zelené" organizace je prosté, běžný člověk (obec) se v dané problematice nevyzná, neví jak se obchází např. hlukové normy, kapacitní zátěž nebo neustálé posouvání kolaudačního řízení (třebaže stavba je už roky využívána).Důsledkem může být změna konstrukce daného objektu, lepší zvuková izolace a dokonce i jiná trasa.
Re: Ostatní
Možná old school 1.6 MPI (kód AEE), který se montil i do FeliciíJerry3 píše:Existuje vůbec koncernový motor, který by neměl nějaký problém?
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ostatní
Ovšem už i ten byl poznamenán podvodem: podle skutečného výkonu měl patřit o daňovou třídu výš, než bylo deklarováno.
Re: Ostatní
Asi ano, to nepopírám. Bývalčina Felda L&K s tímto motorem v té době "natřela prdel" i ex Lanceru se stejnými kilowatty.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ostatní
V reálu běžně 68-69 kW. Prostě podvod!