Oleje.cz

 

Millers Oils

Fórum o automobilových mazivech

Moderátoři: Pitris, Demo

Re: Millers Oils

Příspěvekod Pitris » čtv led 11, 2018 6:49

Pro motor je lepší i obyčejný levnější olej měněný včas než dlouho tam nechaný "superolej".
A v našich klimatických podmínkách je dobře použitelných několik SAE.... 5w30, 5w40, 5w50, 10w40, 10w50. Ostatní jsou tak trošku "extrém".
Ano, 5w zajistí mírně lepší startovatelnost. Pokud ale nebydlíš v Tatrách, tak stačí i 10w - obzvláště pokud olej obsahuje i esterovou složku, která mj. zajistí i že olej zůstane na mazaných místech i po vypnutí / při startu.
Harry je zde člen - jezdil se Subaru snad desítky let a angažoval se i na Subarufóru. Ale je pravda že 10w60 je hlavně a převážně pro "race" jízdy.
Já osobně bych volil 5w50 nebo 10w50, kde v té "desítce" (když by ten Millers) je CFS (CFS NT+).
Honda ACCORD 2.0 i-VTEC 114kW - Millers oils CFS 10w40, na zimu Gulf Formula G 5w40, v převodovce Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 RR Fireblade 109kW - Elf SPORT 4 campione 4T 10w60
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 18750
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvekod PHiLiPZ » čtv led 11, 2018 7:07

A najlepsie je superolej meneny vcas :D
Ja davam CFS 5w40 NT+ a menim po max 10k km s tym, ze jazdim na 98% trasy cez 100km.
Suzuki Ignis 2005 1.3L benzin - na zaciatku 2017 dosiahol Ignac 333 tisic km najazd
Mazda6 Skyactiv 2016 2.5L benzin + MO CFS 5w-40 NT+ + MO Petrol Power ECOMAX
https://www.spritmonitor.de/en/detail/769867.html
Uživatelský avatar
PHiLiPZ
 
Příspěvky: 27
Registrován: čtv úno 04, 2016 12:14
Bydliště: PK, SVK

Re: Millers Oils

Příspěvekod Powertrain » čtv led 11, 2018 11:01

V zime chodim do Tatier a minuly rok som startoval pri -20 a mal som 5W40 a neslo to uplne lahko :D Hej ten interval skratim to vravi uz kazdy, ze aj 8000km ked jazdim kratke trasy vacsinou. A co hovorite na Motul 300V 5W40? V lete nebude mazat ta 40?
Powertrain
 
Příspěvky: 5
Registrován: stř led 10, 2018 17:14

Re: Millers Oils

Příspěvekod Pitris » čtv led 11, 2018 11:16

Motul 300V je kvalitou srovnatelný s Millersem. A i 5w40 se dá použít když nebudeš tahat karavan. Takže 5w40 klidně 300V nebo MO CFS / CFS NT+ :wink: Při včasné výměně mažou 5w40-ky i daleko výkonnější motory.... A těch 8 tkm je správných.
V ČR/SR jdou dobře 5w40, 10w40, 5w50 i 10w50
Honda ACCORD 2.0 i-VTEC 114kW - Millers oils CFS 10w40, na zimu Gulf Formula G 5w40, v převodovce Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 RR Fireblade 109kW - Elf SPORT 4 campione 4T 10w60
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 18750
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvekod Powertrain » čtv led 11, 2018 11:18

Jop netahal som este nikdy nic takze asi to bude stacit :mrgreen:
Powertrain
 
Příspěvky: 5
Registrován: stř led 10, 2018 17:14

Re: Millers Oils

Příspěvekod Powertrain » čtv led 11, 2018 17:54

A navyse o 30€ menej nez Millers :)
Powertrain
 
Příspěvky: 5
Registrován: stř led 10, 2018 17:14

Re: Millers Oils

Příspěvekod tonny » ned úno 11, 2018 14:12

Nevím, jestli se auto ještě víc rozjezdilo nebo je to tím olejem s NANO. Prostě plyn jen lehtám a musím dávat pozor na rychlost. Také se mi zdá, že automat řadí pětku tak o dva, tři km/h dříve. Spotřeba průměrně stejná, těžko určit. Rozmanité jízdy + polňačky a vozík.
Ford Explorer 1998, V6 4.0 lpg momentálně MO EE 5W-40
Uživatelský avatar
tonny
 
Příspěvky: 494
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Millers Oils

Příspěvekod Pedro » ned úno 11, 2018 15:19

Umre Ti motor. To tak driv bylo.
Nebo je oil lehkobezny. Coz z hlediska okamzite zmeny a postrehu,byva.
A i znena atm tlaku a vlhkosti. Vzduchu....,jak jinak
Almera 3dv., benzin, zimní ELF evo 5w40. Ostatní náplně Castrol. Toyo 350+BaPolaris 3. Drobné tech. úpravy.
Sedici nafta, Total 5w40 C3.
Kawa EN 500, ELF Road 10w40.
Oct I combi, benzin, (služební) mix 5,10,15w40,50.
Uživatelský avatar
Pedro
 
Příspěvky: 5706
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Millers Oils

Příspěvekod tonny » pon úno 12, 2018 2:09

Pedro, i člověku se před smrtí někdy uleví. Olej je ten v popisu zeleně, není lehkoběžný (HTHS 3,79). A atmosférické podmínky, radost mi nezkazíš, dokud neumře motor. :lol:
Ford Explorer 1998, V6 4.0 lpg momentálně MO EE 5W-40
Uživatelský avatar
tonny
 
Příspěvky: 494
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Millers Oils

Příspěvekod tomula » úte úno 13, 2018 16:54

Dnes mně jeden mechanik z Fordu říkal, že jejich motory Ecoboost od 1.0 až po 2,5 RS vyžadují speciálně vyvinuté oleje a při použití jiného neschváleného hrozí závažný problém s motorem. Pro jejich motory je prý nejlepší volba a v podstatě speciálně vyšlechtěný olej Ford Formula A5. Diskutoval jsem s ním totiž, že do mého motoru EB použiju NT+ od Millers..a prý zničím motor, že tohle není olej pro můj motor. Co vy na to? Já myslím že pokud NT+ 5w-40 použiju tak naopak motoru prospěji.. :?:
tomula
 
Příspěvky: 6
Registrován: sob říj 03, 2015 8:16

Re: Millers Oils

Příspěvekod Jerry3 » úte úno 13, 2018 16:59

:wink: :lol: :P :twisted: :mrgreen:
Jerry3
 
Příspěvky: 4590
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Millers Oils

Příspěvekod lefort » úte úno 13, 2018 17:06

Moje ST už by dle toho mechanika bylo dávno mrtvé. :-D
Ford Fiesta ST 200, 1.6 EcoBoost, Millers Oils CFS 5w40 NT+
Ford Focus mk3 1.5 EcoBoost 6AT, Yacco Lube F 5w30
Obrázek
Uživatelský avatar
lefort
 
Příspěvky: 1121
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Millers Oils

Příspěvekod Pitris » úte úno 13, 2018 17:58

Mehanick☺ je evidentně člověk na svém místě :P Je ale fakt že když by byly jen krátké popojížďky a chtěl by si Millers NT+ tak by šlo i jejich 0w30.
Ale jestli je "předepsán" (přesně dle mechanika) Ford Formula A5, tak Millers CFS NT+ je opravdu výkonnější....
Honda ACCORD 2.0 i-VTEC 114kW - Millers oils CFS 10w40, na zimu Gulf Formula G 5w40, v převodovce Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 RR Fireblade 109kW - Elf SPORT 4 campione 4T 10w60
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 18750
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvekod rousini » úte úno 13, 2018 18:52

Ten mechanik mohl mlet naučené fráze, ale taky na tom trošku něco může být. Přeci jen vývojáři motorů nejsou úplní blbci a nebudou protlačovat olej, který motor vylágruje do 100 kkm.

Trochu odbočím. Po revoluci a dnes už nevím, jestli z důvodu nedostupnosti, unifikace olejového hospodářství anebo jen v zanícení směrem na západ (neb jsem s tím nebyl přímo spojen) někdo nakoupil do vrtulníků Mi-2 něco od Shellu. Po pár zadřených motorech se vrátili k tomu, co předepisoval výrobce. A paradoxem je, že ač všechno proudové motory, tak v každém typu vrtulníku jiný olej. Do té doby to fungovalo, pak padaly...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník"
Fuel: Optimal diesel + VIF, Lubrication: Yacco VX1000 FAP 5W-40
Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Fuel: Optimal diesel + VIF, Lubrication: Total Quartz Ineo MC3 5W-40
rousini
 
Příspěvky: 732
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24

Re: Millers Oils

Příspěvekod cimik » úte úno 20, 2018 16:41

Mně zase jeden z Fordu říkal že 5W-40 by do ecoboostu nedával, protože motor není na tak hustý olej dělaný a špatně by motorem protékal..a že do mého ST by lil max. 5W-30 ale spíše schválený 5W-20! :wink:
Ford Focus ST 2.0 EcoBoost 184 kw, r.v. 2016
Millers CFS NT+
cimik
 
Příspěvky: 37
Registrován: ned čer 21, 2009 11:56
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Automobilová maziva

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků