Stránka 2 z 10

Napsal: pát říj 02, 2009 18:41
od bio
Jednodušší než bádat , který benzín je lepší je ,vyměnit vzduchový filtr, svíčku a odkalit karburátor. Jo a taky to bude rychlejší :lol: ! pŘÍPADNĚ VYMĚNIT STARÝ BENZÍN ZA ČERSTVÝ :idea:

Stara otazka: 95 v. 99

Napsal: pát říj 02, 2009 19:50
od Koňár
Zaprve mám dost velikou zahradu kterou je potřeba sekat úplně každý týden takže vyměňovat nový benzín za nový když ten starý vždy vysekám je blbost a to ostatní dělám cca jednou za dva měsíce takže o sekačku se starám dost dobře . Akorát motor Brigs and Stratton už je holt starý skoro 10roků takže se není čemu divit . A proto už chci konečně ten motor nějak vyčistit protože na trávu výkon uplně stačí a sekačka je to ještě dobrá takže zbavit se jí ještě nehodlám.Motor se klepe a kolísá volnoběh.

Napsal: pát říj 02, 2009 20:48
od bio
Tak v případě , že nechceš kupovat nový stroj doporučuji vyčistit karburátor ultrazvukem.

Koňár

Napsal: sob říj 03, 2009 11:08
od Koňár
A kde ten ultrazvukový přístroj vezmu? Kde by mi takovouhle službičku udělali?

Napsal: sob říj 03, 2009 17:26
od bio
V případě zájmu kontakt přes SZ na mém profilu.

Re: Stara otazka: 95 v. 99

Napsal: ned říj 04, 2009 18:08
od Pitris
Koňár píše:Takže blue octans od benziny je jakoby předchůdce vervy jestli tomu rozumím dobře .A neměli by jste někdo zkušenost , jaký je rozdíl mezi blue octans a w poverem 95 ?.....
Rozumíš tomu dobře, a blue octans má (nebo měl - ale jak píše Demo, je ještě k sehnání) 99oktanů; a to je rozdíl mezi ním a W-Poverem 95. To bys musel srovnávat s benzinem od Shellu W-Pover Racing 99+, nebo "stovkovou" Carrerou od OMV.
A jsou to čisticí benziny, které by měli odstraňovat usazeniny ze sacích ventilů, a čistit, a udržovat čistý celý palivový systém. A je fakt, (ale spíš pocitově, než laicky změřitelně), že motor má klidnější běh, a líp "táhne". Ale po rozdělání motoru DLOUHODOBĚJI (asi 8tkm) provozovaném na W-Pover 95 byly sací ventily a svíčky podstatně čistší, než u motoru jezdícím na "obyčejný" Natural. (Ty motory měly "natočeno" kolem stodvaceti tisíc km).

Re: Stara otazka: 95 v. 99

Napsal: čtv říj 08, 2009 22:07
od JJ
Koňár píše:Takže blue octans od benziny je jakoby předchůdce vervy jestli tomu rozumím dobře .A neměli by jste někdo zkušenost , jaký je rozdíl mezi blue octans a w poverem 95 ? mě by docela zajímalo , jak ten blue octans čistí motor,a kolik stojí. Já totiž potřebuju trochu pročistit motor v 4 taktní sekačce a zajímalo by mě jestli to ten motor nezničí a naopak jestli to tomu motoru pomůže .Motor se totiž celý klepe a má nevyrovnaný chod. Předem děkuji za každou radu.
Ahoj, než špekulovat jakej benzín, tak přes zimu motor rozmontuj, odkarbonuj mechanicky a zabruš ventil. Motory B&S mají tuším rozvod SV - před pár lety mi dcera nalila do 4taktu B+S benál mixlej olejem v domění že sekačka je dvoutakt. Tak sem to přebrousil,vyměnil svíci, vyčistil vzduch filtr a motor pak šel jak hodinky. Takže hrubá a jemná brusná pasta, nový těsnění pod hlavu ( cca 250 kč ) nová svíčka a pár hodin práce. Tak nodně štěstí.

Napsal: čtv říj 08, 2009 22:13
od JJ
Jo a bacha, motory B+S mají šroubky a matičky v palcovejch rozměrech, tak to chce extra klíče třeba od Tony nebo trochu vybrousit normální plochý klíče v milimetrech.

Stara otazka: 95 v. 99

Napsal: úte srp 24, 2010 19:27
od teplý bratr
Nevíte jestli je ještě pořád ( teď v létě 2010 ) ten blue octans někde k dostání ?. Dneska sem bral na benzině naftu a to je ještě ta benzina kde mají ten zastaralej design a viděl sem tam blue octans na tabuli a nebyla u něj jako u jediného cena. Rovněž u něj jako u jediného nebyla pečeť kvality. Soudím tedy že ho tam asi nemají ale zajímali by mně jestli je ještě někde k dostání.

Napsal: stř srp 25, 2010 13:07
od Pitris
Už jsem Blue octans dlouho neviděl, a asi ho už ani nedělají:
http://www.benzinaplus.cz/cz/paliva.html řekl bych, že ho už úplně nahradila Verva100.

Napsal: pát srp 27, 2010 9:21
od teplý bratr
A nevíš jestli je ta verva 100 aspoň stejně dobrá jako ten blue?

Napsal: pát srp 27, 2010 18:29
od Pitris
Já jsem se kdysi (asi před 12-ti lety) zařekl - po neblahých zkušenostech s benzinem u Benziny - že u nich už brát nebudu. 3x jsem u nich (a ne u té samé pumpy, a ani to nebyly žádné malé čerpačky někde na kraji dědiny - jednou to bylo dokonce na dálnici u Devíti Křížů) vzal benzin s vodou, ale loni na podzim jsem v Tišnově už u Benziny Plus vzal Vervu100, protože tam byla levnější než v Brně u Shella "pětadevadesátka" Natural (ne V-Power), a řekl bych, že to bylo poznat na odezvě auta "po plynu", ale srovnání s Blue octans nemám, to jsem nezkusil.....

Re: Stara otazka: 95 v. 99

Napsal: pát pro 01, 2017 21:23
od lengy60
lengy60 píše:Do Efecty 95 jsem 1 odměrku dával také,ale do 100 nebo V-Pover Racing 100,mi to už přijde kontraproduktivní,takže mám zásobu pro paničku. :lol:
Libore já mám předepsanou 98-100 výrobcem,takže jiná volba není,ale funguje to dobře,už jsem to tady někde psal.Tankuji buď zmiňovaný Shell nebo ONO 98+Wynn´s,Vervu jsem dával taky,ale nějak mi to uši nebraly. :D

Re: Stara otazka: 95 v. 99

Napsal: pát pro 01, 2017 21:34
od Libor
lengy60:
Ty jsi samé překvapení, chlape :-) Tak popravdě jsem netušil že v tom přeplňovaném PureTechu je předpis na min BA98. Náročný princ, ten Tvůj mazlík.

Re: Stara otazka: 95 v. 99

Napsal: pát pro 01, 2017 21:42
od Pedro
Neni to nic prekvapujiciho. Aby to jelo, musi se,, foukat,, komprese. A ta se nekamaradi s detonacema,, ty s teplotou a predstihem..., toz to musi zachranovat vyssi okt.c.