Stránka 1 z 1
Podtlak v nadrzi
Napsal: úte čer 19, 2018 21:11
od Hlavik
Zdravím, mel bych dotaz. Občas me při akceleraci mezi 2700 a 2900 otáček začne cukat auto. Pouze v rozmezi těchto otáček. Bylo mi řečeno že to dela Podtlak v nádrži. Je pravda ze tankuji v módu plna-plna a když otevřu prázdnou nádrž tak to opravdu hodně cucne. Ale je možné aby to tohle delalo? V nadrzi je nejaky ventil pro vyrovnání podtlaku? Auto focus c max benzin 1.8 rv. 2006
Re: Podtlak v nadrzi
Napsal: stř čer 20, 2018 5:26
od Jerry3
Ne, tím to být nemůže, tedy pokud je ten ventilek udržující podtlak na určité hodnotě v pořádku. Ale i kdyby, dojde spíše až k deformaci nádrže, než k přerušení dodávky paliva.
Re: Podtlak v nadrzi
Napsal: čtv čer 21, 2018 10:25
od NOVON
Ale muze Jerry,uz jsem se s tim setkal..Zkusil bych jezdit s povolenym vickem nadrze,jestli bude rozdíl.
Re: Podtlak v nadrzi
Napsal: čtv čer 21, 2018 10:43
od Jerry3
A co ty otáčky, NOVONE, nepřipadá ti to ani trochu divný?
Re: Podtlak v nadrzi
Napsal: čtv čer 21, 2018 19:56
od NOVON
Jerry3 píše:A co ty otáčky, NOVONE, nepřipadá ti to ani trochu divný?
No ještě celkem nízké,aby tomu chyběla šťáva..To spise svicky,kable,civka a snimac otacek klika,vacka.Tezko takhle spekulovat.
Re: Podtlak v nadrzi
Napsal: čtv čer 21, 2018 20:08
od skodovkar
Kouknul bych i na palivový filtr.
Re: Podtlak v nadrzi
Napsal: pát čer 22, 2018 6:46
od Hlavik
Natankuji plnou - ujedu 100 km, zkusím povolit vicko a psoukne. Už jsem s tím laboroval a opravdu se mi zdá že pokud odpustím podtlak tak to necuka??? Povolil jsem vicko a uvidim:-) každopádně s tímto autem jezdi manželka a ja jen obcas a ona tohle prostě neresi:-) (už takhle jezdila s děravý výfukem i silentblokem motoru).. Takže nějake kontinualni pozorování chování auta nepřipadá v uvahu:-) ale díky moc za rady...
Re: Podtlak v nadrzi
Napsal: pát čer 22, 2018 6:47
od Hlavik
Palivovy filtr jsem chtěl vymenito ale mechos mi řekl že se neměni protoze je součástí nádrže? ??
Re: Podtlak v nadrzi
Napsal: pát čer 22, 2018 7:19
od Durex
Já se setkal s tím,že špatné odvětrání nádrže způsobilo to,že benzín netekl resp ano,ale velmi pomalu. Bylo to jak jinak než na moto s karbcem. Po ujetí cca 500 metrů to chcíplo. Chvíli počkat a takto se to opakovalo (vždy se pomalu naplnily plovákovky a pak se zase vyjely. Ale to co popisuješ nebude ono,protože jak píše Jerry,tak toto absolutně nemá vliv na otáčky. Resp největší problém by si měl při plných točkách nebo ještě jinak. Při velké zátěži s otevřenou klapkou. Což nebude tvůj případ ...
Re: Podtlak v nadrzi
Napsal: pát čer 22, 2018 8:14
od skodovkar
Hlavik píše:Palivovy filtr jsem chtěl vymenito ale mechos mi řekl že se neměni protoze je součástí nádrže? ??
Koukal jsem do keliny a opravdu jsem ho nenašel
Re: Podtlak v nadrzi
Napsal: pát čer 22, 2018 9:07
od Libor
Palivové filtry byvají někdy součástí horniho deklu palivového čerpadla (v nadrži). Alespoň u Jimnyho a HR-V to tak mám. Vyrobce doporučuje výměnu po ujetí 250.000 km. Není nad baňku v potrubí u nadrže. Tomu věřím víc (hlavně v době E10 apod.).
Re: Podtlak v nadrzi
Napsal: pát čer 22, 2018 12:04
od Durex
Re: Podtlak v nadrzi
Napsal: pát čer 22, 2018 19:37
od Libor
Tohle vypadá jako ještě rozumné řešení. U takto koncipovaných osobních aut je filtr paliva součástí celého vršku, tedy i natrubků a krytky. Cena je strašná (krom "ultra" pirátů), ve vztahu ke klasickému filtru.
https://www.google.com/search?q=suzuki+ ... oxX3C-l1QM:
Re: Podtlak v nadrzi
Napsal: pát čer 22, 2018 19:38
od skodovkar
To pak musíš kuchnout a dát externě
Re: Podtlak v nadrzi
Napsal: pát čer 22, 2018 19:44
od Libor
Jedině někde u motoru... Podlaha je plochá, jak 13 a palivové trubky neskýtají nikde dole zákoutí k umístění. Jak jsem psal, auto jezdilo i s filtrem starým 13 let a 150.000 km na hrbu