Čistenie vstrekovacieho systému zariadením BG
Napsal: stř úno 21, 2018 23:19
Ahojte. Nechcem aby to vyznelo ako reklama, alebo nejaka propagacia, ked tak moderator upraví. Rad by som sa podelil o skusenosti s cistenim vstrekovacieho systemu pomocom zariadenia od BG (nazov fakt neviem).
Musim povedat, ze nie som zastancom nalievania vodiciek do systemov, ktore niekto roky zanedbaval, ale vo firme, kde pracujem robime prevazne s naklad. dopravou a v poslednej dobe su vymeny vstrekovacov (cca 400€ ks) na dennom poriadku, dokonca pri autach mladsich 2 roky (nafta shell, omv). Majitel sa rozhodol pre kupu pripravkov a chemie na cistenie sania, paliv. sustavy, preplach motoru, vymenu v autom. prevodovke a na moj vyslovny nesuhlas aditivaciu olej. naplne.
Takze poznatky z poslednych 2 cisteni palivovej sustavy.
Iveco Stralis Hi-Way 2016: 1 vstrekovac uplne mimo toleranciu, druhy na hrane. Automaticka prevodovka nechcela preradovat, auto nejde viac ako 80km/h. Vymenene turbo, Noxy, snimace na sani.
Naliate BG Diesel Care 4L o nechali sme to bublat na volnobeh cca 2-3 hodiny (kym sa neminul zasobnik).
Dia- hodnoty vstrekov ako nove . Skusobna jazda - auto ide ako gula . Uvidime kolko to vydrzi.
Fiat Doblo 1,3JTD tusim 51kW: Stara firemna herka. Ulamane vahadla. Motor cisty. Poskladane a korekcie na 1 valci dost mimo (druhy dorovnava). Studene huli a citit naftu, po zohriati OK. Pripojene a naliate Diesel Care 1L. Do hodinky spalene. Ranny start bez smradlavej hmly a korekcie OK. Tiez som zvedavy kolko to vydrzi.
Natusim co ta chemia obsahuje, smrdi to trochu, povedal by som petrolejom, a kolko to vydrzi, ale rozhodne to nejake necistoty rozpusta. Ci by to rozpustil samotny petrolej+nafta netusim, ale je to urcite silnejsie a ucinnejsie riesenie ako liatie do nadrze.
Ako to vyzera: https://www.youtube.com/watch?v=akyoRcKKxNM
Musim povedat, ze nie som zastancom nalievania vodiciek do systemov, ktore niekto roky zanedbaval, ale vo firme, kde pracujem robime prevazne s naklad. dopravou a v poslednej dobe su vymeny vstrekovacov (cca 400€ ks) na dennom poriadku, dokonca pri autach mladsich 2 roky (nafta shell, omv). Majitel sa rozhodol pre kupu pripravkov a chemie na cistenie sania, paliv. sustavy, preplach motoru, vymenu v autom. prevodovke a na moj vyslovny nesuhlas aditivaciu olej. naplne.
Takze poznatky z poslednych 2 cisteni palivovej sustavy.
Iveco Stralis Hi-Way 2016: 1 vstrekovac uplne mimo toleranciu, druhy na hrane. Automaticka prevodovka nechcela preradovat, auto nejde viac ako 80km/h. Vymenene turbo, Noxy, snimace na sani.
Naliate BG Diesel Care 4L o nechali sme to bublat na volnobeh cca 2-3 hodiny (kym sa neminul zasobnik).
Dia- hodnoty vstrekov ako nove . Skusobna jazda - auto ide ako gula . Uvidime kolko to vydrzi.
Fiat Doblo 1,3JTD tusim 51kW: Stara firemna herka. Ulamane vahadla. Motor cisty. Poskladane a korekcie na 1 valci dost mimo (druhy dorovnava). Studene huli a citit naftu, po zohriati OK. Pripojene a naliate Diesel Care 1L. Do hodinky spalene. Ranny start bez smradlavej hmly a korekcie OK. Tiez som zvedavy kolko to vydrzi.
Natusim co ta chemia obsahuje, smrdi to trochu, povedal by som petrolejom, a kolko to vydrzi, ale rozhodne to nejake necistoty rozpusta. Ci by to rozpustil samotny petrolej+nafta netusim, ale je to urcite silnejsie a ucinnejsie riesenie ako liatie do nadrze.
Ako to vyzera: https://www.youtube.com/watch?v=akyoRcKKxNM