Stránka 2 z 3

Re: aditivum Wynn's - zkušenosti 2.

Napsal: čtv kvě 05, 2016 18:28
od jarod72pm
Koupil jsem si v dobré víře levněji rozlívaný litr VIFu do benzínu ale pak jsem sledoval nějaký měsíc že výfuk je o dost černější a saze na kombíku zadních dveřích .( Ne olej v palivu není a dávkuji podle výrobce)
Vrátil jsem se zpět k Wynns aditivu a saze nikde , že by nějaký rozdíl???
Zůstanu u tohoto aditiva když s ním nebyl žádný problém jen pozitiva , teĎ navíc po VIFu jsem nalil Oxicat na pročištění palivové soustavy a hlavně výfuku s lambdou a katem (první pozitivum na volnoběh šla spotřeba z 0,8l na 0,7 někdy problikne 0,6 co jsem na autě nikdy neviděl)

Re: aditivum Wynn's - zkušenosti 2.

Napsal: čtv kvě 05, 2016 19:25
od Colommbo
jarod72pm píše:...na volnoběh šla spotřeba z 0,8l na 0,7 někdy problikne 0,6 co jsem na autě nikdy neviděl)
Jaký je objem motoru...?

Re: aditivum Wynn's - zkušenosti 2.

Napsal: čtv kvě 05, 2016 20:44
od jarod72pm
Focus II 1.6 Ti-VCT 16V

Re: aditivum Wynn's - zkušenosti 2.

Napsal: čtv kvě 05, 2016 21:11
od Colommbo
Tož to ano. Já u své 2.6 míval zahřátou volnoběžnou cca 1,2/hod. a po dvou postupných aplikacích Oxicatu mi taky klesla na cca 1,0 a někdy displej ukáže dokonce 0,9/hod. Níž se asi nedostanu... :)

Re: aditivum Wynn's - zkušenosti 2.

Napsal: čtv kvě 05, 2016 21:38
od Návštěvník
jarod72pm píše:Focus II 1.6 Ti-VCT 16V
Taková klimatizace, rozsvícená světla, ale i rádio má vliv na spotřebu. :?

Re: aditivum Wynn's - zkušenosti 2.

Napsal: čtv kvě 05, 2016 21:57
od jarod72pm
Klima ano je to poznat ale tu nepoužívám . Světla teď používám denní ledky a tam myslím moc ne a rádio?Myslím že rádio papá z baterky a jinak z altíku protože toho moc zaplého nemám a dobíjí 14,3V bez spotřebičů tedy dostatečně.
Na diagnostice otáčky volnoběhu u zahřátého motoru kolísají někde kolem 750ot +- drobné u spotřeby 0,7l/h(s aditivem)

Re: aditivum Wynn's - zkušenosti 2.

Napsal: čtv kvě 05, 2016 22:18
od Pitris
Rádio bude při běhu motoru "papat" též z altíku.
Jinak nevím, ale pokud má něco čistit motor, tak by to na výfuku mělo být vidět. Pokud je výfuk čistý, tak buď už není co čistit - což u nenového motoru asi ne - nebo to moc nečistí..... Ale je to jen a jen můj názor.... Já vyzkoušel MPPE, VIF i Wynn's a v koncovce výfuku bylo vždy trochu co utřít. A zlepšilo se to vždy jen po Chorvatsku a teď vloni na podzim, co jsem začal víc jezdit po dálnici a držet to delší dobu nad 4000ot.... S VIF

Re: aditivum Wynn's - zkušenosti 2.

Napsal: pát kvě 06, 2016 8:33
od Colommbo
Z altíku papá za běhu motoru všecko, akumulátor je jen sklad energetických přebytků. :) A že není koncovka výfuku čistá jak slovo Boží, není dle mého soudu nic proti ničemu, však na hajzlík musíš po sobě občas taky vzít štětku... :P

Re: aditivum Wynn's - zkušenosti 2.

Napsal: pát kvě 06, 2016 10:30
od jarod72pm
Je pravda že s autem 90% mám popojížďky po městě do 5km což motor a spotřeba dostává záhul fest. Aditiva jsem zvolil pro zmírnění dopadů krátkých tras a výměnu oleje a filtru provádím každý rok bez ohledu na najeté km. I přesto saze od VIFu byly teda hodně viditelné proto se vracím k wynnsu který mi pocitově nezasírá tolik výfukový systém.

Re: aditivum Wynn's - zkušenosti 2.

Napsal: pát kvě 06, 2016 11:11
od bloke
Použitie zrelé tak na elektromobil :mrgreen: Nevysmievam sa, sám mám takéto zloženie jázd a vidno ako ani benzínovému autu/spotrebe príliš neprospieva (oproti dávnejšiemu inému použitiu) a tiež len laborujem s prísadami + inými kombináciami.
Akú máš cca svoju mestskú spotrebu?
Ani ten elektromobil nie je finančne nereálny, keď nový sa dá už za 5000: http://www.novinky.cz/auto/400301-nemec ... obily.html

Re: aditivum Wynn's - zkušenosti 2.

Napsal: pát kvě 06, 2016 11:19
od jarod72pm
Tak rád šlapu na plyn ,ono to auto k tomu svádí je živější a žravější . Není problém ve městě držet spotřebu kolem 10,2l

Re: aditivum Wynn's - zkušenosti 2.

Napsal: pát kvě 06, 2016 13:12
od bloke
No oproti šlapaniu na krk, prvých studených 5-10 km sa držím jazdy ohladuplnej k motoru+spol. (t.j. mierne šlapanie na plyn s 2000-3000 ot.), a po nich už auto väčšinou stojí :D. No s nedávnymi problémami (nedržanie otáčok, vysoká hlučnosť, slabý výkon,..) som mával aj dedovskú jazdu okolo 9 - 10 l, teraz po ich 90% odznení tak 8-8,5 (takmer všetko studené mestské jazdy na pricmrndávanie s 1.4i a allseason dezénom).

Ten Oxicat ti mal zlepšiť aj niečo iné ako spotrebu, podarilo sa ? -tiež som ho zvažoval kvôli naslepo podozrievaným lambda&kat-
Ty máš tvojich 5 km pod palbou asi už aj zahriatych -tzn. pokračuješ viacraz za deň trebárs po polhodine odstavenia- či ani nie?

Re: aditivum Wynn's - zkušenosti 2.

Napsal: pát kvě 06, 2016 13:29
od Pitris
O tom Oxicat-u je to v "jeho" vlákně http://www.oleje.cz/forum/aditivum-prot ... 04-30.html Dík - ať to neplácáme dohromady.

Re: aditivum Wynn's - zkušenosti 2.

Napsal: úte led 31, 2017 9:59
od skodovkar
jarod72pm píše:Koupil jsem si v dobré víře levněji rozlívaný litr VIFu do benzínu ale pak jsem sledoval nějaký měsíc že výfuk je o dost černější a saze na kombíku zadních dveřích .( Ne olej v palivu není a dávkuji podle výrobce)...
VIF se činil :wink:

Re: aditivum Wynn's - zkušenosti 2.

Napsal: úte led 31, 2017 10:52
od Pitris
Ano. Asi ano. Pokud to v motoru čistilo tak by to na výfuku mělo býti znát.... A jedno jest zda-li VIF, Wynn's, MO, BG Care nebo třeba STP....