Stránka 13 z 13

Re: Aditivum Protec Oxicat

PříspěvekNapsal: pon zář 21, 2020 13:31
od pepoh
skusil som aceton do benzinu. 2deci na 10l co je mozno vela.
pomohlo to, za studena slo na 2 valce. na korekciach som si vsimol vacsiu stabilitu.
cerstvy benzin funguje fajn mozno 3 tyzdne, potom dojde k zhorseniu. za tepla motor bez chyby...
mam dojem ze benzin uz neni co byval pred rokmi, ze je to nejaky kvazi petrolej.
akonahle dojde 30c a prepne na plyn, motor sa stabilizuje..holt bez biohoven.

kedysi cisty toluen na zavodoch, lebo oktany. ale musel byt ohrev....
https://slovnaft.sk/images/slovnaft/pdf ... 7.0_sk.pdf 8%

Re: Aditivum Protec Oxicat

PříspěvekNapsal: sob zář 26, 2020 8:02
od NOVON
pepoh: Mám nastavenou teplotu přepnutí na 45 stupňů a do benzínu dávám aditivum na sedla od Liqui Molly.Motor na obě paliva šlape krásně.

Re: Aditivum Protec Oxicat

PříspěvekNapsal: sob zář 26, 2020 8:34
od Colommbo
Ač s tím nemám vůbec žádné zkušenosti, řekl bych, že 45°C je lepší než obvyklých třicet...

Re: Aditivum Protec Oxicat

PříspěvekNapsal: sob zář 26, 2020 13:44
od pepoh
acetonovy mix som vyjazdil. mam par dni cerstvy 10l e5. uz ok.
(aj napriek aditivacii, stary benzin je asi problemovy..)

Re: Aditivum Protec Oxicat

PříspěvekNapsal: sob zář 26, 2020 21:24
od NOVON
Colommbo píše:Ač s tím nemám vůbec žádné zkušenosti, řekl bych, že 45°C je lepší než obvyklých třicet...

Tak určitě a dal bych si nastavit i více.

Re: Aditivum Protec Oxicat

PříspěvekNapsal: stř zář 30, 2020 11:52
od tonny
A z jakého důvodu chcete vyšší teplotu vody? Kvůli tomu, aby to jelo déle na benzín a mělo to tím na motor blahodárné účinky? Jinak mě zplynovač v pohodě stíhá i při 30°C. Jak mi to zkušený plynař nastavil, tak to jezdí.

Re: Aditivum Protec Oxicat

PříspěvekNapsal: stř zář 30, 2020 12:12
od pepoh
chladne rano preplo pri 50°, asi rj meni podla okolitej teploty.

Re: Aditivum Protec Oxicat

PříspěvekNapsal: stř zář 30, 2020 12:55
od Colommbo
Šestihrnku zřejmě nižší teplota nemusí (tolik) vadit, Toníku...

Re: Aditivum Protec Oxicat

PříspěvekNapsal: stř zář 30, 2020 18:36
od NOVON
tonny píše:A z jakého důvodu chcete vyšší teplotu vody? Kvůli tomu, aby to jelo déle na benzín a mělo to tím na motor blahodárné účinky? Jinak mě zplynovač v pohodě stíhá i při 30°C. Jak mi to zkušený plynař nastavil, tak to jezdí.

Ano, přesně tak!Nechám nastavit 50 stupňů. 30 je minimum pro odpaření plynu a nezamrznuti reduktoru, což je pro ultra šetřilky ještě hodně. :-)