Stránka 1 z 34

VIF

Napsal: úte úno 07, 2012 12:32
od Lolo
Zdravím všechny,mám dotaz ohledně zimního VIFu jde o to že nevím jestli mu může uškodit to že mi v současných telotách neustale vlivem mrazu silně houstne jelikož opravdu nemám chuť tu upatlanou plechovku tahat každý den domů do tepla.To že hustý je mi při tankování k ničemu mi nepište to vím :shock: jde mi o to jestli to nemá negativní vliv na výrobek jako takový.Za vaše názory díky s pozdravem L.

Napsal: úte úno 07, 2012 13:04
od Demo
nemělo by ho to poškodit...

Napsal: úte úno 07, 2012 13:09
od skodovkar
Snad by to vadit nemělo. A to máte zimní VIF? http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1647

Napsal: úte úno 07, 2012 16:21
od e-panolin.cz
Některá typy andipresantů při těchto teplotách opravdu mění razantně svou viskozitu. Je potřeba se řídit návod k použití a skladování.

Napsal: sob úno 11, 2012 15:54
od mipesa
Už to tu někdo nedávno někde psal, že na obalu VIFu je udáno skladovat ve více jak 5 °C, což můžu jen potvrdit, že tomu tak skutečně je a dokonce je to tam i zvýrazněno, takže proč by to tam výrobce psal, kdyby to nemělo mít na něco vliv skladovat jej v mrazu.

Napsal: úte úno 14, 2012 17:59
od Pitris
On totiž ale asi taky není VIF jako VIF. Ve Světě motorů teď bylo, že se na českém trhu objevila aditiva, která od pohledu VIF výrazně připomínají. Jsou ve stejné plechovce a mírně jiný název doplňují nálepkou ORIGINAL. Rozhodně však nejde o stejný výrobek. Možná i v tom byl problém, i když ty aditiva nejsou ředidlo. Hlavní složkou všech těchto přípravků jsou totiž modifikátory krystalické struktury parafínů, které účinkují až v naftě, ale samotné koncentrované ve velkém mrazu tuhnou. A je potřeba je do nafty přidat ještě před tím, než začne nafta "parafínovat".

Napsal: pon bře 05, 2012 19:40
od Pitris
A kromě "naftového" VIFu na zimu a na léto je taky VIF "benzinový".....
http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1899

Napsal: pon bře 05, 2012 21:34
od skodovkar
S benzínovým jsem spokojen :wink:

Napsal: pon bře 05, 2012 21:51
od OM4APT
skodovkar píše:S benzínovým jsem spokojen :wink:
Mozem iba potvrdit skusal som viacero pripravkov ale benzinovy VIF sa osvedcil najlepsie...

Napsal: úte bře 06, 2012 5:30
od Návštěvník
VIF benzinový,citace:snižující spotřebu paliva v průměru o 5-7%....přípravek je určený pro moderní motory s přímým vstřikováním paliva, ale i pro starší karburátorové motory :lol: a to nej na konec: udržuje maximální výkon motoru ...................pánové stále nechápu jak odborník jako je Pitris a ostatní můžou věřit těhnle blbostem?Už po přečtení tech "keců" bych za to nikdy nedal těch 220 korun (musel bych si nafackovat) a neberte to prosím jako nějakou "provokaci" nebo tak ale já si nemohu pomoct................

Napsal: úte bře 06, 2012 6:49
od majakubec
Anonymous píše:VIF benzinový,citace:snižující spotřebu paliva v průměru o 5-7%....přípravek je určený pro moderní motory s přímým vstřikováním paliva, ale i pro starší karburátorové motory :lol: a to nej na konec: udržuje maximální výkon motoru ...................pánové stále nechápu jak odborník jako je Pitris a ostatní můžou věřit těhnle blbostem?Už po přečtení tech "keců" bych za to nikdy nedal těch 220 korun (musel bych si nafackovat) a neberte to prosím jako nějakou "provokaci" nebo tak ale já si nemohu pomoct................
Pane anonymní, vy jste to asi vzal od druhého konce.Primárně tu nikdo neřeší spotřebu a výkon motoru, co je deklarováno na potisku obalu, ale jeho skutečný účel v zimním období, ať už v naftě nebo v benzínu.A pokud jsou tu nějaké ohlasy a je jich několik pozitivních, tak to asi fungovat bude.Není rozhodující, kdo je tu odborník a kdo ne, ale vyjádření názoru na onu věc.Myslím, že tu není nikdo tak naivní, aby věřil tomu, co je vše napsáno na obalu.

Napsal: úte bře 06, 2012 9:15
od skodovkar
Anonymous píše:pánové stále nechápu jak odborník jako je Pitris a ostatní můžou věřit těhnle blbostem?
VIF-důkaz místo slibů :lol:

Napsal: úte bře 06, 2012 10:52
od bjukemen
skodovkar píše: VIF-důkaz místo slibů :lol:


..u mna skor sluby namiesto činov

Napsal: úte bře 06, 2012 22:51
od Návštěvník
Dobře tak jinak.Cena jedné plechovky je 220kč.Z té ceny je tak min 150kč marže z prodeje(prodejců,překupníků) takže zbývá 70kč výrobní nákklady+obal.Co čekáte že za (když dobře podle mě to bude daleko mín) 70 kč dostanete?Zázračný mix aditiv dělající z běžného benzínu palivo budoucnosti s oktanovým číslem 2800?Podle mě je to petrolej s barvivem co pěkně smrdí nic lepšího za tyhle peníze nedostanete a dostat nemůžete.........

Napsal: stř bře 07, 2012 6:39
od Návštěvník
To už jste, ale od daného tématu někde jinde.Ikdyž zřejmě máte pravdu s maržemi výrobců, potažmo, prodejců, tak zde potom můžeme polemizovat a fylozofovat nad ostatními cenami, řekněme, ošetřujících přípravků v automobilismu.Pokud se začne od píky a paliva budou kvalitativně taková, aby se nemuseli ony přípravky používat, tak ubyde spousta starostí řešit nějaká aditiva.To, ale nikdy nebude a konečný spotřebitel musí spoléhat na to, že se nestane obětí vychytralé schopnosti prodejců za malý peníz pořídit a za veliký prodat.Nejsem odborník, ale číst umím a bohužel i já se počítám mezi tyto oběti.