Stránka 1 z 5

Už na to v EU přišli

Napsal: ned led 29, 2012 12:25
od e-panolin.cz

Napsal: ned led 29, 2012 12:30
od Pitris
No konečně - že jim to ale trvalo :twisted: Třeba nakonec s "velkým E" dají pokoj....snad.

Napsal: ned led 29, 2012 12:49
od FF
...a teraz je na rade, aby unikla ďalšia "tajná" informácia, že elektrika sa neberie v zásuvke!!! :idea:
...a že výroba nového ("ekologickejšieho") automobilu zaťažuje životné prostredie viac ako jazdenie na tom starom ("neekologickom") :!:

Napsal: ned led 29, 2012 14:05
od skodovkar
Teď se to svede na biopaliva 1. generace a "zjisití se" že BP 2. generace jsou daleko šetrnější a hurá je to tu nanovo. K tomu se přidá štempl, že se jedná o vhodně pěstované BP a peníze se točí :wink:

Napsal: ned led 29, 2012 17:54
od FF
...alebo sa to zvalí na príliš malý podiel biozložiek a uzákonní sa omnoho väčší...!!! :shock:

Napsal: pon led 30, 2012 7:21
od NOVON
Mám pocit,že biopaliva jsou zase jen byznys..

Re: Už na to v EU přišli

Napsal: čtv úno 02, 2012 9:40
od marian.hutira
Od radosti zatlieskame až vtedy, keď sa tie sračky nebudú pridávať do palív. To však skoro nebude. Peňazovod má silnú ochranu. Mám podozrenie, že aj keď to už EU nebude dávno používať, v ČR a podobných krajinách korupčného typu sa bude ešte stále veselo primiešavať :cry:

Re: Už na to v EU přišli

Napsal: úte úno 12, 2013 17:12
od Colommbo

Re: Už na to v EU přišli

Napsal: úte úno 12, 2013 17:37
od Návštěvník
Téměř co věta, to blud: pro českého novináře není žádný rozdíl mezi holínkami a hodinkami! :x

Re: Už na to v EU přišli

Napsal: úte úno 12, 2013 21:59
od ARAGON
No nic tak v jiném podání, ale pravdivé:
http://www.financninoviny.cz/zpravodajs ... bci/899510

Re: Už na to v EU přišli

Napsal: úte úno 12, 2013 23:05
od Návštěvník
Pravdivé je to pouze v konstataci faktu, který tu Itall důsledně popírá, totiž že mezi deklarovanou a reálnou spotřebou je obvykle velký rozdíl, a to do dokonce v řádu litrů!

Toto je rovněž novinářská perla: "například ... či pneumatik s mimořádně vysokým přenosem tažné síly" (řvu údivem i smíchy současně :mrgreen: )

"Evropská komise uvedla, že nový systém testování by měl zhruba od roku 2016 minimalizovat rozdíly mezi skutečnou spotřebou a spotřebou uváděnou výrobci."
Itallovi jsem slíbil přípravu nové metodiky na půdě EHK OSN nejpozději v r. 2014: bude! A že bude EU trvat další dva roky, než to zohlední? Nějak se mi to nezdá, ledaže by to někdo záměrně zdržoval (umím si představit, kdo...).

"Jihokorejské automobilky Hyundai a Kia loni přiznaly, že u více než milionu vozů ve Spojených státech chybně uvedly příliš nízkou spotřebu pohonných hmot."
Prostě jen uvedly stejné hodnoty, které uvádějí u těchže modelů v Evropě, a to se jim nevyplatilo. Jenže evropský zákazník tomu věří, nestěžuje si, a i kdyby, stejně je mu to houby platné. :cry:

Re: Už na to v EU přišli

Napsal: stř úno 13, 2013 20:41
od ARAGON
Jenže jádro pudla je v lpění popletené Eu na produkci CO2 a to je v přímé souvislosti s spotřebou. Pokud Eu tlačí na výrobce aby dělaly auta s 100 g CO2 tak oni záměrně sníží spotřebu a papírově vyhoví Eu :twisted: . Tím si Eu způsobila tento rozdíl, za který by v USA platily automobilky tučný odškodný zákazníkům. Jenže zde jsou ovce a nikdo nežaluje výrobce. A to je markantní problém v účetnictví podnikatele kterému auto žere o 30%- 35% více než je v techničáku. Takže je to vlastně podvod na druhou.

Re: Už na to v EU přišli

Napsal: stř úno 13, 2013 20:51
od skodovkar

Re: Už na to v EU přišli

Napsal: stř úno 13, 2013 20:52
od Návštěvník
ARAGON píše:... Jenže zde jsou ovce a nikdo nežaluje výrobce. ...
Potíž je v tom, že v evropském systému typové homologace to vlastně ani nejde: výrobce je chráněn tím, že jeho "typ" prošel s těmi údaji státem akreditovanou zkušebnou v souladu s platnou metodikou. Proto je v tomto systému jediná cesta, jak to napravit: změnit tu metodiku!

Re: Už na to v EU přišli

Napsal: stř úno 13, 2013 20:55
od Návštěvník
skodovkar píše:Snad podařenější článek http://auto.idnes.cz/emise-co2-vozu-neo ... tomoto_vok
Jo, konečně rozumný autor! :wink: :D