Stránka 5 z 32

Napsal: čtv bře 22, 2012 21:41
od ARAGON
Jasný a taky tam lejou FAME aby se dostálo zákonu a pak je výsledek jako u JET z Berlína. Ty aditiva jsou podle přání odběratele a já Vif používám kvůli mazivosti ta je u CR alfa a omega. Ta Maxx Motion je pouze na uhlovodíkové bázi a cetanové číslo je nad 60 jednotkama. Co víc si přát :D

Napsal: pát bře 23, 2012 1:53
od bjukemen
..no skusim aj ja natankovat na jednej benzinke kde su udajne paliva OMV a uvidim,zvlast na to zaujima lebo ju mam 20km odomna

Napsal: čtv dub 19, 2012 12:03
od trew
Kupoval jsem v zimě 20l nafty OMW Maxxmotion do kanystru. Když jsem ji přelil do téměř prázdné nádrže (cca 3 litry nafty) Škody Fabia II 1,4 TDI (59kw) a ráno nastartoval, nestačil jsem se divit, jak auto se studeným motorem vyrazilo dopředu. Znatelný rozdíl, který jsem u Vervy nezaznamenal.

Napsal: sob dub 21, 2012 22:49
od ARAGON
Maxx Motion v letní verzi má malinko jiný odstín v barvě, ale je stále hezky čirý. Cetanové číslo má být nad 60 jednotkama a tedy výš než nažloutlej patok Verva. Benzina vůbec neragovala na mé dotazy ohledně kvality v zimě a díky tomu jsem zůstal věrnej OMV a vůbec nelituju že jsem v únoru přešel na Maxx Motion.

Napsal: pon kvě 21, 2012 19:14
od Pitris
Je asi fakt, že na naftě Maxx Motion od OMV "něco bude", protože už si všiml i brácha, že mu s ní ta jeho PéDé-čková Oktávka jede tak nějak líp..... :wink:

Napsal: pon kvě 21, 2012 23:35
od Misojogi
skusali ste merat aj spotrebu
mne jeden chalan tvrdil ze OMV ide lepsie ale spotreba je vyssia
a Shell ide tiez lepsie ale spotreba je nizsia ..
no tak si vyber ...

Napsal: úte kvě 22, 2012 23:19
od ARAGON
Protože u Off roadu který je 2,2 tuny těžkej jezdím mezi 8-9 litry nafty Maxx Motion a to převážně po Praze a okolí tak to beru jako skvělou spotřebu.

Napsal: stř kvě 23, 2012 11:11
od Colommbo
Naprostej souhlas! Na ježdění po Práglu a blízkém okolí jest off-road tou úplně nejvíc nejlepčí volbou... :lol: :wink:

Napsal: pon kvě 28, 2012 17:13
od ARAGON
Po tom co se mi do něho dvakrát strefil magor a to dozadu a čelně, tak nic jinýho nechci. Bezpečnost je na prvním místě. Zatím s Maxx Motion jsem nadmíru spokojenej, spotřeba je skvělá :wink:

Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva

Napsal: pon zář 17, 2012 10:29
od Návštěvník
Čo poviete na toto? Jedná sa o vyjadrenie k OMV MaxxMotion Diesel. Citujem:

Vážený zákazník ,



Cetanové číslo u nafty je určené normou STN EN 590 na minimálnu hodnotu 51.

V tomto parametri nie je rozdiel medzi prémiovou naftou OMV a obyčajnou naftou OMV.

Rozdiely a podstatné sú v obsahu biozložky , bodu tuhnutia a bodu zákalu .



s pozdravom

Dipl. Ing. Ladislav Bičar

Operating Logistics SK, CZ, HU
OMV Slovensko s.r.o.
Einsteinova 25
851 01 Bratislava
Slovakia

Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva

Napsal: pon říj 08, 2012 5:30
od unlocking
Dle testu SM má MaxxDiesel cetanové číslo kolem 60 a žádný podíl biosložky, narozdíl od Vervy Diesel...

Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva

Napsal: pon říj 15, 2012 9:06
od rupus
Podle testu v SM (speciální příloha Diesel podzim 2012) je OMV MaxxMotion špičkou na našem trhu. Za hranicemi má podobné parametry jen Aral Ultimate Diesel od BP. Verva je jen hodně aditivovaný běžný produkt. OMV MaxxMotion však díky absenci MEŘO méně maže. Podle testu má mazivost na hraně normy. Autoři testu doporučují použít nějaké aditivium zlepšující tento parametr. Bohužel žádný vhodný přípravek nenavrhli.

Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva

Napsal: pon říj 15, 2012 17:53
od e-panolin.cz
Návštěvník píše:Čo poviete na toto? Jedná sa o vyjadrenie k OMV MaxxMotion Diesel. Citujem:

Vážený zákazník ,



Cetanové číslo u nafty je určené normou STN EN 590 na minimálnu hodnotu 51.

V tomto parametri nie je rozdiel medzi prémiovou naftou OMV a obyčajnou naftou OMV.

Rozdiely a podstatné sú v obsahu biozložky , bodu tuhnutia a bodu zákalu .



s pozdravom

Dipl. Ing. Ladislav Bičar

Operating Logistics SK, CZ, HU
OMV Slovensko s.r.o.
Einsteinova 25
851 01 Bratislava
Slovakia
Nic než holá pravda, cetanové číslo min. 51 / tzn. 52, 55 nebo i 62 / platí pro celou Evropu dle EN 590 a jejich národních norem / ČSN EN 590 v ČR, STN na Slovensku /. Technicky je lepší vyšší cetanové číslo, na druhou stranu motor poklape i cetanovým číslem nižším než 51.

Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva

Napsal: pát říj 19, 2012 14:38
od ARAGON
To napsali špatně z ÖMV Slovensko, ale správně pro normované hodnoty. Maxx Motion má v zimní verzi(-30C) 55 cetanových jednotek a v letní verzi 60 a vice cetanových jednotek.

Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva

Napsal: sob říj 20, 2012 15:33
od ARAGON
Dneska jsem koupil Svět motorů Diesel 3- vydání a tam je test všech naft a je to velice zajímavý čtení. Protože je to aktuální test tak jseu tam všechny nové nafty včetně Polských a Německých. Maxx Motion je opravdu pouze z Rakouska a je bezkonkurenčně nejlepší ze všech naft. Jedině mazivost je potřeba doléčit aditivem a pak to bude absolutní špička. Mazivost díky chybějící biosložce je v normě, ale ne tak skvělá jako s Meřo (Fame) u běžný nafty. Jenže čistá nafta nové generace s cetanovým číslem 61 je bezkonkurenční :D