Stránka 1 z 1

Paliva ČR x zahraničí

Napsal: sob pro 20, 2008 8:48
od Martin21
Zdravím všechny. S pár známými jsme řešili takovou otázku. Občas přivezeme nějaké auto z Holandska, chvíli jezdíme a zase prodáme. Většinou to jsou diesly. Jde o to, že jsme se se shodli na tom, že ikdyž to jsou auta třeba s 200 tisíci kilometry, tak při plném sešlápnutí pedálu kouří jen minimálně, ale v následném provozu (během několika tisíc km)v ČR kouří víc a víc. Tankuju různě (Benzina, Lukoil, Robinoil, Agip). Otázka zní - může to být tím, že v ČR máme méně kvalitní naftu? Pozoruje někdo to samé nebo jsem paranoidní? :? Díky všem

Napsal: sob pro 20, 2008 10:06
od Návštěvník
Vůbec nejsi paranoidní, prostě je to fakt, zejména pak pokud jde o naftu. A v Čechách šidí dokonce i Shell, který má jinde (myšleno na západ od našich hranic) naftu i benzín naprosto špičkové.

Napsal: sob pro 20, 2008 20:23
od Martin21
To u nás šetří i na tomhle :x ? Dá se to auto nějak vrátit do původního stavu? Zkoušel jsem čistič palivového systému od Valvoline, ale žádná změna.

Napsal: ned pro 21, 2008 2:55
od Návštěvník
u nás je prostě na piču všechno... celý stát :lol: :lol:

Napsal: ned pro 28, 2008 17:26
od 1616
když jsem byl v rakousku a nabral naftu,myslel sem že se auto splašilo ,byla to velká změna.

Napsal: pon pro 29, 2008 6:39
od mipesa
Bohužel, tento úkaz už pozoruji delší čas,když jezdím u Nás tak když autu naložím tak kolikrát lítají čerti z výfuku.Nedávno jsem bral v Rakousku a auto jelo o poznání lépe a tolik nečoudilo.To auto, ale bude čoudit i na jinou naftu než tu českou, protože už je výfuk plný sazí a popela a prostě to lítá ven.Stačí jen porovnat výfuky, co jezdí u nás a v Německu.Kdo máte možnost tak zkuste rozříznout výfuky a porovnat.

Napsal: pon pro 29, 2008 16:17
od Petr H.
Záleží co od jakého paliva čekáte. I u nás jsou obrovské rozdíly v PHM. Jak v v samotné spotřebě, tak v jízdních vlastnostech - akceleraci, tak v kouřivosti. Recenze doufám žádné dávat nemusím, je to obecně známé kde je nekvalitní palivo. To, že na plnou ujedete o 100 km míň a že to na prd jede pozná i řidičské nemluvně. To že to lépe jede, ještě nemusí nutně znamenat, že se jedná o kvalitní palivo. Stačí když si přitankuješ trochu benzínu a motor ti půjde daleko rychleji do otáček. Z palivářského ale i ekonomického hlediska máš palivo horší a hlavně dražší. Chytrý čerpadlář tě vzal na hůl a ty z toho máš ještě radost, že ti to líp jede... :wink: Pak takové palivo samozřejmě líp prohoří a tobě se zdá, že míň kouří. Je to ale na úkor jiných emisí. Jesli o tomhle chcete vědět neco víc stačí zagůglit.