Stránka 1 z 3

Test motorových naft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Napsal: stř zář 17, 2008 5:09
od jaryn

TEST MOTOROVÝCH NAFT

Napsal: ned říj 05, 2008 14:47
od Prd'ola
Tady se potvrzuje,to co tvrdím pořád.Neznamená že dobré jméno zaručuje nejlepší kvalitu.PAP-OIL lepší než SHELL,to mě ani nepřekvapuje.

Napsal: čtv led 08, 2009 10:21
od apach
Po přečtení tohoto testu jsem začal kupovat Verva Diesel a musím říci, že oproti běžně dostupnému dieselu třeba z OMV se chod motoru opravdu subjektivně zklidnil. Zajímalo by mě, zda má někdo z Vás podobnou zkušenost, popřípadě zda tentýž výsledek neudělá dolité aditivum...?

Napsal: čtv led 08, 2009 20:11
od Petr H.
Mám podobnou zkušenost. Blíže se k tomu rozepisuji jinde zde na foru. Podobnou službu udělá i vhodé aditivum. Také je toho zde spousta k nastudování.

Napsal: čtv led 08, 2009 20:50
od Matěj
No já si zase nemůžu vynachválit naftu u čerpačky Shell na dálnici Nové Strašecí - Praha, asi 5 kilometrů za Strašecím.

Rozdíl v jízdě auta je oproti jiné naftě i z jiných Shell pump tak markantní, že ho postřehla i moje manželka.
Nevím, jestli je to možné, ale je to prostě tak.

Beru tam jen občas, ale pokaždé jsem znovu a znovu překvapen. ( beru vždy do skoro prázdné nádrže a do plna ).

Napsal: pát led 09, 2009 18:15
od Petr H.
:wink: to je divné že??? Že by se nájemce zbláznil a nepřimíchával do toho podřadné uhlovodíky co tam nepatří??

Napsal: pon led 12, 2009 13:31
od Escort
Tak se mi jen potvrdilo to co už praktikuji několik let. Do běžné nafty ne z JZD apod. přidávám Vif superdiesel aditiv a jsem na tom cenově i kvalitativně (dle testu má nafta s Vif cetanové číslo 57,9) lépe než předražené prémiové i neprémiové nafty značkových pump.
Když jsem jednou zkusil pár nádrží Shelll diesel extra tak jsem na výkonu nepozoroval nic ale spotřeba se o cca 0,5 l zvýšila.

Test motorových naft

Napsal: pon led 12, 2009 14:07
od bodik65
Zdravím všechny,již delší dobu se mi zdá,že čerpací stanice Benziny,začínají býti lepší,než její konkurenti.Mám na mysli, pohonné hmoty.Ať je to už TOP Q DIESEL a nebo VERVA.Já osobně tankuji do TOP Q DIESEL,za současných 23,50 na jedné pumpě na Mostecku,myslím si,dost dobrý!!! :lol:

Napsal: pon led 12, 2009 14:15
od Demo
Panove, nevim, co resite, ale ja leju do sluzebniho transita (rv. 07,2.2 TDCi 81kW) naftu Shell (dle toho na jakou pistoli sahnu, tak bud normalni naftu nebo tu "lepsi").... Vyjedu, tak 6 nadrzi mesicne, nafta nezamrza, starty v -20°C bezpotizi... Takze nejaky aditiva, no ehm....

Napsal: pon led 12, 2009 16:04
od Návštěvník
Demo píše:Panove, nevim, co resite, ale ja leju do sluzebniho transita (rv. 07,2.2 TDCi 81kW) naftu Shell (dle toho na jakou pistoli sahnu, tak bud normalni naftu nebo tu "lepsi").... Vyjedu, tak 6 nadrzi mesicne, nafta nezamrza, starty v -20°C bezpotizi... Takze nejaky aditiva, no ehm....
No lebo ty nato se*es, mas sluzobne auto a ze v 150 tis. km budes mat vstreky ci cerpadlo kaput ta predpokladam nezaujima, ona ta nafta neni jen otom ci zamrza nebo nezamrza, ale okrem ineho aj aku ma mazivost, a ake su v nej cistiace prisady....

Napsal: pon led 12, 2009 18:22
od Matěj
Tak tvůj příspěvek jsem teda nepochopil, co dělá tak špatného, když bere do služebáka u Shell ?

Vysvětli nám to prosím.

Napsal: pon led 12, 2009 22:42
od Návštěvník
Vo svojej podstate nerobi nic zle, takto to robi 99% ludi co ma diesla, potom nadavaju ze im po 150-200t km odchadzaju CR vstreky, ze im to huly na cerno, a ze vsade kde prejde ich auticko sa po nom 10 minut neda dychat.... :-(

Napsal: úte led 13, 2009 11:03
od Demo
Potize s naftou nemam, asi proto, ze ji neustale "tocim". Na shell jezdim kvuli bodum a cistym hajzlikum. Jinak transitek dostava dostatecny servis od Forda vyrobce rika olej po 25 tkm, ja mu davam 15 tkm. Vetsinou jezdim delsi streky. Jen me toci, ze jezdi jen 159 km/h :(
Jedina zavada byl EGR ventil - vymeno v zaruce.
Jen jedna zrada, ze jsou zesedle a doskrabane "skla svetel"... po 85 tkm

pro anonyma

Napsal: čtv úno 05, 2009 8:44
od jelen
Nafta od Shella obsahuje dost čistících aditiv...takže zanesení bych se nebálm,naopak ti to tu soustavu procisti...a to,že motor kouří nemusí být naftou nybrž motorem apod...záleží na každem jak se k tomu autu chova...že natankuju u Shellky,tak v tom vidím jen plus...

Napsal: čtv úno 05, 2009 9:18
od Návštěvník
Co to mění na faktu, že Shell českého zákazníka programově šidí? A jak souvisí kouřivost naftového motoru s tím, jak se k němu chovám (samozřejmě pokud dodržuji základní pravidla zacházení s turbodieselovým motorem)?