Stránka 1 z 25

jak si zlepšit naftu sám

PříspěvekNapsal: ned říj 07, 2007 9:32
od stunik
Chlapi na tomto foru jsem našel tento návod:

dělám si vylepšovače sám. recept: vraž do půllitru M2T dvě deci ředidla S 6006D (BEZAROMATIK) -VYRÁBÍ balakom / tím zlepšíš cetany a mazivost. Když chceš i čistit tak přidej S 6001 jedno decánko a máš naftu jak pro F1. míchej s naftičkou 1:400. MAGDALEN UŽ LÉTA NEPODPORUJE VYKUKY.

Jaký na to máte názor, je to blost nebo reálné. M2T se říká zabíječ motorů, kdyby se to nahradilo jiným minerálním motorovým olejem?

PříspěvekNapsal: ned říj 07, 2007 13:04
od Návštěvník
No prave ze sa mi zda, ze tu bol spominany iny olej ako M2T, nejaka jeho lepsia nahrada.

PříspěvekNapsal: ned říj 07, 2007 21:17
od ka-spel
Prohledej http://www.motor-talk.de/ (přímý link a ani vyhledávání by ti jako tam nezaregistrovanému nefungoval). Takže se musíš proklikat. Doporučuji však registraci. Tolik informací co najdeš tam, na žádném tuzemském fóru nenajdeš.

Řešilo se to třeba na MB foru
http://www.motor-talk.de/forum/2-takt-o ... 23039.html
startsite - foren - PKW - Mercedes - Mercedes Motoren - 2-Takt-ÖL + Dieselkraftstoff?

Opel
http://www.motor-talk.de/forum/das-erge ... 24653.html
startsite - foren - PKW - Opel - # Omega & Senator
- Das Ergebnis: 2-Takt Öl im Diesel !!!!!

VW
http://www.motor-talk.de/forum/pd-und-2 ... 87983.html
startsite - foren - PKW - Volkswagen - VW Motoren - PD und 2T-Öl

atd. Hodně o tom psal i tamní olejářský guru Sterndoctor na nejobsáhlejším přes 721 stránek velkém VW fóru o olejích

http://www.motor-talk.de/forum/welches- ... ost4897921
startsite - foren - PKW - Volkswagen - VW Motoren - Welches Motoröl? (strana 84)

Ale žádný M2T, ale kvalitní syntetický olej pro dvoutakty, který dokonale shoří. Dávkování je navíc stejně minimální. Ale podle zkušeností je to hojně používáno mj. např. taxikáři, tir atd.

PříspěvekNapsal: pát říj 12, 2007 7:57
od Návštěvník
Směsí nafty a bezaromátového ředidla přikrmuji běloruskou naftu už dlouhé roky. Opravdu ředidlo zvyšuje kvalitu nafty. Přidávání oleje je zbytečné.Ředidlo zároveň udržuje parafín v tekutém stavu i při velkých mrazech , proto není potřebné používat v zimě jiné přípravky.Opravdu se nikdo nemusí obávat zadření čerpadla nebo zničení katalyzátoru. Výkon motoru Renault 2.2dci se po přidání 1% zvýší o 15-20%.

PříspěvekNapsal: pát říj 12, 2007 8:16
od ka-spel
Anonymous píše:Výkon motoru Renault 2.2dci se po přidání 1% zvýší o 15-20%.


Tak to je zralý na Chocholouška. :roll: Takový cifry nehází ani přední výrobci opičích kapek.

PříspěvekNapsal: pát říj 12, 2007 11:30
od Návštěvník
Je potřebné vyzkoušet pane Kas-peli.

PříspěvekNapsal: pát říj 12, 2007 17:22
od ka-spel
Já narážel na tu uváděnou úsporu 15-20 %. :? No není zase takový problém to vyzkoušet v laboratorních podmínách. V laboratoři mám známé a konkrétně naftu a oleje testují. Přidání ředidla podle bude mít vliv na bod vzplanutí a čerpatelnost za nižších teplot. Ale při takové koncentraci tomu moc nevěřím.

PříspěvekNapsal: pát říj 12, 2007 19:38
od Návštěvník
Opravdu když přidáte půllitr Bezaromatiku na plnou nádr , tak svůj diesel nepoznáte. Také jsem tomu nechtěl věřit ale je to tak. Tankuji své vozy většinou v Bělorusku , kde je nafta o něco málo kvalitnější ale pouze co se kouřivosti týče. Přes Bělorusko a Polsko nechám vůz kouřit a před vjezdem do Německa naftu obohatím ředidlem a kouření jak když utne. Provozuji takto několik vozů Renault Magnum a Liaz Xena. Ročně najezdí k mé velké spokojenosti více než dva miliony km mezi Běloruskem a Bretaní. To vše bez problémů s německou, belgickou a francouzkou policií. Ročně "ředidlovým zlepšením" ušetřím statisíce korun díky rozdílné ceně nafty.

PříspěvekNapsal: ned říj 14, 2007 1:54
od ka-spel
Škoda, že už nemám nafťáka, hned bych to vyzkoušel. Já na něm jen zkoušel úspěšně bio 30% a to se dnes bojí něktěří jedinci 5%. :roll:

PříspěvekNapsal: ned říj 14, 2007 11:21
od Návštěvník
No a kolik toho ředidla přidat třeba na 100l nafty :shock:

jaké ředidlo?

PříspěvekNapsal: ned říj 14, 2007 18:49
od stunik
Chápu tedy dobře, že to ředidlo mohu dát i do osobáku 1.9 tdi variabilní naklápění lopatek turba. 1% tzn. v mém případě 0,7L na nádrž? Jo a jaké ředidlo to S6006 ?

1,9 TDI

PříspěvekNapsal: stř říj 17, 2007 7:40
od Návštěvník
Už to zkouším ve svým Golfu 1,9 TDI 66kW a opravdu ten výkon vyrostl. Už jsem tak najel přes 500 km takže u toho zůstanu. :)

PříspěvekNapsal: úte lis 06, 2007 20:48
od peti
Ahojte Páni!

Mám škodu PICK-UP s motorom 1,9 D, skusal som uz kadejake aditiva, ale moze na 100% povedať, že zmes riedidla "BEZAROMATIK" a kvalitneho 2T oleja (iPONE FULL syntetik) zatiaľ neprekonalo nič. Motor ma vyšší výkon ( to cítiť veľmi - hlavne ak som naložený tak 300-400 kg tovaru), resp. pri "bežnom" jazdení má nižšiu spotrebu cca o 1 liter (netreba mu natoľko "tlačiť". AK má ešte voľakdo nejaké skúsenosti, tak nap´šte prosím. (...s dolitim C6001 na čistenie systému som ešte odvahu nemal)

...peti

PříspěvekNapsal: čtv lis 08, 2007 21:40
od Návštěvník
peti píše:Ahojte Páni!

Mám škodu PICK-UP s motorom 1,9 D, skusal som uz kadejake aditiva, ale moze na 100% povedať, že zmes riedidla "BEZAROMATIK" a kvalitneho 2T oleja (iPONE FULL syntetik) zatiaľ neprekonalo nič. Motor ma vyšší výkon ( to cítiť veľmi - hlavne ak som naložený tak 300-400 kg tovaru), resp. pri "bežnom" jazdení má nižšiu spotrebu cca o 1 liter (netreba mu natoľko "tlačiť". AK má ešte voľakdo nejaké skúsenosti, tak nap´šte prosím. (...s dolitim C6001 na čistenie systému som ešte odvahu nemal)

...peti

S 6001

PříspěvekNapsal: úte lis 13, 2007 8:37
od smoldo
Nazdar Páni. Chcem sa opýtať - Vážne to nemôže poškodiť motor?
Mam feliciu 1,9D a chcel by som ju trošku oživiť môžete ešte raz niekto napísať v akom pomere to riediť s tym olejom a kolko toho ide do plnej nádrže (40l). Diky