Stránka 2 z 4

Napsal: sob pro 31, 2011 22:57
od unlocking
Nevite na co jezdili v lete autobusy prazske MHD? Ja z nich teda cejtil jasnej fritak...

Napsal: ned led 01, 2012 1:15
od FF
...ak tam niečo smrdí, tak to bude "opencard"! :lol: :wink:

Napsal: čtv led 19, 2012 10:17
od Brembo
životnost motora možno neovlivní,ale životnosti vstrekovačom určite nepridá. Dalšou nezmienenou záležitostou je potreba drahého filtračného zariadenia a nutnosti chemického spracovania hydroxidom sodným a opatovnou filtráciou pri teplote 80 stupnov aby palivo splnilo požadované normy na zaradenie medzi palivá.

Napsal: čtv led 26, 2012 19:21
od NOVON
Nejlepší zkušenosti jsou ty vlastní,proto mám Peugeot 205 1.9 D jako hračku na pokusy a budu se zaobírat provozem na rozstlinný olej..Ty ceny benzínu a nafty jsou pomalu neúnosné!!!

Napsal: čtv led 26, 2012 19:24
od Demo
Schválně jsem se v Globusu díval na kolik přijde obyčejný řepkáč - cena přes 30 Kč není zrovna málo...

Napsal: čtv led 26, 2012 19:35
od NOVON
To se musí vychytávat řepku nebo slunečnici za 25 kč..:-)

Napsal: čtv led 26, 2012 20:35
od Pitris
NOVON píše:.....budu se zaobírat provozem na rozstlinný olej....
Tak alespoň ne v zimě - tak od +5-ti °C dolů to je sádlo. Čerpadlu by se to nelíbilo....

Napsal: pát led 27, 2012 13:44
od NOVON
No sbírám info o předehřevech a dvojnádržové zástavbě..Tady je informací až až... 8)

http://dieselpower.cz/forum/viewforum.p ... 361434a311

Napsal: sob led 28, 2012 22:05
od Pedro
Náše busy jezdí:Liaz,ranault-FAME,mín smrdí a alespon jede,před tim emulzní nafta. To byl humus línej,spotřeba jako prase. Oboje jen pokud je nad nulou,jinak všechny nafta.
iveco,sor=nafta.

Napsal: ned led 29, 2012 6:40
od bjukemen
..na dvojitu nadrž a podobne zabudne na olej budeš behať od jari do jesene a cez zimu nafta ,myslim že v konečnom dosledku sa to i tak vyplatí :)

Napsal: pon led 30, 2012 7:32
od NOVON
bjukemen píše:..na dvojitu nadrž a podobne zabudne na olej budeš behať od jari do jesene a cez zimu nafta ,myslim že v konečnom dosledku sa to i tak vyplatí :)
Sám jsem zvědav jak to pofachčí..Zatím je "pešrotek" ve fázi pilování technického stavu na STK..Co jsem se dočet tak např. Směsná nafta (MEŘO+NAFTA) je pro palivovou soustavu větší zlo než rostliný olej,z pohledu naleptávání těsnění apod..

Napsal: pon led 30, 2012 11:40
od bjukemen
..presne tak kedysi za "mladi" som do tempri čo som mal daval olej neviem už s ktoreho supermarketu hned na parkovisku,to vam ale boli pohlady ked som naštartoval a odišiel..


..momentlane aj ja hladam nejake vozítko čo sa bude dať prevadzkovat na olej

Napsal: pon led 30, 2012 12:11
od skodovkar
Staré Mercedesy (cca do W124), Volva a nebo koncernové rotačky aj.
Bez turba výhodou, neboť se má tendenci celé zalepit.

Napsal: pát bře 02, 2012 17:07
od skodovkar
Kamarád, který jezdí na rostliňák, tak dnes přijel s pažoutem a jezdí čistě na vyjetý motorový olej. Překvapivě málo to kouří, ale smrad je to velký. A nastartoval to i v -25C :wink:

Napsal: stř bře 21, 2012 20:02
od Pitris
skodovkar píše:.....dnes přijel s pažoutem a jezdí čistě na vyjetý motorový olej. Překvapivě málo to kouří, ale smrad je to velký. A nastartoval to i v -25C
Třeba v tom vyjetém oleji bylo už hodně "velké" procento nafty nebo benzinu......:idea: