Stránka 1 z 1

Mazda 6 gh 2.0 automat (2011)

Napsal: ned říj 01, 2023 14:26
od fasuto94
Zdravím, chtěl bych znát názor na Mazdu 6 gh 2.0 MZR disi 114 kw v automatu. Je tam znát pokles výkonu nebo něco jiného pro normálního uživatele? Prosím o zkušenost s tímto automatem. Spolehlivost? Mám se něčeho obávat? Moc díky.

Re: Mazda 6 gh 2.0 automat (2011)

Napsal: pon říj 02, 2023 12:26
od Pitris
Ahoj. Tyto testy si asi četl, ale třeba?
https://www.testyojetin.cz/ojete-vozy/m ... hlive-auto
https://www.autosalon.tv/novinky/ojetin ... 550e395a00

Já několik let jezdil s Accordem 2.0 který měl stejný výkon i krouťák a ve spojení s manuálem to nejelo vůbec špatně. A hlavně nad 4000 ot. v tom uměly docela "bouchnout saze" :twisted: :wink: Je ale fakt že automat to tlumí a řekl bych že Mazda na tom bude jízdně podobně. Jak motoricky, tak i (s) tím útlumem. Osobně bych bral manuál ale chápu když někdo jiný preferuje automat. Ovšem při koupi ojetiny to chce mít s sebou i někoho kdo tomu (hlavně, ale nejenom!) automatu rozumí a pozná v jakým je stavu.
Určitě nedat jenom na první dojem, nastartovat to studený (a ne někým předehřátý), jet to projet (a ne jenom okolo bazaru) a prohlídnout si to i ze spodu. A nechat si pár tisíc na servis po koupi - olej, svíčky, filtry, chladicí a brzdová kapalina, pneu, brzdy atd.
K těm olejům se ale ještě vrátím - Mazda je tak jako ta Honda japonka. Nepotřebuje v motoru extrasupr olej se "sto" normama ale měnit (i běžný) olej po 10 tkm nebo po roce. Co jde o automatickou převodovku, i tam to chce pravidelnost a měnit olej co 50 tkm nebo 5 let. A brát kvalitní benzin event. do něj přidávat nějaký "koření" (např. VIF, Wynns Supremium, Millers PPE).

PS: ale jestli si chtěl číst snad trošku něco jiného, pak sorry....🙃

Re: Mazda 6 gh 2.0 automat (2011)

Napsal: pon říj 02, 2023 21:37
od jerome
114kw verzia je disi tj priamovstrek. Osobne by som radšej zobral 108kw atmošku. Všetci vieme prečo.Ešte lepšie 2,5 :) len tú zohnať s automatom je zložitejšie.
Čo sa týka toho automatu tak je to klasický hydromenič tj kvázi bezporuchový,ale záleží ako sa predchádzajúci majiteľ oňho staral. Výmena oleja v ňom je dosť dôležitá. Problémy boli aj s chladičom oleja cez ktorý sa dostala voda do oleja a ak sa to neskoro zistilo začal horšie radiť a neskôr kaput. Treba ho riadne vyskúšať :!: :idea: Oprava je drahá !