Stránka 41 z 138

Re: Koncernak

Napsal: stř lis 27, 2019 21:17
od lefort
torro píše:Nehledě k tomu, že zde popisuji svoji osobní, praktickou zkušenost.
Akorát si nepamatuješ, jestli jsi jel s BMW, nebo Porsche, chápu... :lol:

Re: Koncernak

Napsal: stř lis 27, 2019 21:24
od Brembo
Tak dnes sa opat na hlavnu cestu natrepal k.k.ot v starej modrej Corse z vedladješ na hlavnu mimo obce kde je povolená 90. Ani trochu ho netrápilo,že sa tam vyteperil 30 km/hod a pokracoval veselo dalej 30. To že všetcia za ním museli brzdit-no problém. Tak som ho poriadne vytrubil. Už to raz zahral predo mnou,ten istý scenár,len som musel brzdit agresívnejšie. Ešte raz a už si ho ozaj pekne zastavím.
Tempomatistov zbožnujem,v obci najrýchlejší mimo každého zdržiavaju. A tiež zbožnujem kreténov čo Vás v obci predbehnu,len aby Vás vybrzdili,pretože hned na to odbočuju.

Re: Koncernak

Napsal: stř lis 27, 2019 21:28
od Pedro
Dneska jsem tocil Doupovske hory. Kdo byl na vojne jiste zna.
Asi se koncernaci lepili na ty co je pritahuji. Normalne nesleduji resp nevenuju moc pozornost pokud neco se neco nevymyka urcitym mantinelum. Mym. Nic se nedelo. Ani koncern.

Re: Koncernak

Napsal: stř lis 27, 2019 21:31
od Pitris
torro píše:Nehledě k tomu, že zde popisuji svoji osobní, praktickou zkušenost.
lefort píše:Akorát si nepamatuješ, jestli jsi jel s BMW, nebo Porsche, chápu... :lol:
:P :P Tak to potom ledacos vysvětluje....:P

Re: Koncernak

Napsal: stř lis 27, 2019 21:34
od Jerry3
torro píše:V takových zvláštních "koulích" je ukryt, doslova zavařen reproduktor.
Pak ovšem nechápu, jak vydává zvuk, přesněji jakým způsobem posílá dál zvukové vlny šířící se výhradně rozkmitáním vzduchu. Pokud by to bylo tak, jak píšeš, pak to popírá základní fyzikální princip akustiky.
torro píše: Stačí?
Tedy už proto mi takovéhle vysvětlení rozhodně nestačí!

Re: Koncernak

Napsal: stř lis 27, 2019 21:41
od Jerry3
Pedro píše:Dneska jsem tocil Doupovske hory... Nic se nedelo. Ani koncern.
No vidíš, já jel v sobotu v podvečer do okresního města, "celé" :) 4 km. A na tomto úseku jsem hned 2x nedostal přednost, v obou případech od koncerňáků. Jeden případ jsem zde již popisoval, tedy se nebudu opakovat, podruhé to bylo na kruháči. Cestou zpět naopak několik zdržovačů záměrně jedoucích tak, aby je nebylo možno legálně předjet. A opět samí koncerňáci! :x

Re: Koncernak

Napsal: stř lis 27, 2019 21:48
od torro
Jerry3 píše:
torro píše:V takových zvláštních "koulích" je ukryt, doslova zavařen reproduktor.
Pak ovšem nechápu, jak vydává zvuk, přesněji jakým způsobem posílá dál zvukové vlny šířící se výhradně rozkmitáním vzduchu. Pokud by to bylo tak, jak píšeš, pak to popírá základní fyzikální princip akustiky.
torro píše: Stačí?
Tedy už proto mi takovéhle vysvětlení rozhodně nestačí!
Zkrátka se budeš muset smířit s tím, že nevíš všechno. :?

Re: Koncernak

Napsal: stř lis 27, 2019 21:50
od Jerry3
torro píše:Zkrátka se budeš muset smířit s tím, že nevíš všechno. :?
Rád se smířím s tím, že zrovna ty mi to určitě nevysvětlíš. :mrgreen:

Re: Koncernak

Napsal: stř lis 27, 2019 22:03
od torro
Jerry3 píše:Rád se smířím s tím, že zrovna ty mi to určitě nevysvětlíš. :mrgreen:
Jsem rád, že jsme se shodli. Ne že bych nemohl, ale nechci. Koneckonců, jak občas tvrdíš, najdi si to. Informací je dost. :wink:

Re: Koncernak

Napsal: stř lis 27, 2019 22:04
od Pedro
Jestli ja vubec na nejakeho zdrzovace nekdy narazim. Ty se mi taky asi vyhybaji. Mozna je to i tim ze rozhodne nepatrim pracovne i soukrome k rychlikum.,
Pokud jedu s busem vyuziji omezovac jen na dalnici. Stejne tak s nakladakem. Kdyz s dodavkou, tak dalnice 110, jinde 80-90. No a stejne tak soukrome s oso.
Da se rict ze i skutr a moto taktez.
Nejak mi cekani dva roky na odmazani bodů do nuly, zklidnilo. A vyhovuje mi to.

Re: Koncernak

Napsal: stř lis 27, 2019 22:25
od Jerry3
Pedro píše:Jestli ja vubec na nejakeho zdrzovace nekdy narazim. Ty se mi taky asi vyhybaji. Mozna je to i tim ze rozhodne nepatrim pracovne i soukrome k rychlikum...
Konkrétní situace pro ilustraci:

Táhlá rovinka s kopce přeťatá kruháčem. Před kruháčem 70, koncerňák jede nějakých 80. Za kruhákem 50, koncerňák jede 63 (údaj z digitálního měřáku rychlosti nad chodníkem u vozovky). Následuje 70, jemu však rychlost stále klesá, poněvadž evidentně vyhodil rychlost, jenže klesání už skončilo a je tam pouze rovina. Stále plná čára, která se mění v přerušovanou až na patě přemostění železnice. V tu chvíli ovšem koncerňák jede už pouze nějakých 30 (stále na té 70-ce). Avšak v momentě, kdy mám šanci ho konečně předjet, zařadí a prudce přidá, abych se před něj nedostal.

Ten samý úsek, ovšem jetý v opačném směru. Na 70 jede jiný koncerňák slabých 50, ovšem stále mírně zrychluje. Přichází limit 50, ale v tu chvíli on již jede 65 (opět údaj z digitálního ukazatele u silnice umístěného v přibližně tomtéž místě, ale na opačné straně vozovky. Kruháč proti kopci projíždí krokem, musím řadit jedničku. Hned za kruháčem jsou dva jízdní pruhy proti stoupání, jenže do toho pravého, který není označený "pro pomalá vozidla", je třeba se zařadit. To on "samozřejmě" neudělá. Jelikož míjíme ceduli konce obce a začíná limit 70, nemohu ho líznout zprava. Na vrcholu kopce má "celých" 45 (dle mého tachometru), přičemž následuje zhruba kilometrová rovinka, ovšem s plnou čárou. Na konci omezení, kde již začíná standardní limit 90 a skončila plná čára, má nějakých 60 a velmi pomalým tempem zrychluje. Proti jede šňůra aut a přestože by se v pohodě vešla i čtyři vozidla vedle sebe, on jede levými koly přesně po dělící přerušované čáře... Atd. atd.

Re: Koncernak

Napsal: stř lis 27, 2019 22:39
od Jerry3
torro píše:Informací je dost. :wink:
Třeba tahle?
https://www.autoforum.cz/tuning/nemci-t ... i-riznout/

"Systém je vyroben z karbonové membrány nerezového vnějšího pláště, který je odolný proti povětrnostním podmínkám. Místo instalace se liší od modelu auta, například je vhodný prostor pro rezervní kolo."

Já myslím, že teď už je úplně každému jasné, o co tu jde! :lol: :P :twisted: :wink: :mrgreen:

Re: Koncernak

Napsal: stř lis 27, 2019 23:24
od pepoh
kktina reprak vo vyfuku, hlavne ze eu sprisnuje aj limity hluku.... :mrgreen:

Re: Koncernak

Napsal: čtv lis 28, 2019 9:24
od Jerry3
Pokud už někdo chce zvuk osmiválce, má si ho (ten osmiválec) pořídit!

Cokoli jiného je stejně trapné, jako titulek tohoto článku:
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/au ... n=Aktualne

A naskýtá se oprávněná otázka: Proč je většina trapností i zde spojena právě s VAGem? Že by vymývání mozků?

Re: Koncernak

Napsal: čtv lis 28, 2019 9:51
od Jerry3
Ještě snad na doplnění tohoto příspěvku:
Jerry3 píše:Konkrétní situace pro ilustraci:
...
Koncerňáky nenazývám předmětné řidiče proto, že zrovna řídili koncernové vozy, ale výhradně proto, že zcela egoisticky a navíc s notnou dávkou arogance přehlíželi dopravní předpisy a současně naprosto ignorovali potřeby ostatních kolem sebe.