Stránka 1 z 1

Ne-přímý vstřik

Napsal: čtv říj 12, 2017 16:16
od BigBang
NOVON píše:l...
Bavíme se o 1.4 tsi,ne o novem 1.5 tsi.
Ani 1.5 TSI EGR nemá, zatím. Stejně jako ještě nemá nepřímej vstřik, byť sací potrubí má přípravu...

Re: Ne-přímý vstřik

Napsal: čtv říj 12, 2017 16:29
od Jerry3
Já už dlouho tvrdím, že budoucnost patří hned trojímu vstřikování: nepřímému, přímému a nepřímému vstřikování vody. A nutný zásobník vody bude využíván zároveň jako zdroj vody k ostřiku mezichladiče přeplňování při jízdě pod plným plynem. Jenom nesmí mrznout... :mrgreen:

Re: Ne-přímý vstřik

Napsal: sob bře 24, 2018 13:47
od pepoh
NOVON píše:lengy60: Pravda to bohuzel je a ani tam nemusi byt EGR! Usazeniny na sacich ventilech u primovstriku se delaji uz jen olejovymi vypary z odvetrani bloku motoru a vika ventilu.Proste je nema co oplachovat,jen vzduch tezko."Je mi líto".
Bavíme se o 1.4 tsi,ne o novem 1.5 tsi.
+turbo a chladic ak tam je :?:

Re: Ne-přímý vstřik

Napsal: sob bře 24, 2018 14:55
od kornel
..neviem ako u iných priamovstrekov (iných producentov) ale u TSI (v prípade priamovstrekových) motorov ide zasieranie sania a sacích ventilov na vrub veľmi agresívne nastavenému vnútornému EGR.. Máme to reálne odpozorované z logovania 1.8TSI počas jazdy na príslušnom kanále diagnostiky,.. pri akých otáčkach, zaťažení, polohe akcelerátora, teplote a iné vstupy, dochádza k prekrývaniu sacích cez výfukové.. Závery sú hrozivé.. je to veľmi časté, a deje sa to bežne aj v pásme stredných a mierne vyšších otáčok.. má to vraj účel zlepšovať krútiaci moment a jeho priebeh, nielen emisie.. ťažko povedať, ale to čo sme zistili je jednoznačný drtivý vinník zasierania, a pokiaľ sa k tomu pridá aj postupné žranie oleja kvôli už mnou spomínaným failom so sprasenými stierakmi, tak ten proces zrýchľuje exponenciálne.

Re: Ne-přímý vstřik

Napsal: sob bře 24, 2018 15:18
od Brembo
v každom prípade na zasieranie sacej vetvy u priamovstreku aditívum do benzínu žiadny vplyv mat nebude. pomohlo by jedine dvojité vstrekovanie,to ale asi žiadny výrobca nemá. Dalšou alternatívou je preventívne pravidelné používanie čitiacich sprejov Wynns EGR 3 petrol a podobných.

Re: Ne-přímý vstřik

Napsal: sob bře 24, 2018 15:25
od kornel
Brembo píše:pomohlo by jedine dvojité vstrekovanie,to ale asi žiadny výrobca nemá.
..práve posledná generácia motorov 1.8 a 2.0TSI niektorých výkonových verzií, majú dvojité vstrekovanie (MPi + FSi).. ale napr. 2.0TSI 180kw v Octavia RS a Golf GTI Performance je len priamy vstrek hoci je to tiež nová generácia týchto motorov.

Re: Ne-přímý vstřik

Napsal: sob bře 24, 2018 15:30
od BigBang
1.5 by dvojí vstřik měla mít taky. Nebo minimálně pro něj má přípravu v sacím potrubí :wink:

A další paradox je, že zobecněně 2.0TSI pracuje v nízkých zatíženích na MPI a při vysokých na přímý vstřik. Tedy paradoxně obráceně než by se z podstaty obou vstřikování nabízelo...

Re: Ne-přímý vstřik

Napsal: sob bře 24, 2018 15:43
od lengy60
U 1.2 e-THP je přítomen pan Atkinson,který má eliminovat úsady na vnější straně sacích ventilů.

Re: Ne-přímý vstřik

Napsal: čtv bře 29, 2018 9:31
od Jerry3
BigBang píše:A další paradox je, že zobecněně 2.0TSI pracuje v nízkých zatíženích na MPI a při vysokých na přímý vstřik. Tedy paradoxně obráceně než by se z podstaty obou vstřikování nabízelo...
Mně to naopak připadá logické.

Re: Ne-přímý vstřik

Napsal: čtv bře 29, 2018 10:22
od Libor
BigBang píše:1.5 by dvojí vstřik měla mít taky. Nebo minimálně pro něj má přípravu v sacím potrubí :wink:

A další paradox je, že zobecněně 2.0TSI pracuje v nízkých zatíženích na MPI a při vysokých na přímý vstřik. Tedy paradoxně obráceně než by se z podstaty obou vstřikování nabízelo...
v kterém režimu ten motor obecně pracuje nejčastěji? :roll:

Re: Ne-přímý vstřik

Napsal: sob dub 14, 2018 19:48
od lengy60
Libor píše:
BigBang píše:1.5 by dvojí vstřik měla mít taky. Nebo minimálně pro něj má přípravu v sacím potrubí :wink:

A další paradox je, že zobecněně 2.0TSI pracuje v nízkých zatíženích na MPI a při vysokých na přímý vstřik. Tedy paradoxně obráceně než by se z podstaty obou vstřikování nabízelo...
v kterém režimu ten motor obecně pracuje nejčastěji? :roll:
Nejspíš podle toho,jak s tím dotyčný bude jezdit.Pokud to bude šudlat,tak MPI ve výkonu pak přímovstřik. :idea:

Re: Ne-přímý vstřik

Napsal: sob dub 14, 2018 19:59
od Libor
Sám jsis odpověděl... Čili 95% řidičů v naprosté většině v MPI režimu. Kdo to drží od nastartování stále pod zátěží? Těch 5%, možná.