Stránka 5 z 23

Re: Změny v (auto)legislativě

Napsal: stř srp 15, 2018 16:53
od Pitris
A ještě jedna změna (a snad k lepšímu :wink: )
https://m.novinky.cz/articleDetails?aId ... &sId=&mId=

Re: Změny v (auto)legislativě

Napsal: čtv srp 16, 2018 21:47
od skodovkar
To je otázka. Na stovárně jsem si měnil tachometr, protože mi nechodila ručička. Mechanismus je spojen i s počítadlem kilometrů. Takže jsem mezi dvěmi technickými kontrolami najel 40 000 km :roll: :roll: :roll:

Re: Změny v (auto)legislativě

Napsal: úte zář 04, 2018 8:03
od skodovkar
Zajímavé info, nevím čím budeme časem jezdit...
https://auto.idnes.cz/rozhovor-martin-h ... tomoto_fdv

Re: Změny v (auto)legislativě

Napsal: úte zář 04, 2018 19:13
od Pitris
Někdy by asi ledacos vyřešila i defenestrace - v Bruselu....

Re: Změny v (auto)legislativě

Napsal: úte zář 04, 2018 20:30
od pepoh
https://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000673 ... ri-benzine komentare pod clankom :lol:

https://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000612 ... a-nevratia
bez absolvovania WLTP a RDE je predaj nového auta v EÚ od soboty protizákonný, VW jednoducho nebude vôbec predávať celý rad áut.
Problém zaskočil mnohé automobilky. Volkswagen prestal predávať polovicu zo svojich modelov.
zaskocil?? vedeli to vcas. karma je zdarma, najma za dieselgate.
Emise podle nových norem: Toyota a PSA vše stihly, Škoda do konce roku

Re: Změny v (auto)legislativě

Napsal: úte zář 04, 2018 21:51
od tonny
Pitris píše:Někdy by asi ledacos vyřešila i defenestrace - v Bruselu....
:wink:

Re: Změny v (auto)legislativě

Napsal: úte zář 04, 2018 22:17
od spellcross
skodovkar píše:Zajímavé info, nevím čím budeme časem jezdit...
https://auto.idnes.cz/rozhovor-martin-h ... tomoto_fdv
zrovna jsem chtěl sem tenhle článek dát. To je k smíchu až k pláči. Nepředstavitelný peklo!

citát z Jaké pneu do Změny v (auto)legislativě

Napsal: pát zář 07, 2018 12:24
od bloke
A na kolko, 100 kg svalov (či skôr tuko-kostí-svalov :P)?
Ono je to ťažké, mnohí manažeři majú typicky 65 kg aj s oblekom a topánkami, iní riadiaci pozostatkovia z čias KSS KSČ typicky 120 kg+ (á la s. minister Richter), šoférujú už aj 17-19 roční muších váh... aj keď takých 5 kíl priemeru by mohli pridať, čo je zas pre auto prd.
75 kg je moja zatial nedosiahnutá méta na zhodenie, ale aj to by išlo o rannú váhu, najedený oblečený obutý, s taškou a pitím by som bol jeden človek v aute zas cez 80.
Takže normu objednávam pre 85 kg, to by mohli byť všetci priemerne spokojní :D.

Lenže to zas úplne neplatí na autá s jednou priemernou ženou :mrgreen: ;
normy vystaviť aspoň pre obe pohlavia
bjukemen píše:Mali by zmenit normu, 75kg chlap ? :-D

Re: Změny v (auto)legislativě

Napsal: pát zář 07, 2018 19:06
od Pedro
Jen zkušenost. Minulý týden jsem prodal motku a urednikovi se nelibila plna moc, kterou jsem dal overenou a z ofi webu staženou. Nového majitele vyhodil. Ten sel na jiny registr a úplně ok, za par minut prepsano.

Re: Změny v (auto)legislativě

Napsal: úte zář 11, 2018 17:20
od Pitris

Re: Změny v (auto)legislativě

Napsal: úte zář 11, 2018 17:35
od skodovkar
Pakliže při kontrole na STK nebo SME dojde ke zjištění nižšího stavu kilometrů na počítadle tachometru než při předchozí kontrole, provozovatel takového vozidla má na odstranění této závady lhůtu 30 dnů. Během této doby musí předložit platný protokol o provedení opravy nebo výměny počítadla ujeté vzdálenosti, jinak vozidlo ztratí technickou způsobilost. To je super, když máš pětimístné počítadlo :wink: Proto mám napsáno na https://www.kontrolatachometru.cz/ takové hovadiny:

Datum prohlídky Druh prohlídky Stav km Poznámka
18.09.2012 Opakovaná 123 500
24.08.2012 Pravidelná 125 368
28.06.2010 Pravidelná 24 369

A to jsem si předtím měnil tachometr, který měl cca 86tKm :?
Má se zapisovat stav počítadla ať si ho každý může dohledat. Další buzerace nedává smysl.

Re: Změny v (auto)legislativě

Napsal: pát zář 14, 2018 15:28
od Pitris
Že by se aspoň něco začalo v dobré obraceti https://www.novinky.cz/krimi/483351-poj ... -soud.html

Re: Změny v (auto)legislativě

Napsal: pát zář 14, 2018 21:03
od skodovkar
Kdo chce, tak si zaplatí DASku nebo něco podobného, daleko lepší než takové pojištění.

Re: Změny v (auto)legislativě

Napsal: sob zář 15, 2018 10:09
od bloke
Dostal som raz nálepku DAS, tipol som si načo bude vhodná, vyskúšal som a naozaj. Od jej umiestnenia na zadné okno klesol počet lepičov-sa za môj zadný nárazník (pozorovatelné v tom čase pred rokmi, teraz už nevedno). V súčasnosti už v SR ani nemajú tak peknú DASovitú nálepku https://www.das.sk/ .

Ale situácie na chodníkoch sa mi celé nepozdávajú, ako sa naň každý každý trepe hlava-nehlava.
Popri nejnedisciplinovanejšej množine účastíkov c.p. (cyklisti), sem očividne pribúdajú ďalší s množstvom svojich bezohladných zástupcov - drbú si to vo svojom konštantnom rozbehu aj 30km/h, ako na dráhe vystavanej iba pre nich.
Článok sa snaživo snaží, no keď svoje základné jasné povinnosti za dlhé roky nepochopila snáď väčšina cyklistov, tak ich (z neho) nepochopí ani plno elektro-kolobežkárov. Zvlášť keď je popretkávaný dobrými úmyslami, zároveň však aj zamotaniami sa do čudností:
Podľa majiteľa autoškoly Ľuboša Lipana platí, že ak ide po chodníku, nemal by ísť rýchlejšie ako je rýchlosť chôdze chodcov. Sám by ale elektrické kolobežky rozdelil podľa toho, na čo slúžia.
Ak slúžia na prepravu a jazdia vyššou rýchlosťou, tak to považuje za nemotorové vozidlo, ktoré nepatrí na chodník, ale na cestu.“

Re: Změny v (auto)legislativě

Napsal: stř zář 19, 2018 22:32
od skodovkar
Domorodé obyvatelstvo přesedlá na koně, nově příchozí si vezmou velbloudy. Chtěl jsem to dát do humoru, ale... :lol:
Výbor pro životní prostředí na návrh maltské sociální demokratky Miriam Dalliové vyzval k výraznému zpřísnění limitů CO2 u automobilů od roku 2021.
EU je pro některé země neomezených možností :wink:
https://auto.idnes.cz/automobilky-prisn ... tomoto_fdv

Miriam Dalli
Group of the Progressive Alliance of Socialists and Democrats in the European Parliament
Skupina Progresivní Aliance Socialistů a Demokratů v Evropském Parlamentu :(

Vzdělání:

2007-2013 : vysokoškolské vzdělání, práva: doktorka práv, Maltská univerzita
2001-2003 : vysokoškolské vzdělání: magisterský titul v oboru evropská studia, Maltská univerzita
1998-2001 : vysokoškolské vzdělání: titul MBA Executive, Maltská univerzita
1994-1998 : vysokoškolské vzdělání: bakalářský titul v oboru komunikace, BA (Hons), Maltská univerzita

Práce:
2013-2014 : veřejné služby, veřejná správa: poradkyně na ministerstvu energetiky
2010-2013 : soukromý sektor: Vodafone Malta
2005-2009 : soukromý sektor: vedoucí zpravodajství ONE News (TV)
1998-2005 : soukromý sektor: novinářka, ONE News (TV a rozhlas)


Obrázek
http://www.europarl.europa.eu/meps/en/1 ... LI_cv.html

Z toho je vidět, že je velikým "odborníkem" na dané téma. Já chápu, že i budižkničemové chtějí jíst, ale nemůže třeba pomáhat při pravidelném stěhování Europarlamentu mezi Štrasburkem a Bruselí? Případně vybírat na záchodcích nebo prodávat v bufetu? :|
Stačí se podívat jak se násoska Juncker potácí uprostřed té manéže https://www.youtube.com/watch?v=CPa7-WiZ3uE a těžko se ještě něčemu divit. Ale velice kulišácky ve střízlivé chvilce došel k tomu, že Stav EU za 2018 raději řekně ve FR a DE, aby mu tupá masa poddaných, která se standardně učí hlavně anglicky, nerozuměla.