Stránka 1 z 2

VTI

Napsal: stř čer 24, 2015 5:59
od jerome
lengy60 píše:Já taky nijak oleje od Mobilu nehaním a také píšu,že pro tu 1.4 bude pravděpodobně OK,ale pro moje VTI je to slabota.
Tak to je jasne ze pre 1.6VTi je to slabota lebo pri tomto nazve ma evokuje to co Pitrisa tj Honda Civic 1.6VTi co ide tocit do 9.000ot./min :wink: :mrgreen:

Re: VTI

Napsal: stř čer 24, 2015 6:16
od Jezevcik
Už jsem to tu psal také, že nechápu, proč PSA použije pro takovou chudinku (ve srovnání) toto legendární označení.

Re: VTI

Napsal: stř čer 24, 2015 6:22
od lengy60
Jezevcik píše:Už jsem to tu psal také, že nechápu, proč PSA použije pro takovou chudinku (ve srovnání) toto legendární označení.
Co myslíš tou chudinkou,1.6 VTI a pročpak?

Re: VTI

Napsal: stř čer 24, 2015 9:20
od jerome
Asi ze toci len do 6000 :P

Re: VTI

Napsal: stř čer 24, 2015 9:54
od lengy60
jerome píše:Asi ze toci len do 6000 :P
Já jsem sice naprostý amatér a už vůbec ne znalec japonských vozů,ale že by se to u Hondy hemžilo motory s otáčkami 9000 ot/min,to tedy jaksi nevidím. :lol:
https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_D_engine#D16Y7
Takže v porovnání s mým motorem,
https://en.wikipedia.org/wiki/Prince_en ... _aspirated
to žádný propastný rozdíl není. :mrgreen: :wink:

Re: VTI

Napsal: stř čer 24, 2015 10:02
od Durex

Re: VTI

Napsal: stř čer 24, 2015 10:15
od Pedro
Vti bylo urceno pro ostre motory Hondy,kdy se z nevelkych obsahu 1,6 a 1,8 dostavalo vysokych vykonu otackami k 9000. Tak to myslel Jerome. A taky to tak JE ! Ale je tomu jiz par let. Oznaceni Vti pro tuctovy motor,mi prijde zcestny...,
Tyto Hondy nesrovnavat s ostrejsimi hb od Citroenu.

Re: VTI

Napsal: stř čer 24, 2015 10:25
od lengy60
No a já zase vidím v názvu VTI pouze Variable Valve Lift and Timing injection,nic víc nic míň. :lol:

Re: VTI

Napsal: stř čer 24, 2015 12:07
od Colommbo
Devět tisíc otáček v autě - k čemu, dyť to má zvuk jak mixer a za chvíli z toho bolí hlava... :)

Re: VTI

Napsal: stř čer 24, 2015 12:09
od jerome
Durex píše:Že by to bylo jako toto?:
https://www.youtube.com/watch?v=GxiyHWbUjJE :lol:
Alebo toto : :mrgreen:
civic 1.6 vti acceleration
Nechcem tym naznacit ze to VTi-cko od PSA je nejake zle. To len v ramci diskusie :wink:
Aj ked v porovnani s tymto : Citroen DS3 1.6 VTi mi pride ten PSA jak sa povie po cesky hodne líný :mrgreen:

Re: VTI

Napsal: stř čer 24, 2015 12:15
od jerome
Colommbo píše:Devět tisíc otáček v autě - k čemu, dyť to má zvuk jak mixer a za chvíli z toho bolí hlava... :)
Colommbo to treba zazit ale zas to iste mozes povedat ty s tvojou V6 8) Tie otacky su tak pre mladsich a V6 pre pianko jazdu :wink:

Re: VTI

Napsal: stř čer 24, 2015 12:16
od Durex
Colommbo píše:Devět tisíc otáček v autě - k čemu, dyť to má zvuk jak mixer a za chvíli z toho bolí hlava... :)
Mě by to nevadilo,naopak je to racing :twisted: K čemu 20 000 otáček na moto? :lol: Mě to prostě neva. Někdo má rád bublajicích 2000 otáček a někdo uječenou malorážku. Oba 2 případy mají něco do sebe ... :wink:

Re: VTI

Napsal: stř čer 24, 2015 12:25
od lengy60
jerome píše: Nechcem tym naznacit ze to VTi-cko od PSA je nejake zle. To len v ramci diskusie :wink:
Aj ked v porovnani s tymto : Citroen DS3 1.6 VTi mi pride ten PSA jak sa povie po cesky hodne líný :mrgreen:
Já to také jako pokec beru. :D :wink:

Re: VTI

Napsal: stř čer 24, 2015 12:37
od Návštěvník
Velký rozsah využitelných otáček je vždy výhodou. Pak už je ale na řidiči, zda toho umí v praxi využívat, a samozřejmě také na konstruktérovi, jak nastavil zpřevodování (z hlediska využitelnosti onoho většího otáčkového rozsahu motoru).

Re: VTI

Napsal: stř čer 24, 2015 13:56
od Colommbo
Mně to (na autě jiného) taky neva, každému co jeho jest a Janovi (který má dnes jmeniny) dávám zcela za pravdu, že
Durex píše:...Někdo má rád bublajicích 2000 otáček a někdo uječenou malorážku. Oba 2 případy mají něco do sebe ... :wink:
Osobně bych si takové auto nikdy nepořídil, nebavilo by mě. Vyzkoušet možná, ale jinak
jerome píše:...Tie otacky su tak pre mladsich a V6 pre pianko jazdu :wink:
což se ale vzájemně nevylučuje s tím, co jsem před časem napsal v jiném vlákně
Colommbo píše:...se mi nějak začíná líbit (změněný) projev motoru ve vyšších otáčkách (4tis. a výš), je to docela návykový a já nejsem zrovna silná povaha, která by odolala... :oops: