EGR
Napsal: sob říj 25, 2014 19:39
Absolutne jasný prípad nefunkčných žeraviacich sviečok. Ale na to už hádam prišli a neviem kde by u 1,8 TD mal hladat váhu vzduchu. Navyše u tejto motorizácie bez I je odstavenie EGR viac než vítané,je to mechanika a každý atom O2 navyše len prospeje. EFR navyše práve naopak zvyšuje tepelné namáhanie motora prisávaním horucich splodín,pokial nemá predchladič,ten zase zatažuje chladiaci systém.marpie píše:Já bych do toho zaslepení nešel, protože nejsem zastáncem takových úprav. Taky si myslím že když už něco v autě je tak to tam je aby to fungovalo a ne zaslepovalo. Jen jsem o tom psal že jsem to četl, ale v žádném případě jsem to nehodlal udělat. Ten motor(startér) při těch mrazech točil naprosto normálně a prostě ne a ne chytit. Po nějaké době točení se chvilkama zdálo že začíná chytat ale ještě to chvíli trvalo a jakmile motor chytil tak to bylo tak nějak napůl a ještě chvíli trvalo než se motor rozběhl normálně. A během toho startu auto hrozně dýmilo a smrdělo. Mám výfuk směřovaný dolů a po těch startech byl na sněhu pod výfukem kruh plný černých nečistot. Teď za tepla mi to startuje naprosto suprově a téměř nezakouří. Chytá to na jedno nažhavení(radši ale preventivně většinou žhavím 2x) a jedno otočení klíčem bez plynu.Jiříček píše:Ať nikoho ani nenapadne EGR ventil zaslepovat nebo nějak vyřazovat z činnosti, aby se potom nedivil i ušima. Na základě přisávání určitého množství výfukových plynů pracuje režim vstřikování, určité množství výfukových plynů snižuje teplotu spalování, tedy tepelně odlehčuje motor. EGR ventil tam není pro srandu králíkům, když chceš výkon, tak musíš vědět jak ho správně bez poškození motoru dosáhnout.
Neřekl jsi, jestli se motor normálně při startu točil, nebo jenom kuckal...