Brzdy
Napsal: ned říj 19, 2014 14:44
A prečo nie? Keď už sú tam "4x nové kotúče a doštičky"Návštěvník píše:"...nové filtry PALIVA a vzduchu..."
A na základě toho mám uvěřit, že i ty zbývající informace jsou pravdivé?
A prečo nie? Keď už sú tam "4x nové kotúče a doštičky"Návštěvník píše:"...nové filtry PALIVA a vzduchu..."
A na základě toho mám uvěřit, že i ty zbývající informace jsou pravdivé?
Protože tam žádný "výměnný" filtr paliva není.emge píše:A prečo nie?
Tak ve stavu, v jakém jsou na fotce, by bylo nanejvýš vhodné je přebrousit - tento stupeň oreznutí se už "nezajezdí". Disky neoriginální, s bouchnutým límcem...emge píše:Keď už sú tam "4x nové kotúče a doštičky"...
Po důkladnějším shlédnutí fotek na mne ta výměna kotoučů působí jako snaha zamaskovat skutečný stav vozu...emge píše:Keď už sú tam "4x nové kotúče a doštičky"...
NESMYSL!! Dával se i do Combi a žádné časování sacích ventilů tam NENÍ! Jak bys chtěl časovat na jedno-váčkovém motoru??Návštěvník píše:Návštěvník ví s pravděpodobností hraničící s jistotou, že motor 2,0 MPI 8V 85 kW s časováním sacích ventilů se v případě Fabie fakt dával pouze do verze sedan. A uvěřím v to, že se mýlím, pouze na základě dostatečně pádných argumentů!
NE NEDÁVALY..Je to starý dobrý VW motor-litinový blok,hliníková hlava.Ovšem "zprasen na EURO 3"..lengy60 píše:No já se ptal,zda se do Fábie dávaly 2 druhy dvoulitrových motorů.Pokud tomu tak nebylo,tak si můžeš klidně vybrat. http://www.sauto.cz/osobni/hledani#_pag ... &model=707
Asi nějak ano,tak jako skoro vše..Ještě jsem to neřešil,tak že nevím jak..Návštěvník píše:To zprasení jde odstranit.
Jako i v Oktě to jede pěkně.Mě by spíše zajímalo,jak vyblokovat tu druhou Lambdu.Návštěvník píše:Přečipovat,je to jen software. I když na Fabii 85kw a poměrně vysoký točivý moment v pohodě stačí. To staré železo je dobrý pohon.
Novost kotoučů nepopírám, jen tvrdím, že ve stavu, v jakém jsou, již nelze dosáhnout toho, aby se celá dosedací plocha ve stopě desek očistila.lengy60 píše:Kotouče jsou nové určitě,desky pravděpodobně staré nebo si nesedly.Ta liška se udělá za vlhka klidně po týdnu stání na place.
Vycházel jsem z toho, že daný motor byl v "sousední" služební Oct.01, a šlo přesně o ten motor, o kterém se tu celou dobu vede řeč. Pokud jde o ono časování ventilů, jednalo se nikoli o aktivně řízený systém, ale o pasivní bazmek s vlečeným v rozvodech čímsi... Víc si teď nevzpomenu (mám za sebou 24 hodin cestování) a hledat se mi to nechce (nechtělo by se mi ani tak, jestli má někdo zájem, ať si to zjistí sám... ).NOVON píše:NESMYSL!! Dával se i do Combi a žádné časování sacích ventilů tam NENÍ! Jak bys chtěl časovat na jedno-váčkovém motoru??Návštěvník píše:Návštěvník ví s pravděpodobností hraničící s jistotou, že motor 2,0 MPI 8V 85 kW s časováním sacích ventilů se v případě Fabie fakt dával pouze do verze sedan. ...
Tak že jsi vedle,jak ta jedle..mody