Re: Jaké auto?
Napsal: čtv úno 12, 2015 16:41
Ten nejdebilnější tester,který je k prdu vyjde na cca 500,-Kč ,1/2 l DOT 4 vyjde na 80,-Kč . Troufám si tvrdit,že ten tester 6-8 let nevydrží.
Pokud bychom na to uplatnili čistě ekonomické hledisko, tak se tester nevyplatí ani při výměnách brzdovky v servisu. Ani tam ji totiž vždy nemění po 2 letech... . A pokud by ukazoval tester potřebu výměny kapaliny v souladu s předepsanými intervaly, tak na co ho pak mít, že? Mě by spíš zajímala rychlost absorpce vlhkosti, určitě taková informace by nebyla na škodu.lengy60 píše:Ten nejdebilnější tester,který je k prdu vyjde na cca 500,-Kč ,1/2 l DOT 4 vyjde na 80,-Kč . Troufám si tvrdit,že ten tester 6-8 let nevydrží.
Mě řekli po 2 letech v Peugeotu, že je dobrá. Asi mají kvalitní tester . V Suzuki ji po 2 letech měnili...tedy...říkali, že měnili .lengy60 píše:Jak nemění v servisu po 2 letech?
1) Těžko bych V Peugeotu protestoval v záruce proti úkonům, které jsou součástí garančních prohlídek. Tehdy jsem si olej dodal sám, přesto mi ho chtěli naúčtovat, takže nějaká jejich obava z výměny brzdovky nehrozí.lengy60 píše:Asi Tě mají v Peugeotu přečteného dost bych se divil,že by si tohle v autorizovaném servisu Suzuki lajzli,ale na druhou stranu jsem zažil,že byla zákazníkovi účtovaná výměna oleje,ale ve skutečnosti...
Tak jak kterému,já má třeba servis Citroen u nás v UL,kam bych nikdy auto nedal,ale do jiného jedu bez obav a nikdy mě neojebali.Můžeš se přes sklo dívat a dokonce jsem byl i na dílně,když jsme řešili jeden problém. Druhá věc je,že Tě může ošulit i ten garážník nebo neautorizovaný servis,je to o zkušenostech a lidech obecně. Jinak mému šemíkovi nevadí,když mu koukám pod ruce.NOVON píše:Lengy60:Snad nevěříš autorizovaným servisům..Mno stále se naivní lidé najdou..
No vždyť jsem už napsal:španěll píše:-kdo z vás už uvařil brzdovku?-
ti už ti to možná neřeknou. a třeba pár jich bylo i z Grossglockneru.
A ti, kdož vědí, čím se živím, nejspíše tuší, kam tím mířím...Návštěvník píše:P.S.: Ty, co se při tom ještě i nabourali, naštěstí řešil někdo jiný.
Tohle vyjadřuje naprosté nepochopení toho, jak funguje servis, přinejmenším během záruky. Jestliže totiž výrobce v servisním plánu předepisuje výměnu brzdovky v nějakém intervalu, tak zákazník tu práci s její výměnou zaplatí vždy, bez ohledu na to, zda byla či nebyla vyměněna! Ona práce je totiž zahrnuta v celkových nákladech na servisní prohlídku po určitém km proběhu či době. Jinými slovy, pokud zákazník za prohlídku zaplatil a neprotestoval proti "nevýměně" brzdovky, nechal se ošulit.Itall píše:... Ani tam ji totiž vždy nemění po 2 letech... . A pokud by ukazoval tester potřebu výměny kapaliny v souladu s předepsanými intervaly, tak na co ho pak mít, že? ...
Opět vyjádření mimo mísu: "výměna brzdovky" pouze v nádobce je snadno odhalitelná. Pokud člověk zrovna nemá "řídké hliníkáče", skrz které je vidět na brzdové třmeny, přesněji na jejich odvzdušňováky, pak stačí sundat jedno kolo a podívat se: pokud bylo s odvzdušňovákem/ky manipulováno, snadno se to na něm/na nich už na první pohled pozná.Itall píše:2) Ano, myslím, že mi brzdovku u Suzuki vyměnili, ale zkontrolovat to nedovedu, ani jsem nezkoušel, beztak bude stejné barvy, podívám se. Už ani na filtr oleje jsem nekoukal. Mám za to, že kdyby chtěli, tak nevýměnu brzdovky by si zrovna lajzli, páč se to nepozná, je to zánovní auto (2 roky) a dobře vědí, že se nestane nic. ...
Ano, to je údajně ten důvod. Značkový servis by měl být tak vybaven, aby zákazník mohl přihlížet z bezpečného místa, nemusí se motat přímo kolem auta.NOVON píše:Ital: Důvod proč se zákazník nemůže dívat na servis svého vozu je údajně ten,že to nedovolují Bezpečnostní předpisy..
Osobně mě to taky vadí,když mi někdo čučí pod ruky,akorát to znervózňuje..Mno ale jak mám dobrou náladu,tak to překousnu