Stránka 1 z 12

výfuk

Napsal: ned kvě 27, 2012 20:55
od Brembo
zdar. práve som zistil,že potrebujem nový výfuk na 15 roču Vectru-stredný diel+tlmič. Bosal neprichádza do uvahz hvoli cene tlmič 248€ strdný diel 195€ a kvalita nič moc. Tak sa rozhodujem eventuálne pre Walker alebo lacného poliaka Polmostrow. Aké mate s nimi skusenosti? Vdaka

Napsal: ned kvě 27, 2012 21:35
od Pitris
Já mám na autě polský Ulter, a v pohodě. Snad už jsou (aspoň některé) polské autodíly O.K....

Napsal: ned kvě 27, 2012 22:35
od emge
Skús pozrieť MTS:
MTS

Nedávno som menil na Felicii a prvý dojem je dobrý. Ale zatiaľ je to málo času na posúdenie kvality.

Možno by ešte dal niekde za dobrú cenu kúpiť Klarius, tie sa nedávno vypredávali.

Napsal: úte kvě 29, 2012 14:09
od Brembo
Ulter na moj model vyrába len univerzál,ten neprichadza do uvahy,prisposobenie by vyžadovalo náročné a presné ohyby rur. MTS je zase u Elit predražený,na inom webe je zakupitelný len tlmič. Polmostrow vychádza kopletne na 60€,poprehladával som net a zdá sa,že nie su až také šmejdy,zatial každemu vydržali viac než 3 roky. MTS by vychadzal tlmič a stredný diel na 175€ od Elitu.

Napsal: úte kvě 29, 2012 19:08
od emge
MTS za 175 EUR ešte nie je zlá cena. Skús sa informovať u nejakého miestneho predajcu na cenu, v súčasnosti má Elit pre predajcov zľavy na výfuky. Ja som kupoval už dávnejšie, ale tiež som kúpil za nižšiu cenu, ako odporúčanú.

Zlý výfuk Ti môže znížiť výkon a zvýšiť hlučnosť. Takže nižšia cena sa nemusí vyplatiť.

Ja som mal doteraz skúsenosti s Tyllom a Bosalom. Najhorší bol Tyll, s tým som bol nespokojný hneď po výmene. Trápil som sa s ním niečo vyše roka, potom som ho vymenil, aj keď ešte nevyzeral byť opotrebovaný. Vo vnútri však už hrkal. Pri porovnaní doby použiteľnosti najdrahší výfuk a najväčší šmejd.

Napsal: úte kvě 29, 2012 19:25
od Brembo
s Bosalom mám naopak ja zlé skusenosti. Ohyby trubky nesedeli,nešlo ani namontovat výfuk,po reklamácii to isté,takže my napokon vrátili peniaze.

Napsal: stř kvě 30, 2012 12:09
od emge
Ja som na Bosal výfuku musel ohýbať 2 úchyty (1 na zadnom a 1 na strednom), aby nešpanovali gumové závesy. Ale inak sadol. Po výmene za Tyll auto "ožilo", motor nemal problémy s vyššími otáčkami a bol tichší. Takže po funkčnej stránke to bolo dobré, ale vydržalo mu to cca 2 roky.

MTS sadol bez problémov, nič som prispôsobovať nemusel. Nie je to 100% kópia originálu (ako sa píše na stránke Elit), zadný diel je zhodný pre Feliciu aj Favorit, má okrúhlu koncovku a na pohľad je tlmič o ničo užší, ako originál. Ale kvalita vyhotovenia (ohyby, zvary) vyzerá dobre a jazdné vlastnosti auta sú tiež dobré, maximálne otáčky nie sú problém. Životnosť ukáže čas.

Ak niekto chváli Polmostrow bez nejakého porovnania, tak sa podľa toho orientovať veľmi nedá. Ja som tiež čítal hodne chvály na Tyll, pričom z vlastnej skúsenosti ho hodnotím ako šmejd a jeho kúpu za vyhodené peniaze.

Napsal: stř kvě 30, 2012 13:32
od Mirek1
Nevím ještě, jak dlouho vydrží, ale já jsem dával na Stilo prostřední a poslední díl výfuku Imasaf a sedl tam bez úprav, jako by to byl originál. Pokud vím, tak tato firma vyrábí díly výfuku i pro Opel a je za dobrou cenu.

Napsal: stř kvě 30, 2012 22:34
od NOVON
Já dával na audinu celý nový Polmóstrow a vydrbal jsem se!Výfuk je hlučný více než vyrezlý 22 letý originál co byl na autě..Dost mě to štve,bo sportovní zvuk jsem fakt nechtěl..Připadá mi,jakoby tam snad ani nebyly přepážky jak to hučí..Jen co bude trochu peněz navíc tak půjde pryč,nechám si ho na trubky a půjde tam Asmet nebo Izawit anebo Imasav..

Napsal: stř kvě 30, 2012 22:39
od skodovkar
Co se týká škoda zadohrabů, tak poláci taky naprostá katastrofa. Roury se musejí přihýbat i převařovat a výdrž taky nic moc oproti originálu, už se vyplatí ty čtyři stovky připlatit a koupit českou druhovýrobu.

Napsal: pát čer 22, 2012 13:43
od Brembo
tak nakoniec tam išiel Polmostrow s tým,že bude musiet prejst drobnou upravou. Trubka z výfuku nie je tvarovaná,je to len rovná rurá,takže nárazník by bol od sadzí. žial i MTF je na tom rovnako,z tlmiča tiež rovná rura. Tu nahradím tvarovanou z nerezu. Tlmič nie je hlučnejší ako originál,škoda,,sadol presne. Stredný diel som neskušal,tiež bude upravený,pojde tam športový rezonátor,zo skusenosti z Opel fora na mojom modeli to je cítit. Komletný nerezový výfuk by vyšiel na cca 200€,no na 16 ročnom aute neviem,či sa vyplatí.

Napsal: pát čer 22, 2012 14:37
od Itall
Také budu muset koupit na Fábii, tak mě to zajímá. Jeden servisman mi řekl, že Tyll jsou špatné, a pak zas mi řekl, že má Tyll, páč jsou to dnes jako originál (že je dělají pro servisy Škoda). Někdo zas, že s Polmo nemá problém. Asi zkusit ten Tyll, jsou dvouplášťové, prý dnes jako originál, a ten vydržel 10 let.

Napsal: pát čer 22, 2012 22:42
od emge
Tyll sa snaží prezentovať, že vyrába "originál" výfuky pre Škodovky, ale s výfukmi z prvovýroby to nemá nič spoločné.
Svoj názor som už napísal, na Felicii mám s výfukom Tyll najhoršie skúsenosti.
Ten môj Tyll bol tiež dvojplášťový, no vnútrajšok bor "rozsypaný" už po roku.

Napsal: sob čer 23, 2012 13:51
od Brembo
čo som poprezeral velké množstvo stránok,tak na Tyll boli zmiešané recenzie,ale prevládali negatívne,na škoda forach ale boli len negatívne ohlasy.

Re: aitivum VIF do benzinu - zkušenosti

Napsal: čtv bře 28, 2013 16:01
od NOVON
Polské výfuky Polmostrov mi nesmí do garáže..Je to šunt..Nepasujou a úroveň hluku je vyšší než u 20 let starého originálu..Kupuju a dávám italské ASSO nebo MTS..