Stránka 1 z 5

Aky diesel s nizkou spotrebou na dlhe trate?

Napsal: úte led 17, 2012 0:18
od Misojogi
znamy jazdi robit servis po celom Slovensku
rocne najazdi minimalne 30 000 km
chcel by si kupit diesel a rozmysla ake auto ...

momentalne ma Oktavku, ale chce skusit nieco ine
kriteriom je ale nizka spotreba... pod 5l/100km

co by ste doporucili ?

Napsal: úte led 17, 2012 6:43
od bjukemen
..prave som skapal podmienka je spotreba pod 5l !!!!!


..iba boha verím že na tej oktavke ma taku spotrebu by musel jazdiť ako dedo (itall) :lol:

..som sa nasral...nech na to zabudne dnešne auta zahltene DPF a spol maju spotrebu okolo 6L a viac zadarme sa jazdiť neda

Napsal: úte led 17, 2012 8:00
od Jezevcik
Hlavně příliš nevěř palubnímu počítači.Bývají optimistické.

Napsal: úte led 17, 2012 8:19
od Misojogi
no dobre a co navrhujete?
Mazdu ? Opel? Ford? VW ? Citroen?


inak ta spotreba je 5,1 litra ak jazdi do 110 km/hod
ale to je starsia Oktavka

Napsal: úte led 17, 2012 8:51
od skodovkar
Tvé požadavky jednoznačně směřují k 1,9TDI 66Kw. Dával se do octávek, seatů, audin, VW... O jiném diselu, který umí reálně a dlouhodobě pod 5l nevím. Snad ještě 1,9 SDI, což je to samé, ale bez turba.
Další dobrá možnost je LPG.

Napsal: úte led 17, 2012 9:09
od Pitris
V jednom z dílů Top Gear-u měli na jednu nádrž dojet 1200km s nejnižší spotřebou, ale normální jízdou. Když nepočítám (možná nepřekvapivého, ale takové auto si asi nekoupí) vítěze - Jaguar XJ Bi-turbodiesel, tak druhého nejlepšího výsledku dosáhl VW Polo 1.4 TDi.....
Ale ona spotřeba taky není úplně všechno.

Napsal: úte led 17, 2012 9:10
od bjukemen
..až a vymeniť oktavku za oktavku tak to dakujem pekne,si viem predstaviť čo by povedal modelář

Napsal: úte led 17, 2012 9:51
od Itall
Měl by ses někdy se mnou svézt, dedo :lol: .

Napsal: úte led 17, 2012 10:15
od skodovkar
Taky si myslím, že na to Ital šlape, ale musí, protože za 140tKm ještě neměnil palivový filtr :lol:

Napsal: úte led 17, 2012 10:42
od bjukemen
:lol: :lol: :lol:



.. LOL!!! no mám ja dosť s vás

Napsal: úte led 17, 2012 16:11
od Itall
Aktuálně na Fábii skoro 153000 km, příteli škodovkáři. To auto není moje (je otce), ale nevím, zda bych pal. filtr měnil, i kdyby bylo moje. Zajímavé, že v servisu (značkovém) se o takové výměně nikdy nezmiňují. Jestli je to choulostivá práce s malou vatou, nevím. Po výměně baterie jezdí dobře :P . Přecejen, chabá baterka se už projevovala, i když to startovalo. Např. vynecháváním (zapalování) na volnoběh - pokud tam není ještě jiný problém, který se s novou baterkou neprojeví. Také se stalo, že starter točil motorem jakoby dobře, ale už to nechytlo.

Napsal: úte led 17, 2012 16:26
od skodovkar
Každopádně otce ukecej, nebo mu dej dárek k narozeninám a nech to vyměnit. Filtr kolem 250Kč, práce jen na zvednutí auta odpojení, vyhození a nasazení. Salám to ocení.
Každým kilometrem se blíží druhá varianta a to sice oprava/repas pal. čerpadla v řádu několika tisíců. K tomu si připočti odtah vozu, protože na špagátu to neubrzdíš, kvůli mrtvému motoru.
Jen dodám, že mluvím v obou případech z vlastní zkušenosti.

Napsal: úte led 17, 2012 17:21
od Itall
K narozkám jsem mu koupil novou baterku :lol: . Jenže tu jsme tam dali sami, kdežto při výměně filtru se v tom někdo musí vrtat, to sám neumím, resp. bych se do toho nepouštěl. Vám odešlo čerpadlo?
Nabouranou Fábii jsem táhl dost daleko (nebudu tu psát, že až od Brna, aby se tu někdo náhodou nerozčílil :lol: ) a na špagátě jsme to ubrzdili, dokonce ten vzadu často brzdil za oba (pokud stačilo jen přibrzdit), páč v noci stopky do očí, opakovaně a z několika málo metrů, nejsou nic příjemného, zvláště když přední sklo se mlží. Také objížďky (prd..emi) kolem Jihlavy v té chvíli opravdu potěší. A šlo to - na špagátě. V nouzi jde spousta věcí. Přitom se také vybila ta dlouhožijící baterie, to měla asi 5 let. Pokud by se, nedejbože, něco podobného mělo opakovat, odtáhl bych to zas a už bych to šlo mnohem lépe, bez některých chyb. No, doufám, že se to nestane. Zrovna v tomhle nemusím opakováním dosáhnout dokonalosti :roll: .

Napsal: úte led 17, 2012 17:46
od To zas byl den
...teda klucí dlouho jsem tu nebyl, ale vobčas sem to tu fotil, k tý ochčávii tdi 66 kw musim jen říct že když je čiplá tak umí jec za 4,8 a to se nemusí ňák šetřit.Ochčávie jako auto nic moc ale ten motor v ní je suprovej.spotřeba je počítaná podle tankování a nalítaných km,žádnej písí.Na srágoru je to s 81 kw tam už se toho víc pos.rá gdešto u 66kw je to vobčas váha vzduchu nebo ventilátor chlazení se přidře.Toť můj názor.

Napsal: úte led 17, 2012 17:48
od skodovkar
Odešlo papínkovi na fávu se stříkačkou. Odtah v zimě do autoservisu. Jestli si dobře pamatuji, tak repas byl kolem 3000Kč a nové čerpadlo kolem 6000Kč.
Svaté membrány :wink: