Stránka 1 z 60

BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..

Napsal: čtv pro 29, 2011 21:34
od NOVON
Hoj chlopi,řeším nákup nových kotoučů na své Mondeo..Doteď tam byl komplet VALEO a nic moc,brzdit to brzdilo,ale 1 se zkroutil..Po srovnání na soustruhu jsem ho dal na druhou stranu a zkroutil se opět,tak že struktura matrošu už byla asi v čudu..Teď uvažuju o koupi kotoučů a desek ROADHOUSE nebo MEYLE... Jaké komponenty máte osvědčené vy?

Napsal: čtv pro 29, 2011 21:42
od skodovkar
Klasiku azbest AutoPal, kotouče no name :lol:

Napsal: čtv pro 29, 2011 22:16
od bjukemen
..tak Brembo platne sa mi rozhodne neosvedčili čakal by som že budu mäkšie,sa tvrde ako sklala to je na nič nebrzdi to nijak extra ked chceš kvalitu tak chod do Ate kotuče a TRW platne alebo aj ATE platne..


..potom Remsa brzdi dosť zle tiež sme mali na aute,Fomar tvrde, Icer tiež nie najidealnejšie..

..ked sa to zhrnie tak ATE,TRW,platničky

..kotuče Brembo (ale nie polske nahražky) ferodo,ATE,SBS,


Rh neviem niekto jazdi na kptučoch a bez zavad,podrobnejšie som sa tomu nevenoval,Meyle som mal na pežote v zadu ako kotuče tak aj platničky,už by som to nekombinoval takto,zabehlo sa to gut a asi aj brzdilo ale kotuče sa mierne zvlnili,zistene na STK

..otcovi na BMW som dal kombinaciu kotuče Samko a platničky TRW najazdene 50 000km a ako kotuče tak aj platničky ešte držia sice platne su pri konci ale to neva

..kamarat mal na G4 platničky Delphi aj v predu aj v zadu a brzdilo to až pridobre,ja mam na alfe platničky vpredu TRW a v zadu rigo brzdi vyborne

Napsal: pát pro 30, 2011 10:34
od NOVON
No TRW desky jsou tvrdé jako kámen.Měl jsem komplet TRW na předchozím autě a desky sežraly kotouče,ač to byly taky kotouče TRW..Pak jsem koupil desky RH (RoadHouse) a ty byly pěkně měkké,sice prášily,ale brzdilo to lépe a kotouče neubývaly..Osobně raději vyměním každý rok (35 000km) desky než kotouče..
Jinak můžu mít kotouče MEYLE 481kč/ks a desky MEYLE 760kč..,ale vůbec netuším kdo to pro MEYLE vyrábí,abych nenaletěl..Nebo další varianta je koupit komplet sadu od ROADHOUSE.. :?:
http://www.rajautodilu.cz/clanek/40/Kot ... dhouse.htm

Napsal: pát pro 30, 2011 11:35
od bjukemen
..tak toto je fakt zaujímave lebo TRW ma viac ludi a nestažuje si a už vobec ne na brzdny učinok...potom neviem no vezmi tie RH a uvidiš čo topovie

Napsal: pát pro 30, 2011 11:40
od Návštěvník
Já doporučuju Brembo a Ferodo za nic jiného bych svoje peníze nedal....(a vyzkoušel jsem hodně značek)

Napsal: pát pro 30, 2011 12:03
od NOVON
Anonymous píše:Já doporučuju Brembo a Ferodo za nic jiného bych svoje peníze nedal....(a vyzkoušel jsem hodně značek)
Měl jsem i kotouče BREMBO a desky TRW je odrovnaly po 1 pořádném zabrždění v létě na dálnici ze 150 na 80 km/h..Kotouče se prostě zvlnily..Nebylo to na mondeu,ale na AUDI 80,co jsem měl předtím..

Napsal: pát pro 30, 2011 12:27
od Pitris
NOVON píše:Měl jsem i kotouče BREMBO a desky TRW je odrovnaly po 1 pořádném zabrždění....
A jak si je měl "zajeté"? Nebylo to první pořádné zabrždění první zabrždění pro ně vůbec?
Já osobně - pokud je ta možnost - volím Nipparts (ano, asi je to "přebal", ale měl by to být přebal japonských výrobků), a zatím nezklamal - ani v brzdách, ani jinde.....
S brzdovými komponenty Brembo mám dobré zkušenosti na motorkách, stejně jako s Nissinem.

Napsal: pát pro 30, 2011 12:36
od Pitris
NOVON píše:Jinak můžu mít kotouče MEYLE 481kč/ks a desky MEYLE 760kč..,ale vůbec netuším kdo to pro MEYLE vyrábí.....
Dělá si je zřejmě "sama". Německá firma Meyle vyrábí náhradní díly podvozku, filtry, ložiska, uložení tlumičů, vodní pumpy, brzdové komponenty, autoelektro součástky, na automobily německé produkce, dále pak pro SEAT, SAAB, VOLVO a nákladní automobily MAN, MB, IVECO, SCANIA, RVI, VOLVO.
Podle www.mjauto.cz se Meyle díly ukázaly být stejné jako TRW, LEMFORDER, FEBI...

A "něco" i o (ne)vhodných kombinacích kotouč/deska je tady:
www.oleje.cz/forum/viewtopic.php?t=4457

Napsal: pát pro 30, 2011 14:20
od NOVON
Pitris píše:
NOVON píše:Měl jsem i kotouče BREMBO a desky TRW je odrovnaly po 1 pořádném zabrždění....
A jak si je měl "zajeté"? Nebylo to první pořádné zabrždění první zabrždění pro ně vůbec?
Já osobně - pokud je ta možnost - volím Nipparts (ano, asi je to "přebal", ale měl by to být přebal japonských výrobků), a zatím nezklamal - ani v brzdách, ani jinde.....
S brzdovými komponenty Brembo mám dobré zkušenosti na motorkách, stejně jako s Nissinem.
Ne,ne..byly zajeté.Měnil jsem je tehdy nějak zjara a dokud jsem je v létě pořádně nezatížil,tak byly v poho..Měly najeto cca 10 tis.km..

Napsal: pát pro 30, 2011 16:27
od NOVON
Pitris: Díky za odkaz na topic..Uplně jsem zapoměl,že tady něco takového bylo..Jsou tam ještě cenné modelářovy rady..

Napsal: stř led 04, 2012 22:26
od NOVON
Tak že chlopi třepání pi brždění mi nezpůsobovaly zvlněné kotouče,ale jiná struktůra materiálu v určitých místech kotouče..Prostě po očištění a odmaštění je rukou cítit jak jsou určitá místa hladší než jiná místa kotouče..Samo se bavím o účinné ploše..Vysvětluju si to tak,že jsem já nebo předešlý majitel odstavil auto s rozpálenými brzdami.Desky zůstaly sevřené a místně bud přehřály nebo spíše kotouč mimo desky jinak chladnul a jinak se vytvrdil matroš kotouče..Stočením se to naoko srovnalo,ale po čase zo začalo opět vibrovat..Ta struktůra materiálu je už neměnná..Hleděl jsem na to jak puk i po očištění a odmaštění je vidět jakoby obtisk desek na jinak hladké ploše..

Napsal: čtv led 05, 2012 7:31
od bjukemen
NOVON píše:
Pitris píše:
NOVON píše:Měl jsem i kotouče BREMBO a desky TRW je odrovnaly po 1 pořádném zabrždění....
A jak si je měl "zajeté"? Nebylo to první pořádné zabrždění první zabrždění pro ně vůbec?
Já osobně - pokud je ta možnost - volím Nipparts (ano, asi je to "přebal", ale měl by to být přebal japonských výrobků), a zatím nezklamal - ani v brzdách, ani jinde.....
S brzdovými komponenty Brembo mám dobré zkušenosti na motorkách, stejně jako s Nissinem.
Ne,ne..byly zajeté.Měnil jsem je tehdy nějak zjara a dokud jsem je v létě pořádně nezatížil,tak byly v poho..Měly najeto cca 10 tis.km..

..potom si mal padleky inak to proste neexistuje a dam na to ruku do ohna,nakolko na bmw e39 ktore važi kopec kíl a jazdí otec bežne brzdí zo 180 na 50 a držia ako svina žiadne vlnenie kotučov ani nič sa neudialo a ja tak isto na alfe ich mam a brzdia ako svina

Napsal: čtv led 05, 2012 11:54
od NOVON
Zajímavý článek,to by člověk neřekl...úplná alchymie.. :shock:

http://trinom.org/tmp/brakemyths.pdf

Napsal: čtv led 05, 2012 12:52
od Návštěvník
NOVON píše:Zajímavý článek,to by člověk neřekl...úplná alchymie.. :shock:

http://trinom.org/tmp/brakemyths.pdf


Zní to docela přesvědčivě. :wink: