Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Hombre
Příspěvky: 1929
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Hombre »

Colommbo píše: úte dub 22, 2025 11:38 Netuším, jak to mají motorcykly, ale u aut je napětí aku 12,6V v pohodě. Jestli vona to nebyla jen prostá řidičská chyba, kamaráde, prostě jsi nedobrzdil... :D
P.S. Chybu na silnici udělá někdy každý. A kdo ji nikdy neudělal, nikdy nejezdil. :)
Jirko, jezdím a obvzláště naložený tak , že mám těch 20m minimálně rezervu před sebou. V koloně jsem jel tak 40, před auto přede mnou z připojovacího pruhu na tvrdo mu tam vlítl s dodávkou, Šel na brzdy a já musel taky, ale 500kg to je znát i na suchu. Ta chyba ABS se po prudším brždění opakovala celé Polsko. Baron má elektrický posilovač, bere myslím 200W , to sníží napětí a to vyvolá chybu ABS, které se odpojí a brzdy jdou na tvrdo. První tři metry fungovalo, ale pak se odpojilo a brzdy se blokly.
Altík dobíjí ok, ale jak jde o větší náhlý odběr, to musí srovnat napětí sítě baterka, a ta musí být v kondici.
BMW R 1200 RT - Bělouš
BMW R 1200 RT - Baron
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 2063
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od BigBang »

Už jsem to trochu vydýchal, tak se s vámi mohu podělit o zážitek. Jak jsem již zmiňoval, byl jsem nucen koupit novou baterku. K mému překvapení, po nastartování se začaly linout z alternátoru divné zvuky. Po vytažení alternátoru z motorky jsem došel k milému a nemilému objevu zároveň. Původní podezření na KO ložisko se nepotvrdilo, našel jsem jen utržené šrouby. Bohužel šrouby, které drží ložisko ve skříni alternátoru. Co to znamená? Že výrobcem uvažovaný postup (de)montáže letí z okna. Nakonec rozborka a výroba speciálních přípravků sežrala celou neděli. Pecka kvůli 3 šroubkům M4 :( Po bližším prozkoumání je jasné, že všechny tři šrouby byly ukroucené. Čtvrtý byl OK, ale povolený...

Obrázek
A2 1.4TDI + T5 2.5TDI, 1.9TDI - Rav VMO
Cabrio 2.3E - 10w40
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
Ex: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 4072
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

No ještě že jsi šikovný a poradíš si ... Ale chápu, to mě taky vždy může jebnout, když se zjistí něco podobného
Jinak Karle, ty majitelé BMW mají na dovolenkách samé problémy ... :lol:
https://www.rajce.idnes.cz/durex1300/al ... 1673835020
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 10664
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Pan byl, kurwa, v Polsce...? :shock: :lol:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 4072
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Ne,já byl doma. A najednou rachot a konvoj BMW 1250RT. Na dvoře asi 16 poláků. Pierdole! A hned je o zábavu postaráno :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 10664
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

A ke všemu ještě určitě sežrali všechny buchty napečené na sobotu... :lol:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 2063
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od BigBang »

To je jasný, že žádný určitě nezbyly :mrgreen:

Co tomu, Durexi, bylo? Ložiska v tom oleji?

Jinak, když se ještě vrátím k tomu alternátoru, už je zpátky a dobíjí ;) A pro hnidopichy a japanofily, altík je Denso made in Japan a evidentně jsem byl první, kdo do něj lezl.
A2 1.4TDI + T5 2.5TDI, 1.9TDI - Rav VMO
Cabrio 2.3E - 10w40
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
Ex: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 4072
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Já bych byl pro japanofily taky zklamaním,jelikož 90% všech motorek jsou japonci a jak se to sere :lol: Ale je fakt,že oproti germánům nebo italům je tam značný rozdíl :D

Ty ložiska jsou z uložení kliky na BMW F800. Ale nakonec se to nedělalo. Majitel to radši prodal. Běželo to a vlastně to nebylo nijak výrazně poznat. Ale jednou se to někomu ozve ... :twisted:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 2063
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od BigBang »

Takže doslova časovaná bomba. Bohužel mi něco říká, že pan majitel to asi kupujícímu zapomene při prodeji říct :?

Mimochodem, na podzim bych rád na mé italce vyměnil rozvodový řetěz (předpis je po 40) a zkontroloval ventilové vůle. Chce se ti, Durexi, exkurze do italského světa? :mrgreen:
A2 1.4TDI + T5 2.5TDI, 1.9TDI - Rav VMO
Cabrio 2.3E - 10w40
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
Ex: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 4072
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

To už je na něm. Já mu to všechno ukázal a řekl a jak s tím naloží už je jeho věc.

Jinak určitě. Teď tu dělám jednu Laverdu a to je taky chuťovka :D Jinak ventilové vůle se asi budou seřizovat,ale rozvoďák s největší pravděpodobností bude ok a nebude ho třeba měnit. Ale to by se vidělo až po demontáži
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 2063
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od BigBang »

Pokud vím, tak ventilové vůle jsou skrze podložky mezi ventilem a hrníčkem. Co jsem dohledával, tak by měly mít stejný rozměr jako nějaký Japonci. A rozvoďák je taky nějakej normálně dostupnej, co jsem dohledával :wink:
A2 1.4TDI + T5 2.5TDI, 1.9TDI - Rav VMO
Cabrio 2.3E - 10w40
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
Ex: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 4072
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Však jo,ventilove vůle nejsou problém. Ani rozvody ne. Jen že většinou je rozvodak ok a není třeba měnit.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Odpovědět