
Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
- Durex
- Příspěvky: 4062
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Hezké přání. Opravdu je potřeba dávat pozor. Jeden z prvních nehodovych plodů této sezóny mám na dílně. A to mu předávám moto a každému říkám: Máš nové pneu,je potřeba je cca 20 km opatrně zajet. Navíc je zima. Studenej asfalt ... za 10 minut telefon a jedu motorku tahat z pole ... je to marný,je to marný... a přitom v tom věku by chlap už měl mít rozum ... 

Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- BigBang
- Příspěvky: 2054
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Klasika. Kolega z práce odložil motorku 200m od garáže poté, co přezul na nové pneu. A to jel opatrně, protoženove pneu...
Jinak já zatím sezonu začal tréninkem v pitlandu. Rozhodně doporučuji všem, kdo jezdí jednou stopou a vlastně i těm, co ne. Člověk si může zkusit jít až na hranu nebo i za ni v relativně bezpečném prostředí, kde člověku hrozí převážně jen modřiny, když se "zadaří". Mně se dnes během ani ne hodiny zadařilo hned 3x
Jinak já zatím sezonu začal tréninkem v pitlandu. Rozhodně doporučuji všem, kdo jezdí jednou stopou a vlastně i těm, co ne. Člověk si může zkusit jít až na hranu nebo i za ni v relativně bezpečném prostředí, kde člověku hrozí převážně jen modřiny, když se "zadaří". Mně se dnes během ani ne hodiny zadařilo hned 3x

A2 1.4TDI + T5 2.5TDI, 1.9TDI - Rav VMO
Cabrio 2.3E - 10w40
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
Ex: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Cabrio 2.3E - 10w40
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
Ex: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
- Colommbo
- Příspěvky: 10654
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Dyť to tvrdím furt - čtyři kola jsou víc než dvě...!
Taky mám od včerejška nový gumy a vím, že tak 200km musím dávat Bacha.

W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- BigBang
- Příspěvky: 2054
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To jsou, ale třeba tohle bych autem rozhodně nenazýval 

A2 1.4TDI + T5 2.5TDI, 1.9TDI - Rav VMO
Cabrio 2.3E - 10w40
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
Ex: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Cabrio 2.3E - 10w40
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
Ex: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
- Colommbo
- Příspěvky: 10654
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tuhle šílenost určitě taky nee
https://www.autorevue.cz/ctyrkolka-sv10 ... -1200-koni

W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- BigBang
- Příspěvky: 2054
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak to už je opravdu jen auto s řídítky
Vůbec nechápu, k čemu by taková věc měla být...

A2 1.4TDI + T5 2.5TDI, 1.9TDI - Rav VMO
Cabrio 2.3E - 10w40
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
Ex: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Cabrio 2.3E - 10w40
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
Ex: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
- Colommbo
- Příspěvky: 10654
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Možná aby svět viděl, co na Slovensku umí vyrobit. A když o to je případně zájem (přinášející peníze), pak se dílo zdařilo. Pěkný kousek třeba do luxusní velkogaráže bohatého šejka, jinak to, aspoň po mém soudu, smysl postrádá. 



W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Včera jsem vrátil z cest , 4 dny Polsko přes Velikonoce. Nové zajeté gumy Michelin road 6 . Za Katowicema v pátek fronta 30 km , stavba bahno na cestě. Na zbytcích mokrého ujetého bahna jsem musel na brzdy. Předek podjel ,již jsem myslel, že budu v kufru auta přede mnou. Nakonec bez škrábance vedle něj ve škarpě. Poláci ochotní pomohli vytáhnout.
. Proč to píši, v tu nejblbější chvilku selhala baterka. Jak jsem přibrzdil, kleslo napětí , ABS vyhodnotilo chybu a přestalo fungovat, proto se bloklo přední kolo a již jsem se vezl. Nezbývalo brzdit přerušovaně a zamířit do strouhy vedle auta. Takto jsem odjel zbytek Polska. Startovalo, napětí na budíku 13,8V ale po vypnutí klíčku a po půl hodině v síti jen 12,6V.
Baterka objednaná
Baterka objednaná
BMW R 1200 RT - Bělouš
BMW R 1200 RT - Baron
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Baron
Valvoline All-Climate 20W-50
- Colommbo
- Příspěvky: 10654
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Netuším, jak to mají motorcykly, ale u aut je napětí aku 12,6V v pohodě. Jestli vona to nebyla jen prostá řidičská chyba, kamaráde, prostě jsi nedobrzdil... 
P.S. Chybu na silnici udělá někdy každý. A kdo ji nikdy neudělal, nikdy nejezdil.

P.S. Chybu na silnici udělá někdy každý. A kdo ji nikdy neudělal, nikdy nejezdil.

W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- BigBang
- Příspěvky: 2054
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Já mám letos zkušenost s moto baterkou tak bídnou. Pro jednou jsem ji na podzim vytáhl z motky, nabil a uložil ve sklepě, kde je přes zimu cca 14°C. Před měsícem jsem ji nabil znovu a ve čtvrtek ji dal.na oživení znovu. Po dvou hodinách na nabíječce jsem ji šoupl do motky a... ani neotočila motorem. Napětí taky 12,5V
A2 1.4TDI + T5 2.5TDI, 1.9TDI - Rav VMO
Cabrio 2.3E - 10w40
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
Ex: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Cabrio 2.3E - 10w40
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
Ex: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
- Colommbo
- Příspěvky: 10654
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Já si nemůžu pomoct - že by za jízdy najednou zkolabovala baterka až natolik, že by způsobila popisovanou situaci, se mi nezdá... 

W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Na olovňák je od podzimu do jara bez dobíjení dlouhá doba.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
SMT 890 Motorex Power Synt 4T 10W-50
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
SMT 890 Motorex Power Synt 4T 10W-50
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
- Colommbo
- Příspěvky: 10654
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Může být. Moje vlastní zkušenost je však následující: dva a půl roku stará Varta Silver Dynamic 74Ah po vyndání z Omči další dva roky ve sklepě a jednou za rok (když jsem si vzpomněl...
) dobitá inteligentní nabíječkou. Pak jsem ji daroval kamošovi do jeho francouzského 2.0 HDI a jezdí s ní už tři roky... 


W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Já k tomu taky dodám "Může být". Prostě obligátně je to individuální. Stav sulfatace, samovybíjení a taky návrh baterky. Velká baterka, když má po dobití jen 12,5V (50% kaapcity), tak furt může startovat kafemlýnek...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
SMT 890 Motorex Power Synt 4T 10W-50
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
SMT 890 Motorex Power Synt 4T 10W-50
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Doležité je napatie pri štarte. Zasulfátovaná baterka može klesnut i pod 10V a vtedy už vypína zapalovanie. Spuštač ale točí veselo dalej.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 96 kW -153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta