Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 4062
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Hezké přání. Opravdu je potřeba dávat pozor. Jeden z prvních nehodovych plodů této sezóny mám na dílně. A to mu předávám moto a každému říkám: Máš nové pneu,je potřeba je cca 20 km opatrně zajet. Navíc je zima. Studenej asfalt ... za 10 minut telefon a jedu motorku tahat z pole ... je to marný,je to marný... a přitom v tom věku by chlap už měl mít rozum ... :D
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 2054
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od BigBang »

Klasika. Kolega z práce odložil motorku 200m od garáže poté, co přezul na nové pneu. A to jel opatrně, protoženove pneu...

Jinak já zatím sezonu začal tréninkem v pitlandu. Rozhodně doporučuji všem, kdo jezdí jednou stopou a vlastně i těm, co ne. Člověk si může zkusit jít až na hranu nebo i za ni v relativně bezpečném prostředí, kde člověku hrozí převážně jen modřiny, když se "zadaří". Mně se dnes během ani ne hodiny zadařilo hned 3x :mrgreen:
A2 1.4TDI + T5 2.5TDI, 1.9TDI - Rav VMO
Cabrio 2.3E - 10w40
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
Ex: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 10654
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Dyť to tvrdím furt - čtyři kola jsou víc než dvě...! :D Taky mám od včerejška nový gumy a vím, že tak 200km musím dávat Bacha.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 2054
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od BigBang »

To jsou, ale třeba tohle bych autem rozhodně nenazýval :mrgreen:
A2 1.4TDI + T5 2.5TDI, 1.9TDI - Rav VMO
Cabrio 2.3E - 10w40
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
Ex: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 10654
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 2054
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od BigBang »

Tak to už je opravdu jen auto s řídítky :roll: Vůbec nechápu, k čemu by taková věc měla být...
A2 1.4TDI + T5 2.5TDI, 1.9TDI - Rav VMO
Cabrio 2.3E - 10w40
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
Ex: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 10654
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Možná aby svět viděl, co na Slovensku umí vyrobit. A když o to je případně zájem (přinášející peníze), pak se dílo zdařilo. Pěkný kousek třeba do luxusní velkogaráže bohatého šejka, jinak to, aspoň po mém soudu, smysl postrádá. :)
Obrázek
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Hombre
Příspěvky: 1928
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Hombre »

Včera jsem vrátil z cest , 4 dny Polsko přes Velikonoce. Nové zajeté gumy Michelin road 6 . Za Katowicema v pátek fronta 30 km , stavba bahno na cestě. Na zbytcích mokrého ujetého bahna jsem musel na brzdy. Předek podjel ,již jsem myslel, že budu v kufru auta přede mnou. Nakonec bez škrábance vedle něj ve škarpě. Poláci ochotní pomohli vytáhnout. 🤣. Proč to píši, v tu nejblbější chvilku selhala baterka. Jak jsem přibrzdil, kleslo napětí , ABS vyhodnotilo chybu a přestalo fungovat, proto se bloklo přední kolo a již jsem se vezl. Nezbývalo brzdit přerušovaně a zamířit do strouhy vedle auta. Takto jsem odjel zbytek Polska. Startovalo, napětí na budíku 13,8V ale po vypnutí klíčku a po půl hodině v síti jen 12,6V.
Baterka objednaná 👍
BMW R 1200 RT - Bělouš
BMW R 1200 RT - Baron
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 10654
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Netuším, jak to mají motorcykly, ale u aut je napětí aku 12,6V v pohodě. Jestli vona to nebyla jen prostá řidičská chyba, kamaráde, prostě jsi nedobrzdil... :D
P.S. Chybu na silnici udělá někdy každý. A kdo ji nikdy neudělal, nikdy nejezdil. :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 2054
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od BigBang »

Já mám letos zkušenost s moto baterkou tak bídnou. Pro jednou jsem ji na podzim vytáhl z motky, nabil a uložil ve sklepě, kde je přes zimu cca 14°C. Před měsícem jsem ji nabil znovu a ve čtvrtek ji dal.na oživení znovu. Po dvou hodinách na nabíječce jsem ji šoupl do motky a... ani neotočila motorem. Napětí taky 12,5V
A2 1.4TDI + T5 2.5TDI, 1.9TDI - Rav VMO
Cabrio 2.3E - 10w40
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
Ex: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 10654
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Já si nemůžu pomoct - že by za jízdy najednou zkolabovala baterka až natolik, že by způsobila popisovanou situaci, se mi nezdá... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1951
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od rousini »

Na olovňák je od podzimu do jara bez dobíjení dlouhá doba.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
SMT 890 Motorex Power Synt 4T 10W-50
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 10654
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Může být. Moje vlastní zkušenost je však následující: dva a půl roku stará Varta Silver Dynamic 74Ah po vyndání z Omči další dva roky ve sklepě a jednou za rok (když jsem si vzpomněl... :oops: ) dobitá inteligentní nabíječkou. Pak jsem ji daroval kamošovi do jeho francouzského 2.0 HDI a jezdí s ní už tři roky... :P
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1951
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od rousini »

Já k tomu taky dodám "Může být". Prostě obligátně je to individuální. Stav sulfatace, samovybíjení a taky návrh baterky. Velká baterka, když má po dobití jen 12,5V (50% kaapcity), tak furt může startovat kafemlýnek...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
SMT 890 Motorex Power Synt 4T 10W-50
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Brembo
Příspěvky: 2507
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Brembo »

rousini píše: úte dub 22, 2025 17:38 Já k tomu taky dodám "Může být". Prostě obligátně je to individuální. Stav sulfatace, samovybíjení a taky návrh baterky. Velká baterka, když má po dobití jen 12,5V (50% kaapcity), tak furt může startovat kafemlýnek...
Doležité je napatie pri štarte. Zasulfátovaná baterka može klesnut i pod 10V a vtedy už vypína zapalovanie. Spuštač ale točí veselo dalej.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 96 kW -153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Odpovědět