A jak jsi na té fotce omládl, málem jsem tě nepoznal.
Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
BMW R 1200 RT - Bělouš
BMW R 1200 RT - Baron
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Baron
Valvoline All-Climate 20W-50
- Colommbo
- Příspěvky: 10545
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tohle je přece úplně božíííííííí...!
https://www.youtube.com/shorts/4GSzkjuOA6o

W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
A neměl to na servis Honza von Třebky?

Běží krásně


Běží krásně

Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Bridgestone Blizzak LM-005
Léto: Penrite HPR 5 5w40, Bridgestone Turanza 6
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Bridgestone Blizzak LM-005
Léto: Penrite HPR 5 5w40, Bridgestone Turanza 6
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Takhle mi Jawa 21 tedy nejela. Možná bych se i bál.
Měl jsem i Jawa 90 cross ale projev nebyl takový ostrý, sériovka. Je tomu 43 let.
https://www.youtube.com/watch?v=bRgpmQS-Xro
Borec se tím baví, tady i Mustang
https://www.youtube.com/watch?v=cN0TlcvMIhg



https://www.youtube.com/watch?v=bRgpmQS-Xro
Borec se tím baví, tady i Mustang
https://www.youtube.com/watch?v=cN0TlcvMIhg

Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 10W-40
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 10W-40
- Colommbo
- Příspěvky: 10545
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Mustanga (J23) jsem v letech dozrávání míval a půjčenou krosku jsem kdysi položil, naštěstí jen lehce. Šmarjájozef, to bývaly časy...! 

W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- Durex
- Příspěvky: 4053
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
No když pominu moje začátky na pařízkovi ve 13 tak sem rád,že mě tahle éra minula a že sem si mohl užívat jízdu na motorce a né trápení
Tady v Třebechovicích je dost početná základna ladičů mopedů a kolem roku 2000 se tu jezdil i tajný závod. Stejně jako Praha, Hroška,Břehy atd. Byl to vlastně takový celorepublikový podnik motogp. A co jde vydolovat z mopeda je neskutečný. Teda abych byl přesný,tak z karterů mopeda. Zbytek už je úplně něco jiného. Ale 50 ky točí k 15000 ot a 70 ky kolem 12000. na motoru je přes 10 koní a maximálka kolem 130 km/h.
Letos sem měl možnost se zůčastnit tajného motoorientačního závodu. Kluci to jeli na stadákách a já si vzal to nejmenší co mám. tedy hondu cbr 400rr. Startovalo se po minutě a vyrážel sem 8. Přestože sem kolikrát měl na tachometru 160,tak sem ty kluky nedohnal. Na 100 km okruhu mi nadělili dobrou bídu. Takže respekt trapičům malých kubatur
Tady pár videi pro navození atmosféry co jsem našel na netu
https://www.youtube.com/watch?v=8yg5F-m ... l=JirikXXL
https://www.youtube.com/watch?v=6RLAsLo ... slavSoukup
https://www.youtube.com/watch?v=Sk1sJiu ... =RaceMoped

Tady v Třebechovicích je dost početná základna ladičů mopedů a kolem roku 2000 se tu jezdil i tajný závod. Stejně jako Praha, Hroška,Břehy atd. Byl to vlastně takový celorepublikový podnik motogp. A co jde vydolovat z mopeda je neskutečný. Teda abych byl přesný,tak z karterů mopeda. Zbytek už je úplně něco jiného. Ale 50 ky točí k 15000 ot a 70 ky kolem 12000. na motoru je přes 10 koní a maximálka kolem 130 km/h.
Letos sem měl možnost se zůčastnit tajného motoorientačního závodu. Kluci to jeli na stadákách a já si vzal to nejmenší co mám. tedy hondu cbr 400rr. Startovalo se po minutě a vyrážel sem 8. Přestože sem kolikrát měl na tachometru 160,tak sem ty kluky nedohnal. Na 100 km okruhu mi nadělili dobrou bídu. Takže respekt trapičům malých kubatur

Tady pár videi pro navození atmosféry co jsem našel na netu
https://www.youtube.com/watch?v=8yg5F-m ... l=JirikXXL
https://www.youtube.com/watch?v=6RLAsLo ... slavSoukup
https://www.youtube.com/watch?v=Sk1sJiu ... =RaceMoped
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Stadiona jsem měl také, takového šedozeleného, zajímavé řazení v rukojeti. Jen ty otáčky byly trochu nižší.
Ještě jsem měl Manet 100, dvouvál, oba písty chodily současně. Toho jsem si dovezl na kárce ale nesložil ho, něco chybělo, tuším na zapalování, špatné magneto. Už si přesně nepamatuji.
Pamatuji si, když jsem kupoval Pionýra, Jawa 21, přivezl ji také na kárce za 300,- Kčs, strýc udělal výbrus, dal jsem nový píst s kroužky, na kartery vyklepal těsnění a zalepil hermetikem, ještě si pamatuji tu zvláštní vůni.

Ještě jsem měl Manet 100, dvouvál, oba písty chodily současně. Toho jsem si dovezl na kárce ale nesložil ho, něco chybělo, tuším na zapalování, špatné magneto. Už si přesně nepamatuji.
Pamatuji si, když jsem kupoval Pionýra, Jawa 21, přivezl ji také na kárce za 300,- Kčs, strýc udělal výbrus, dal jsem nový píst s kroužky, na kartery vyklepal těsnění a zalepil hermetikem, ještě si pamatuji tu zvláštní vůni.

Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 10W-40
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 10W-40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Bridgestone Blizzak LM-005
Léto: Penrite HPR 5 5w40, Bridgestone Turanza 6
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Bridgestone Blizzak LM-005
Léto: Penrite HPR 5 5w40, Bridgestone Turanza 6
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 10545
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Nevím, co si o tom myslet... Na prvním vídeu to jednoruký mastí po dálnici (?), na druhém blbej týpek prchá před bengama přes hory doly... 

W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- Durex
- Příspěvky: 4053
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ty si zaujatej, to nemůžeš objektivně posoudit
Vem si, že sezona na mopedu tě stojí třeba 40 000 kč, píše se rok 2006, jedeš na bednu, nádrž a batoh plnej metylalkoholu a najednou orgán. A teď si představ, že by ti chtěl někdo tvého miláška vzít




Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Colommbo
- Příspěvky: 10545
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Máš pravdu, v některých věcech jsem zaujatej. Doufám, že ho nakonec dostali a dali mu, co si zasloužil.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Koukám na ČT na Silvestra a Jožka Šmukař tam má pozvaného imitátora Jablonského. Začal s prezidenty, Pavlem. Že jaký je rozdíl mezi motorkou a záchodem. No na motorce můžete sedět dva a drandit ale na záchodě může sedět jen jeden a musí tlačit.
Tož abych do rána nezapomněl. 


Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 10W-40
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 10W-40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Pařeza jsem honil po polích a lesích od 12-ti. Od 15-ti to byla již J 250 , ladění motoru, tůning
, To již musely být natrénovaný útěkové uličky v okolních dědinách před bengama. Taky ani jednou mně nechytli, jen otcovi u piva v hospodě vyhrožovali. Však počkej, jak ho chytnem , to tě bude stát panáků. Pak přišel čas na řidičák B a A, který jsem dostal týden po osmnáctinách. Pak úpravy dvou J 250 a J 350 a hurá na vojnu . Během vojny bracha rýpal do předstihu u J 350, střelilo to do karbecu a mašina shořela.
Tak jsem se do 55 let rýpal ve Fordech . V 55 koupil BMW R1100 RT, ta sviňa mě vodila jak patnáctiletého šušně půl roku, a dál to již znáte.....
Tak jsem se do 55 let rýpal ve Fordech . V 55 koupil BMW R1100 RT, ta sviňa mě vodila jak patnáctiletého šušně půl roku, a dál to již znáte.....
BMW R 1200 RT - Bělouš
BMW R 1200 RT - Baron
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Baron
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Mě ty malý prskolety nikdy nechytly a raději jsem jezdil na kole. Tehdy jsem jezdil závodně a tak do kopce jsem některý kluky s pinckama i předjížděl
A počkal jsem si do 17-ti na papíry na velkou mašinu. A tehdy (i) Jawa 250 byla velká mašina. Tátova kejvačka. Pak po vojně Jawa 350/639, ale chvíli po svatbě jsem ji "vyměnil" za ložnici

Pak asi 8 let nic a když si brácha v r. 2000 koupil Suzuki GSX 750F tak jsem se občas svezl. Jenže on ji položil a že ho to nechytlo tak ji za asi 2 roky prodal, a já se poté občas svezl na tátově Hondě VFR 750 kterou koupil někdy kolem r. 2005
Já si CBR 600 F4 koupil v r. 2011 a za 2 roky pak CBR 929 Fireblade. Bylo to super, ale už stačilo....



Pak asi 8 let nic a když si brácha v r. 2000 koupil Suzuki GSX 750F tak jsem se občas svezl. Jenže on ji položil a že ho to nechytlo tak ji za asi 2 roky prodal, a já se poté občas svezl na tátově Hondě VFR 750 kterou koupil někdy kolem r. 2005
Já si CBR 600 F4 koupil v r. 2011 a za 2 roky pak CBR 929 Fireblade. Bylo to super, ale už stačilo....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Bridgestone Blizzak LM-005
Léto: Penrite HPR 5 5w40, Bridgestone Turanza 6
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Bridgestone Blizzak LM-005
Léto: Penrite HPR 5 5w40, Bridgestone Turanza 6
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 10545
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jako dítě a puberťák (a na vesnici) samosebou na kole. Ale když jsem si v patnácti udělal papíry na pincka, na kolo jsem už nikdy nesedl... 

W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90