Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Kluci, nějak jsem se nakazil a začal více koukat po moto, něco cestovního. Byl jsem o víkendu u bratránka v Hranicích, no u pípy stála Honda NC 700X, má kvůli A2 35kW, no a jeho soused koupil loni novou Moto Guzzi 1200 Stelvio. Měsíc před se u nás na nich zastavili. Tak zatím koukám po Honda NT700, TDM 900, DL 650 V-strom, Versys 650, Tracer 7/700. Na jaře vyhodil druhý textil, první věnoval do bazaru, zůstala mi jen přilba. Druhý týden po nich koukám, no teď víc z okna bo prší a bydlím u hráze.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 10W-40
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 10W-40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Já se v těchto motkách nevyznám [modří ví že já (byl ) na silničky v kapotáži] ale u nás v práci má kluk toho STROM-ka od Suzuki nêkolik hodně let a nedá na něj dopustit
Tak ať vydrží
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Teď: Triax Euro LX 0w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Teď: Triax Euro LX 0w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 10208
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
MotoTanya... Přestože asi uměla, byla o moc víc influencerka než motorkářka. A udělala chybu, jež se ukázala býti její poslední...
https://www.youtube.com/shorts/Y76mR2oLNiw
https://www.youtube.com/watch?v=v4ciKfEiF1Q
https://www.youtube.com/shorts/V90y4boihoE
https://www.youtube.com/shorts/Y76mR2oLNiw
https://www.youtube.com/watch?v=v4ciKfEiF1Q
https://www.youtube.com/shorts/V90y4boihoE
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- Durex
- Příspěvky: 3980
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To kvůli motoru. Čekal sem od toho víc. Teď nemyslím v absolutních číslech,ale konkrétně v téhle kategorii. Zvuk je krásnej,ale ani na plnou mapu mě to nenadchlo. A to sem jel na moto,která měla najeto cca 4000 km,takže novej zajetej kus.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Durex
- Příspěvky: 3980
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tyjo,to mi uniklo. Ale znal sem ty krátký videa na ducduc a pod. Byla kus .... Tak teď už jí je lípColommbo píše: ↑čtv říj 03, 2024 13:30 MotoTanya... Přestože asi uměla, byla o moc víc influencerka než motorkářka. A udělala chybu, jež se ukázala býti její poslední...
https://www.youtube.com/shorts/Y76mR2oLNiw
https://www.youtube.com/watch?v=v4ciKfEiF1Q
https://www.youtube.com/shorts/V90y4boihoE
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Durex
- Příspěvky: 3980
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tony,Tony,Tony, děláš mi radost! Dozvěděl sem se o tom od Hombrého,když sem u něho minulý pátek byl. Máš moji plnou podporu a doufám,že to dotáhneš do konce.tonny píše: ↑pát zář 13, 2024 18:33 Kluci, nějak jsem se nakazil a začal více koukat po moto, něco cestovního. Byl jsem o víkendu u bratránka v Hranicích, no u pípy stála Honda NC 700X, má kvůli A2 35kW, no a jeho soused koupil loni novou Moto Guzzi 1200 Stelvio. Měsíc před se u nás na nich zastavili. Tak zatím koukám po Honda NT700, TDM 900, DL 650 V-strom, Versys 650, Tracer 7/700. Na jaře vyhodil druhý textil, první věnoval do bazaru, zůstala mi jen přilba. Druhý týden po nich koukám, no teď víc z okna bo prší a bydlím u hráze.
Jestli můžu poradit,tak za mě buď TDM 900 a nebo Stroma 650. TDM je velká dospělácká moc univerzální spolehlivá motorka. Strom je v kategorii 650 pecka a nemá konkurenci. Jako celek je to líp fungující než v litru. Ten Deauville na tebe bude malej. A 650 versys vlastně taky. na Tracer 700 se vyprdni. Ještě si rozmysli,zda cestovní enduro a nebo cesťáka. Ta TDM je opravdu na pomezí těch 2 světů. Seděl by ti i Varan 1000 už se vstřikem v enduru a nebo Yamaha FJR 1300 v cesťákách
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Projel jsem ho v Traceru, na moje schopnosti mi přišel v poho, nicméně divadlo se konalo v posledních 2000 rpm. Ten dvouválcový spodek tam není. Konečně už vychytali mapy, takže i na ostrou to bylo učesaný.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
SMT 890 Motorex Power Synt 4T 10W-50
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
SMT 890 Motorex Power Synt 4T 10W-50
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Honzo, už pokukuju 1) FJR 1300, 2) jako bývalý enduro man Varadero od 2003. Takže jsi mne vystihl.
Musím ale vědět co chci, čemu více dát přednost. Láká mne 4vál. Zatím rozmýšlím. Uvažoval jsem i Pan European ale asi je na mne moc těžká a bez bočních kufrů vypadá blbě. FJR to více sluší. Také ty zrcátka se mi zdaj nízko.
Moja to ještě neví, navíc jsem jí na zimu prodal auto tak to bude vypadat blbě. Sám jsem na sebe zvědavej.
Musím ale vědět co chci, čemu více dát přednost. Láká mne 4vál. Zatím rozmýšlím. Uvažoval jsem i Pan European ale asi je na mne moc těžká a bez bočních kufrů vypadá blbě. FJR to více sluší. Také ty zrcátka se mi zdaj nízko.
Moja to ještě neví, navíc jsem jí na zimu prodal auto tak to bude vypadat blbě. Sám jsem na sebe zvědavej.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 10W-40
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 10W-40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Dám ti tip. Nevím kolik na to máš peněz, ale z jara jsem se svez na Tiger sportu 1050..tonny píše: ↑čtv říj 03, 2024 21:23 Honzo, už pokukuju 1) FJR 1300, 2) jako bývalý enduro man Varadero od 2003. Takže jsi mne vystihl.
Musím ale vědět co chci, čemu více dát přednost. Láká mne 4vál. Zatím rozmýšlím. Uvažoval jsem i Pan European ale asi je na mne moc těžká a bez bočních kufrů vypadá blbě. FJR to více sluší. Také ty zrcátka se mi zdaj nízko.
Moja to ještě neví, navíc jsem jí na zimu prodal auto tak to bude vypadat blbě. Sám jsem na sebe zvědavej.
V malých rychlostech lehce ovladatelná, ve vyšších stabilní, není malá, není těžká, dovede jet na klid a taky se pěkně posbírat. Nakřáplej tříhrnek a letmáč k tomu. Furt to mám v hlavě..
Co třeba velkej Versys? Je to takový děda, co všechno odfiltruje, zamaskuje a máš pocit, že nejede dokud nezačneš měřit.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
SMT 890 Motorex Power Synt 4T 10W-50
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
SMT 890 Motorex Power Synt 4T 10W-50
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
- Durex
- Příspěvky: 3980
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tony není typ na 1050 ... navíc ten triumph má problém s povrchovou ochranou a občas ta elektrika ... Ale jo, diagnostiku na to mám
Za sebe pokud cestování na velký motorce, tak to fjr a nebo varan když enduro. Beru to všechno i z pohledu spolehlivosti e servisní náročnosti. U toho FJR je motor z auta. Tam se jen debilně dělají ventily, když musí vačky dolů. Na ten napínák tam není místo. To sem nadával jak kráva. Jinak je to nesmrtelná technika a vše poctivý kus materiálu jako na tom varanovi
A z hlediska toho, že nikdo nemládne, tak si myslím, že na fjr se ti bude líp nastupovat a bude i do budoucna pohodlnější
Za sebe pokud cestování na velký motorce, tak to fjr a nebo varan když enduro. Beru to všechno i z pohledu spolehlivosti e servisní náročnosti. U toho FJR je motor z auta. Tam se jen debilně dělají ventily, když musí vačky dolů. Na ten napínák tam není místo. To sem nadával jak kráva. Jinak je to nesmrtelná technika a vše poctivý kus materiálu jako na tom varanovi
A z hlediska toho, že nikdo nemládne, tak si myslím, že na fjr se ti bude líp nastupovat a bude i do budoucna pohodlnější
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Rozpočet, co koukám po těch nejlevnějších tak se dá do 100tis. Nechci do toho zbytečně investovat neboť je to spíš na průbu, jestli opravdu moto ano nebo ne aby to nestálo jen v garáži. Kdyby ne, tak to prodám s výraznou slevou abych se toho zbavil a nebolelo to.
Nechci Němce ani Angličana. Po Tiger 1050 jsem koukal, je jich tu pár po okolí ale ne. Koukám po moto už dýl ale vždy mi rozum velel "až dodělám garáž a dvůr", to mohu ale také zestárnout. Příští rok budu mít 60 a to je nejvyšší čas to zkusit, nechci to ale hrotit. Problém ještě bude žena, zatím neví, nevím jestli tuší, vidí to občas na PC když sleduji.
Zatím mi v hledáčku zůstalo Varadero a FJR, to bych raději. Jen vědět co chci, co potřebuji.
Nechci Němce ani Angličana. Po Tiger 1050 jsem koukal, je jich tu pár po okolí ale ne. Koukám po moto už dýl ale vždy mi rozum velel "až dodělám garáž a dvůr", to mohu ale také zestárnout. Příští rok budu mít 60 a to je nejvyšší čas to zkusit, nechci to ale hrotit. Problém ještě bude žena, zatím neví, nevím jestli tuší, vidí to občas na PC když sleduji.
Zatím mi v hledáčku zůstalo Varadero a FJR, to bych raději. Jen vědět co chci, co potřebuji.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 10W-40
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 10W-40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
V tom případě bych koupil malýho stromka (nebo něco s dobrou reputací) a po sezóně prodal za co koupil.
a) Chytlo - budu vybírat s důrazem na to, co od motorky budu požadovat
b) Hotovo...
a) Chytlo - budu vybírat s důrazem na to, co od motorky budu požadovat
b) Hotovo...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
SMT 890 Motorex Power Synt 4T 10W-50
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
SMT 890 Motorex Power Synt 4T 10W-50
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
- Durex
- Příspěvky: 3980
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To je vlastně úplně jednoduché. Když to vezmeme z pohledu konstrukce, tak varan je vyšší. Delší zdvihy. Takže s ním bez úhony můžeš na lesní cesty. Je štíhlej díky motoru V2. Sám si africu měl, takže průběh a vlastnosti motoru znáš. Je lepší to držet nad 3000 ot. Má to krouťák, pocitové to zabírá a pumpuje s motorkou. Taky ti to dovolí na silničních pneu jet docela pilu a je to ke svý váze a tělesný stavbě hbitá motorka s výš položeným sedlem a dobrou ochranou před větrem.
FJR je 4vál v řadě. Takže šepot květin. Naprosto lineární nástup výkonu bez otravných (někdo to zase rád) vibrací. Motorka je celkem široká a dlouhá. Stabilní v přímce. Nemá úplně ráda rychlé a krátké zatáčky a na okruhu si brzo škrtneš stupačkou i centrálním stojánkem. Ale naprosto pohodlný posaz alespoň pro mě. Skvělá ochrana před větrem. Hezky to svítí. Má to kardan, takže žádně špinění s řetězem. Na druhou stranu budoucí servis výrazně dražší než na řetězu. Ale je to celkem trvanlivá věc. Lesní cestu zvládne taky, když pojedeš pomalu. Vzhledem k tomu, že máš auta co máš, tak ti řeknu FJR. To totiž k tobě zapadá daleko víc, než varan. Ale je to na tobě
FJR je 4vál v řadě. Takže šepot květin. Naprosto lineární nástup výkonu bez otravných (někdo to zase rád) vibrací. Motorka je celkem široká a dlouhá. Stabilní v přímce. Nemá úplně ráda rychlé a krátké zatáčky a na okruhu si brzo škrtneš stupačkou i centrálním stojánkem. Ale naprosto pohodlný posaz alespoň pro mě. Skvělá ochrana před větrem. Hezky to svítí. Má to kardan, takže žádně špinění s řetězem. Na druhou stranu budoucí servis výrazně dražší než na řetězu. Ale je to celkem trvanlivá věc. Lesní cestu zvládne taky, když pojedeš pomalu. Vzhledem k tomu, že máš auta co máš, tak ti řeknu FJR. To totiž k tobě zapadá daleko víc, než varan. Ale je to na tobě
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Durex
- Příspěvky: 3980
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
dneska sem se rozjel
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
A tak jestli nejsou brzdové kotouče nakonzervované WéDéčkem tak to nevadí
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Teď: Triax Euro LX 0w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Teď: Triax Euro LX 0w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF